T-Bear91 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 likte ikke conan. har på følelesen at det vil bli ensformig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som har prøvd Extraction Point? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Flere som sliter med nedlastingshastigheten nå? Skulle laste ned PGR4 demoen, men går jo pokker meg sirup deluxe jo.. Har ikke på torrents eller noe.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Går tregt her og Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Fordi det er en populær demo. Mange som laster ned samtidig, og da går det treigt. Om PGR4 er bedre/verre en PGR3 vet jeg ikke da jeg ikke har spilt PGR3 på svært lang tid. Men jeg husker at jeg ikke ble missfornøyd med PGR3's kjøreegenskaper slik som med PGR4, i alle fall. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Lastar demoen no. Denne blir make or break for min del. Imponerar den ikkje, blir det ikkje kjøp. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 vil teste fear Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Til å aldri ha likt PGR noe særlig, synes jeg PGR4-demoen var ganske bra! Klarte å klatre opp til 9. plass på leaderboards også Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte alt med PGR 4, utenom kjørefølelsen/kontrollen! Vanskelig å styre skikkelig nå Men men, blir vel en tilvenningssak. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Bilene var vanskelige å kjøre ja. Men motorsyklene var dritgode! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja de var fine, men bilene irriterte meg! Blir vel kjøp uansett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Ser jo ut som et demo røsh her jo bare syns xboxen min venter på likbil :/ Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Prøvde både The Simpsons og Conan og ingen av de var noe særlig underholdene. Har blitt mye dårlige spill i det siste, får håpe jeg ikke blir mer skuffet lengre utover året. Men så er jo PES 08, Mass Effect og Assassins Creed rett rundt hjørnet da, så jeg tviler på det. Endret 9. oktober 2007 av Bandana Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 XBLA: Puzzle Quest ute 1200(!) MS points, Yaris ute på US marketplace (gratis) Lenke til kommentar
Jonningz Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 kommer sensible soccer noen gang? syns det har stått i en evighet at d skal komme...er det 3 kvartal 2008 eller? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som vet om demoen til FM 08 kommer? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) kommer sensible soccer noen gang? syns det har stått i en evighet at d skal komme...er det 3 kvartal 2008 eller? Slutten av oktober var vel de siste rapportene. Men husk: ting tar tid (spesielt når sertifiserings-prosesser er med i bildet). Men med Speedball II neste uke så skal ihvertfall ikke jeg klage. Endret 10. oktober 2007 av Brakara Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Flere som sliter med nedlastingshastigheten nå? Skulle laste ned PGR4 demoen, men går jo pokker meg sirup deluxe jo.. Har ikke på torrents eller noe.. Det hadde vært en bra ting av MS og implementere, at demoene er i torrent-stil og hvis du laster opp et vist antall GB får du et vist antall MS-points som du kunne brukt på live Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Content: Puzzle Quest: Challenge of the WarlordsPrice: 1200 Microsoft Points Availability: Not available in Korea Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) Suggestive Themes] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Classic puzzle game action meets an epic RPG story of good vs. evil. Features enhanced graphics, HD support, and Co-op multiplayer over Xbox LIVE. Spillet er genialt, anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 Spillet er genialt, anbefales på det varmeste. Helt enig. RPG + Bejeweled = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå