Kjeksmestern Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Noen som vet hva som kommer på førstkommende onsdag da? Endret 8. oktober 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Conan var faktisk litt fett Laster ned Simpson demoen nå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet hva som kommer på førstkommende onsdag da? 9663957[/snapback] Puzzle Quest og Toyota Yaris Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Hehe, likte faktisk Conan demoen veldig godt eg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som vet hva som kommer på førstkommende onsdag da? 9663957[/snapback] Puzzle Quest og Toyota Yaris 9664731[/snapback] Takker, får håpe de duger da. Mye kjedelig på XBLA i det siste Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Puzzle Quest og Toyota Yaris 9664731[/snapback] Forbeholdt US og Canada. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes Simpsons-demoen faktisk var ganske så artig. Tror jammen jeg skal kjøpe det. Må bare finne ut om jeg skal ha det på Xbox360, PS3 eller Wii. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes Simpsons-demoen faktisk var ganske så artig. Tror jammen jeg skal kjøpe det. Må bare finne ut om jeg skal ha det på Xbox360, PS3 eller Wii. 9666509[/snapback] Ta det i rompa, hvor pengene dine sikkert kommer fra ;> Oh shit den var dårlig. *drite penger* Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Synes Simpsons-demoen faktisk var ganske så artig. Tror jammen jeg skal kjøpe det. Må bare finne ut om jeg skal ha det på Xbox360, PS3 eller Wii. 9666509[/snapback] Ta det i rompa, hvor pengene dine sikkert kommer fra ;> Oh shit den var dårlig. *drite penger* 9666697[/snapback] Hehe, kan ikke akkurat si at jeg er så rik da. Xboxen er min bror sin. Og Wiien fikk jeg til jul ifjor. Så det er kun PS3en jeg har kjøpt selv. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 ...Så det er kun PS3en jeg har kjøpt selv. 9666880[/snapback] Du skiter penger du! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Forbeholdt US og Canada. Toyota Yaris er gratis, så hele verden kan i teorien laste det ned En liten video... http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hi...-Footage-in-HD/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Demo: PGR 4 Content: PGR 4 Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: E (Everyone)Mild Lyrics] Race three exotic cars and two beauteous bikes through the streets of Macau and a snow laden Nürburgring. Includes an exclusive Nürburgring Snow Challenge and unique PGR Arcade Events. Size: 1.27 GB Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Eg fikk PGR4 i posten i dag, men tilbringer dagen hos dama. Så eg får verken spillt dette eller demoen av FEAR: Extraction Point som forøvrig er tilgjengelig på US Market Place. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Finner ingen PGR4-demo jeg. EDIT: Hva har skjedd med utseendet av forumet her forresten? Endret 9. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Den dukket opp for nøyaktig 20 sekunder siden Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Demo: F.E.A.R. Files: Extraction Point Content: F.E.A.R. Files: Extraction Point Demo Price: Free Availability: Canada and United States Dash Text: [ESRB: M (Mature) Blood and Gore, Intense Violence, Strong Language] F.E.A.R. Files combines the award winning F.E.A.R.: Extraction Point with the brand new F.E.A.R.: Perseus Mandate in one terrifying package. This demo based off of the events in Extraction Point showcases the hyper-stylized action and paranormal horror that define F.E.A.R. Engage the Replica soliders and powerful supernatural entities in close quarters combat with a powerful arsenal, including the new Minigun. Highly destructible environments and combat adaptable AI bring the action to life in this follow up to the critically acclaimed F.E.A.R. Size: 584.87 MB så ikke før nå at det bare var canada og US... Endret 9. oktober 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Jøss, skal si det ble flust med demoer på kort tid Gleder meg til å prøve PGR4! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Kjørefølelsen i PGR4 var forferdelig. Ugh. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvordan var PGR 4 i forhold til PGR 3 da? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Likte ikke pgr4 demoen, syntes 3'ern var mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå