Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 F.E.A.R. Files: Extraction Point - Demo for norske kontoer er tilgjengelig nå. Oppdaget den for ca 10 minutter siden. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Smooth! Kan nesten ikke vente på nytt Fear spill:) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ny Oblivion dlc kommer mandag. (Fighters Stronghold) source: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85147 Fighter's Stronghold gives you none other than your very own Castle, complete with a troop of knights to defend it, a secret treasure vault, a wine maker to brew special potions, a combat trainer to spar with, and even a taxidermist to fashion sculptures out of your most impressive kills. Endret 11. oktober 2007 av audi_a8 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ny Oblivion dlc kommer mandag. (Fighters Stronghold) source: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85147 Fighter's Stronghold gives you none other than your very own Castle, complete with a troop of knights to defend it, a secret treasure vault, a wine maker to brew special potions, a combat trainer to spar with, and even a taxidermist to fashion sculptures out of your most impressive kills. Hehe, hores drit kult ut egentlig. Berre synd eg gjekk lei Oblivion for lenge sida Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Horte noe om en NFS Pro Street demo i USA, har den kommet hit ogsaa? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Står ingenting om det på Major Nelsons nettside. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Smooth! Kan nesten ikke vente på nytt Fear spill:) synes det var i bunden av bøtta, grafikken er den samme, som var bra for 5år siden, ikke noe spes nytt heller.... dette blir et ikke kjøp på meg... Endret 11. oktober 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Blir garantert et kjøp fra meg Digga det første og dette er samme spill, men fortsettelse på historien og ikke minst like skremmende. Må ærlig innrømme at jeg ble redd når jeg kom til kontorlokalene med masse blod og de kjappe usynlige jævlene Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 F.E.A.R. er klart et av de bedre spillene jeg har spilt, og et av de eneste skrekkspillene; men kjøper bare fra de orginale skaperne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja eg er ein av de som elsker FEAR, eg eg må inrømme det gjikk nedover ryggen på meg under denne demoen her. Grafikken har tapt seg ein god del, ingen tvil om det. Men stemningen er der fortsatt for fullt Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ny Oblivion dlc kommer mandag. (Fighters Stronghold) source: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85147 Fighter's Stronghold gives you none other than your very own Castle, complete with a troop of knights to defend it, a secret treasure vault, a wine maker to brew special potions, a combat trainer to spar with, and even a taxidermist to fashion sculptures out of your most impressive kills. Hørtes jo tøft ut det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hørtes jo tøft ut det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9686579 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Spilte gjennom den nye F.E.A.R.-demoen ett par ganger tidligere i dag, og er ganske fornøyd. Det er egentlig helt likt til originalen, bortsett fra at du får noen nye våpen, også kan du slå opp dører. Ellers var alt likt såvidt jeg kunne se. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Virtua Fighter 5 demo Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 3 nye sanger ut til Guitar Hero II Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ingen som vet tid på døgnet Fighters Stronghold kommer? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 3 nye sanger ut til Guitar Hero II Hva er heter sang/artistene? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 F.E.A.R føltes veldig utdatert ut... Fikser ikke den hoppinga hans når han går... I VF5 har det jo ikke skjedd noe siden VF1 med unntak av grafikken. Er på høy tid at noen gjør noe med den sjangeren... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 VF i seg selv er vel det eineste unntaket i sjangeren sin, eit spill der det kreves at man faktisk setter seg inn i teknikken til den enkelte. Tekker er jo pisslett til forhold, der har du ein serie som har stått på stedet hvil siden spill 2. Sånn ca. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 3 nye sanger ut til Guitar Hero II Sin Documentos - By Los rodriguez From Spain Sept - By Pleymo From France Exile - By Soilwork From Germany Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå