Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Denne demoen sparte meg for 500 spenn. Dette synes jeg var triste greier...Mulig jeg er bortskjemt med GRAW om dagen, for personlig synes jeg grafikken var under par-

5839803[/snapback]

 

Jeg synes BF demoen var veldig artig... tydelig forbredring fra xbox versjonen!

Grafikken kan kanskje ikke sammenlignes med GRAW, men dårlig synes jeg ikke den var!

Så dette er et klart kjøp for min del! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes BF2-demoen var morsom og spillbar, så det blir nok kjøp på meg og etterhvert :)

 

Er jo genialt med gratis konsolldemoer over Live da; spill man kanskje ikke var spesielt interessert i (Fight Night 3 f.eks.) kan jo vise seg å være morsomme og spill man har hatt forhåpninger til velger man kanskje å droppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

BF2 demoen var bra, men ikke innstillingsmulighetene! De fleste spill som ikke du kan justere lysstyrken på blir uspillbart på projektoren min. :(

Lenke til kommentar
BF2 demoen var tøff, ja.

 

Men nå har det vist kommet flere pakker til Kameo som bl.a. gjør at man får spille "Ko-Op" på LIVE.

 

XBOX 360 NEWS

 

Fant det ikke på markedsplassen vel å merke... Kansje bare USA?

5847114[/snapback]

 

 

 

 

bare putt i spillet og får da beskjed om å laste ned en update

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
BF2 demoen var tøff, ja.

 

Men nå har det vist kommet flere pakker til Kameo som bl.a. gjør at man får spille "Ko-Op" på LIVE.

 

XBOX 360 NEWS

 

Fant det ikke på markedsplassen vel å merke... Kansje bare USA?

5847114[/snapback]

 

 

 

 

bare putt i spillet og får da beskjed om å laste ned en update

5847160[/snapback]

 

Prøvde i stad. Ingen update..?

5847187[/snapback]

 

 

er vist ikke online enda, ingen har fått noen update

Lenke til kommentar
er GRAW demoen litt klikka?  eg prøver og conecte til games, men det går jo aldrig :(

5847256[/snapback]

 

Det funker! Det kan hende du får opp e meld. om at spillet allerede pågår! Men det er bare å vente, forøvrig et fantasisk spill online utifra demoen :dribble:

Lenke til kommentar
Test Drive Unlimited demo ute nå folkens!!  :w00t:

5847516[/snapback]

Wow! Kuult - jeg laster den ned nå!

 

Vi blir jo helt bortskjemt her; har jo fått 3-4 supre demoer på litt over en uke! Jeg hadde vært storfornøyd med 2-3 demoer og 1-2 nye Live Arcade-spill i måneden, så dette er over all forventning!

 

Jeg blir nesten litt overveldet jeg - særlig med tanke på at det vi ser nå kun er ganske lite av hva Live vil tilby etterhvert - selv med realtivt få filmtrailere/musikk i tillegg til demoene så er det nesten for mye for meg som ikke er heltidsgamer å sjekke ut alt som kommer :)

 

En live-performance for Xbox Live med Natasha Bedingfield (2 låter) ble forøvrig lagt ut for et par dager siden - artig at de lager noe eksklusivt for oss i forbindelse med 'artist of the month' og ikke kun musikkvideoer. Hvis de får til 1-2 musikkvideoer, en live-performance og f.eks. et intervju pr. måned for en utvalgt artist så er jo det bra innhold for oss og bra promo for artisten.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
BF2 demoen var bra, men ikke innstillingsmulighetene! De fleste spill som ikke du kan justere lysstyrken på blir uspillbart på projektoren min. :(

5844705[/snapback]

 

Syns du også detet var veldig blasst i fargene??

5844930[/snapback]

 

Ja det så helt jævlig ut. Selv i HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...