Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
3 nye sanger ut til Guitar Hero II

 

Sin Documentos - By Los rodriguez From Spain

Sept - By Pleymo From France

Exile - By Soilwork From Germany

 

Soilwork er da svensk....

Lenke til kommentar

Har nesten kommet overveldende mye de siste ukene...

Mye interessant, men jammen meg godt med sjiiit også. Uansett er det liten tvil om at eiere av en 360 går en økonomisk belastende tid i møte.

 

 

Virtua Fighter demoen fikk meg for øvrig til å sette store spørsmålstegn ved evolusjonen innen denne typen spill.

Etter å ha spilt FNR3 så blir riktig nok det meste en nedtur, og det var uendelig frustrerende at det ikke var noen som helst funksjon i høyre-stikka, men er det bare jeg som mener at vi bør kunne forvente oss større forbedringer?

 

Er nok liten tvil om at hukommelsen spiller meg et alvorlig puss når jeg mener at det føles nesten helt likt som da jeg for mange herrens år siden spilte et av de første Virtua Fighter i en arcade-hall, men jeg savner virkelig noe nytt i denne typen spill.

Lenke til kommentar
Har nesten kommet overveldende mye de siste ukene...

Mye interessant, men jammen meg godt med sjiiit også. Uansett er det liten tvil om at eiere av en 360 går en økonomisk belastende tid i møte.

 

 

Virtua Fighter demoen fikk meg for øvrig til å sette store spørsmålstegn ved evolusjonen innen denne typen spill.

Etter å ha spilt FNR3 så blir riktig nok det meste en nedtur, og det var uendelig frustrerende at det ikke var noen som helst funksjon i høyre-stikka, men er det bare jeg som mener at vi bør kunne forvente oss større forbedringer?

 

Er nok liten tvil om at hukommelsen spiller meg et alvorlig puss når jeg mener at det føles nesten helt likt som da jeg for mange herrens år siden spilte et av de første Virtua Fighter i en arcade-hall, men jeg savner virkelig noe nytt i denne typen spill.

 

Kunne ikke vært mer enig... Det er på høy tid at noen tar med seg utviklerteamet fra FN og f.eks Def Jam til Team Ninja eller hvem det er som lager disse "tekken"-spillene og får laget noen ordentlige slossespill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...