Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har "The Fighter's Stronghold" blitt tilgjengelig for oss her i Norge også :)

 

Har eg noen mulighet for og skaffe denne gratis? Xboxen er på repprasjon i tyskland :(

Burde gått og lastet ned på pc og så lagt den over på Xbox hardisken. er jo helt fucka system. 1 uke? tenk på alle som har sin på repprasjon... Vurderer og ringe dem og be dem om og få den gratis når eg får igjenn xboxen.

Lenke til kommentar
er jo helt fucka system

Den var litt drøy, da men; de har sine grunner.

Uansett, tilleggsinnholdet er kun på under 10MB, så den kommer neppe til å koste noe særlig mye.

Surt for deg, men bare bagateller. Tror neppe Microsoft, Take2 eller Bethesda kommer til å føle SÅ synd på deg.

 

Der har du det igjenn.. dem brys ser jo ikkje om kundene engang. enig med at prisen sikkert ikkje blir så mye men irriterenes når alle andre får det gratis så må eg betale.

Skal ringe ms suport i morgen og høre om når eg kan forvente og få xboxen tilbake.

Lenke til kommentar

@skogslik:

Kanskje en del av sannheten, men jeg er i alle fall glad for at de gir folk en sjense å skaffe seg tilleggene gratis, istedenfor å gjøre det gratis senere eller ikke i det hele tatt. Ulykkelige tilfeldigheter har rammet deg, men det er samme greia for de som koser seg i syden, er på foretningsreise elns. Slike storselskap kan bare ikke legge opp til at alt blir perfekt for hver og en.

Men jeg tror virkelig de gjør sitt beste, med tanke på at Microsoft mer enn villig tar imot defekte konsoller.

 

Edit:

Men prøv å spørre om points til den tilleggspakken når den ikke blir gratis lengre, og du har fått tilbake 360'en din, som Boffen foreslo. Jeg blir mektig imponert om du faktisk får dem :)

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Nope, til jul kan du spille alle spillene som noen gang har kommet ut, NES, SNES, ja tilogmed PS3.

 

Det går også rykter om at 360 kan styre hele livet ditt med en USB-plugg du putter i rumpa, men BETA-testere som Saddam Hussein og George W Bush viser at dette må ha mye mer testing før det kommer ut.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...