LucarioX Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har vel ikke noe med XBLMB å gjøre akkurat, men når er det ryktet at Fall Update kommer? I november? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 3 nye sanger ut til Guitar Hero II Sin Documentos - By Los rodriguez From Spain Sept - By Pleymo From France Exile - By Soilwork From Germany Soilwork er da svensk.... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har vel ikke noe med XBLMB å gjøre akkurat, men når er det ryktet at Fall Update kommer? I november? Er det kome nokre rykter på kva Fall update vil innehalde? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Har vel ikke noe med XBLMB å gjøre akkurat, men når er det ryktet at Fall Update kommer? I november? Er det kome nokre rykter på kva Fall update vil innehalde? det eneste ryktet er skikkelig xvid/divx support, men det er vel som vanlig uoppnåelig å ønske noe som man virkelig trenger. Ingen rykte om web browser ennu....merkelig..... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Håper på Web Browser Hadde blitt skikkelig glad om de lanserte en Endret 15. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor? data er 10x bedre. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvorfor? data er 10x bedre. et fantastisk svar, hva iall verden betyr det. data, hvilken data? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Browseren på dataen er mye bedre mente han Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Browseren på dataen er mye bedre mente han Er nok det ja, men hadde ikke hatt noe i mot å sittet i soffan og surfet på nettet med 360 kontrolleren og skrevet innlegg på diskusjon.no med den skrive "dingz`n" til kontrolleren Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Browseren på dataen er mye bedre mente han Er nok det ja, men hadde ikke hatt noe i mot å sittet i soffan og surfet på nettet med 360 kontrolleren og skrevet innlegg på diskusjon.no med den skrive "dingz`n" til kontrolleren Pluss "COD-sikte"-mus (hold LT og det går litt treigere) hadde jo blitt bra. Gi oss Internet Explorer MS! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Det finnes webleser til xbox 360, men du på bruke Media Center PC, streming av programmet, virker het greit for meg. kanskje ikke helt det samme, men men... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Noen som har peiling på om det grår og laste ned denn Oblivion pakken på pc og så ta den over til Xbox 360en? altså laste ned 36+ filene og legge dem over på hard-disken? Xboen er på repp så får ikkje lastet det ned gratis :/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Mange demoer som kom ut denne uka. Kom nettopp hjem fra ferie. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har nesten kommet overveldende mye de siste ukene... Mye interessant, men jammen meg godt med sjiiit også. Uansett er det liten tvil om at eiere av en 360 går en økonomisk belastende tid i møte. Virtua Fighter demoen fikk meg for øvrig til å sette store spørsmålstegn ved evolusjonen innen denne typen spill. Etter å ha spilt FNR3 så blir riktig nok det meste en nedtur, og det var uendelig frustrerende at det ikke var noen som helst funksjon i høyre-stikka, men er det bare jeg som mener at vi bør kunne forvente oss større forbedringer? Er nok liten tvil om at hukommelsen spiller meg et alvorlig puss når jeg mener at det føles nesten helt likt som da jeg for mange herrens år siden spilte et av de første Virtua Fighter i en arcade-hall, men jeg savner virkelig noe nytt i denne typen spill. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har nesten kommet overveldende mye de siste ukene... Mye interessant, men jammen meg godt med sjiiit også. Uansett er det liten tvil om at eiere av en 360 går en økonomisk belastende tid i møte. Virtua Fighter demoen fikk meg for øvrig til å sette store spørsmålstegn ved evolusjonen innen denne typen spill. Etter å ha spilt FNR3 så blir riktig nok det meste en nedtur, og det var uendelig frustrerende at det ikke var noen som helst funksjon i høyre-stikka, men er det bare jeg som mener at vi bør kunne forvente oss større forbedringer? Er nok liten tvil om at hukommelsen spiller meg et alvorlig puss når jeg mener at det føles nesten helt likt som da jeg for mange herrens år siden spilte et av de første Virtua Fighter i en arcade-hall, men jeg savner virkelig noe nytt i denne typen spill. Kunne ikke vært mer enig... Det er på høy tid at noen tar med seg utviklerteamet fra FN og f.eks Def Jam til Team Ninja eller hvem det er som lager disse "tekken"-spillene og får laget noen ordentlige slossespill Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Nice!! Smackdown VS RAW 2008 demo ute nå Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Er det like dårlig som før? =( edit: Presisering: Synes det gikk så sakte før Endret 16. oktober 2007 av Aivio Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kunne ikke vært mer enig... Det er på høy tid at noen tar med seg utviklerteamet fra FN og f.eks Def Jam til Team Ninja eller hvem det er som lager disse "tekken"-spillene og får laget noen ordentlige slossespill Det denne genren trenger er Euphoria. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Woah, da tror jeg faktisk jeg hadde begynt å spille denslags spill også. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Speedball 2 kommer på XBLA i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå