Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde både The Simpsons og Conan og ingen av de var noe særlig underholdene. Har blitt mye dårlige spill i det siste, får håpe jeg ikke blir mer skuffet lengre utover året. Men så er jo PES 08, Mass Effect og Assassins Creed rett rundt hjørnet da, så jeg tviler på det. :p

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
kommer sensible soccer noen gang? syns det har stått i en evighet at d skal komme...er det 3 kvartal 2008 eller?

 

Slutten av oktober var vel de siste rapportene. Men husk: ting tar tid (spesielt når sertifiserings-prosesser er med i bildet).

 

Men med Speedball II neste uke så skal ihvertfall ikke jeg klage.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Flere som sliter med nedlastingshastigheten nå? Skulle laste ned PGR4 demoen, men går jo pokker meg sirup deluxe jo.. Har ikke på torrents eller noe..

Det hadde vært en bra ting av MS og implementere, at demoene er i torrent-stil og hvis du laster opp et vist antall GB får du et vist antall MS-points som du kunne brukt på live

Lenke til kommentar
Content: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords

Price: 1200 Microsoft Points

Availability: Not available in Korea

Dash Text: [ESRB: E10+ (EVERYONE 10+) Suggestive Themes] Single Player, Xbox LIVE Multiplayer 1-2, Local Multiplayer 1-2, HD (High Definition). Classic puzzle game action meets an epic RPG story of good vs. evil. Features enhanced graphics, HD support, and Co-op multiplayer over Xbox LIVE.

 

Spillet er genialt, anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...