Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja 9642647[/snapback] har dem ikke flere xboxer på butikken?? 9642918[/snapback] så eg skal kjøpe en helt ny en? det koster jo en del... Lenke til kommentar
olhartvig Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja 9642647[/snapback] har dem ikke flere xboxer på butikken?? 9642918[/snapback] så eg skal kjøpe en helt ny en? det koster jo en del... 9643017[/snapback] Nei, du har krav på en låne maskin hvis reparasjon tar mer enn en uke. Både fra forhandler eller hvis du sender boxen direkte til microsoft. Les Forbrukerkjøpsloven før du drar til butikken så vet du dine rettigheter Edit: Husk forresten at garantien er økt til tre år... Endret 5. oktober 2007 av olhartvig Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som kan si meningene sine om Bladestorm-demoen? Lengter etter et skikkelig button-mashing-japse-spill. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg syntes det var skikkelig artig. Morsomt å ri rundt og kunne fritt velge hvilke steder man kan kjempe. Dog, jeg tror at det mot slutten kommer til å føles repetitivt. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Likte egentlig Bladestorm ganske godt, var en rimelig god Strategi/RPG/buttonbasher. Men kan være tilbøyelig med å være enig med Comprade, den kan bli ensformig i lengden, men jeg venter spent for å se hvordan fullversjonen blir. Edit : Post nr 1000 Endret 6. oktober 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Bladestorm-demoen var dritkul! Elsker Omega Force og KOEI Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan syns dere Bladestorm er opp imot f.eks. Dynasty Warriors og Nighty-Nine Nights? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja 9642647[/snapback] har dem ikke flere xboxer på butikken?? 9642918[/snapback] så eg skal kjøpe en helt ny en? det koster jo en del... 9643017[/snapback] Nei, du har krav på en låne maskin hvis reparasjon tar mer enn en uke. Både fra forhandler eller hvis du sender boxen direkte til microsoft. Les Forbrukerkjøpsloven før du drar til butikken så vet du dine rettigheter Edit: Husk forresten at garantien er økt til tre år... 9646063[/snapback] hm ja men hvordan skal eg få ta i den lånemakinen da? skal eg ringe MS etter en uke da og be om og få lånemaskin tilsendt på døra? noen andre som har fått det? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja 9642647[/snapback] har dem ikke flere xboxer på butikken?? 9642918[/snapback] så eg skal kjøpe en helt ny en? det koster jo en del... 9643017[/snapback] Nei, du har krav på en låne maskin hvis reparasjon tar mer enn en uke. Både fra forhandler eller hvis du sender boxen direkte til microsoft. Les Forbrukerkjøpsloven før du drar til butikken så vet du dine rettigheter Edit: Husk forresten at garantien er økt til tre år... 9646063[/snapback] hm ja men hvordan skal eg få ta i den lånemakinen da? skal eg ringe MS etter en uke da og be om og få lånemaskin tilsendt på døra? noen andre som har fått det? 9647500[/snapback] Uansett hva olhartvig sier så kan du i 99% av tilfellene glemme lånemaskin,er naivt å tro at MS har tusenvis av konsoller å låne ut. Dessuten så har dette blitt mye diskutert siste året og mange refererer til "loven" men enda så har INGEN fått låne noe konsoll mens egen har vært på rep. "loven" har ting skrevet med små skrift som gjør at MS går fri i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan syns dere Bladestorm er opp imot f.eks. Dynasty Warriors og Nighty-Nine Nights? 9647427[/snapback] Dynasty-/Samurai Warriors er bedre, synes jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Huff Bladestorom var bare vas syns eg, utrolig flott musikk i starten da. Lasta det ned på PSN,men det går jo for det samme. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 Noen som vet når Switchball og Sensibel Soccer kommer? Har også hørt noen rykter om at det kommer en Assassin's Creed demo en måned før Release, som vil si på onsdag. Noen som vet no om det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=841587 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 The Simpsons Game-demo og Conan-demo ute nå! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 najs skal downloade! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har også hørt noen rykter om at det kommer en Assassin's Creed demo en måned før Release, som vil si på onsdag. Noen som vet no om det? 9658333[/snapback] Ubisoft har sagt at det ikke kommer noen demo av AC, dessverre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Jøss, ser at PSN faktiskhar fått noen demoer før MP den siste uken Bla. Bladestorm og Simpsons. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har også hørt noen rykter om at det kommer en Assassin's Creed demo en måned før Release, som vil si på onsdag. Noen som vet no om det? 9658333[/snapback] Ubisoft har sagt at det ikke kommer noen demo av AC, dessverre. 9662300[/snapback] Hva med pgr4? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har også hørt noen rykter om at det kommer en Assassin's Creed demo en måned før Release, som vil si på onsdag. Noen som vet no om det? 9658333[/snapback] Ubisoft har sagt at det ikke kommer noen demo av AC, dessverre. 9662300[/snapback] Hva med pgr4? 9662640[/snapback] http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=83294 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Empire Interactive, today announced that the eagerly awaited, classic combat sports game Speedball II: Brutal Deluxe, will be available via Xbox 360 LIVE Arcade from 17th October 2007 LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå