T-Bear91 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 laster ned thrillville Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Laster ned Thrillville, Jericho og Crash nå jeg også. Blir artig å se hvordan de er Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Thrillville var litt artig, men ikke noe kjøp her i gården.. Eller jo forresten, lillebroren min skal kanskje ha det. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Thrillville var helt OK. Men blir nok neppe noe kjøp her heller. Venter på at Jericho skal bli ferdig nedlastet, så får vi se om det kanskje forbløffer meg litt mer. Har ikke akkurat helt troa på de siste demoene. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Thrillville var helt OK. Men blir nok neppe noe kjøp her heller. Venter på at Jericho skal bli ferdig nedlastet, så får vi se om det kanskje forbløffer meg litt mer. Har ikke akkurat helt troa på de siste demoene. 9613158[/snapback] Ja når du sa det så innså jeg det jeg også. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Åja, jeg spilte igjennom Jericho-demoen tidligere i dag. Det var dritkjedelig. Jeg klarte bare ikke å engasjere meg. Det ble for uoriginalt, hadde for dårlig styring, og hadde for kjedelige motstandere og lagkammerater. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Emdelig en som er enig med meg! spilte dog pc demoen Lenke til kommentar
Sonikk Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Crash Bandicoot spillet er nå ute på nettet. Hele spillet altså. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Crash Bandicoot spillet er nå ute på nettet. Hele spillet altså. 9626606[/snapback] Huh? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Crash Bandicoot spillet er nå ute på nettet. Hele spillet altså. 9626606[/snapback] wow, kult utrolig.... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Crash Bandicoot spillet er nå ute på nettet. Hele spillet altså. 9626606[/snapback] Slikt tull sparer vi oss for i denne tråden. Ingenting på XBLA i dag? Kom jo ingenting forrige uke heller Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Arcade: Tetris Splash Content: Tetris Splash Price: 800 Microsoft Points Availability: Only in Australia, Canada, Ireland, New Zealand, United Kingdom, United Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Crash Bandicoot spillet er nå ute på nettet. Hele spillet altså. 9626606[/snapback] wow, kult utrolig.... 9626661[/snapback] Wow! Dette var helt nytt og har aldri skjedd før! Et HELT SPILL FOLKENS! [/mobbe idioten] Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Arcade: Tetris SplashContent: Tetris Splash Price: 800 Microsoft Points Availability: Only in Australia, Canada, Ireland, New Zealand, United Kingdom, United 9626720[/snapback] Merkelig, skal sjekke det ut via US-kontoen min Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 "Demo: Bee Movie Game" JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Dette har jeg venta på!!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Bee Movie Game-demoen var morsom. Lo faktisk et par ganger når jeg spilte den ja. Veldig simpelt gameplay. Ble positivt overrasket, må jeg si. EDIT: Bladestorm-demo ute nå! Gleder meg! 1,9GB, though.... Endret 5. oktober 2007 av Amored Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er både Thrillvill og Bee på XBLM nå? Trodde de ikke kom til norge jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Kjipt at Simpsons demo er på PSN US, men ikke på Marketplace enda.. Jaja, de fortjener egentlig å få noe før Marketplace for en gangs skyld ^^ gas: Det tok under to uker for meg når min boks døde.. Enda jeg sendte den inn rett før påske.. Endret 5. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 .... Xboen min fekk 3 røde ringer i dag..... må vell vente et par måner med og få testet demore nå ja 9642647[/snapback] har dem ikke flere xboxer på butikken?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå