Brakara Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Det var faktisk litt lettere å styre med d-pad'en enn med den analoge stikka. Men likevel et spill jeg kommer til å holde meg unna. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Var ett eller annet med grafikken i Sega Rally eg ikkje likte Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Synes demoen var rævva jeg, dette er jo værre enn Dirt jo som jeg elsker Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Interessant at Eurogamer ga spillet 9/10... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Var ett eller annet med grafikken i Sega Rally eg ikkje likte 9516920[/snapback] At den var crap? En ting jeg likte ved Sega Rally var at underlaget endret seg. Dette må gjerne flere bilspill "kopiere". Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Spillmagasinet melder at det snart kommer en demo av PGR4! Fra artikkelen: "Demoen inneholder fem kjøretøy inkludert biler og motorsykler, og en arkademodus satt til Macau. Modusen er spesielt bygget til, og blir kun tilgjengelig i demoen, skriver nettsiden Eurogamer. I tillegg kan du prøve deg på en Time Challenge på Nurburgring mens det snør. Skiftende vær og motorsykler er blant hovednyhetene i det fjerde spillet i den kritikerroste bilspillserien. Dersom du mener du kjører sinnsvakt rått kan du dessuten poste tidene dine til en global resultatliste." Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hvordan blir det med Live Arkade i morgen? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Geon: Emotions. http://gamerscoreblog.com/team/archive/200.../18/553336.aspx Og forhåpentligvis en TGS overraskelse. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Fy søren, så mye dårlig som kommer for tiden Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Fy søren, så mye dårlig som kommer for tiden 9522201[/snapback] Den siste uka var jo veldig sterk da, med tony hawk, fifa08, spiderman, sega rally, CoD4-beta og arcadetitler - pluss masse video fra TGS. tror ikke denne uka blir like begivenhetsfull. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det blir jo PGR4-demo snart da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Det blir sweet. Gleder meg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Fy søren, så mye dårlig som kommer for tiden 9522201[/snapback] Den siste uka var jo veldig sterk da, med tony hawk, fifa08, spiderman, sega rally, CoD4-beta og arcadetitler - pluss masse video fra TGS. tror ikke denne uka blir like begivenhetsfull. 9523912[/snapback] Snakket om XBLA jeg da Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 La nettopp merke til at det står "20. sep"... Det er vel helst 19. september i dag da :!: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 La nettopp merke til at det står "20. sep"... Det er vel helst 19. september i dag da :!: 9528574[/snapback] Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Tok meg den frihet å oppdatere arkadelista littegrann. Bra tiltak kewell! Alhambra (Microsoft Game Studios) Asteroids/Asteroids Deluxe (Stainless Games/Atari) Battlestar Galactica (Vivendi Games) Battlezone (Stainless Games/Atari) Butterfly Garden (Autonomous Productions) Castle Crashers (The Behemoth) Checkers (Freeverse Software) Chess (Freeverse Software) Crack Down (Sega) Cyberball (Midway) Every Extend Extra Extreme (Q Entertainment) EXIT (Taito Corporation) Fatal Fury Special (SNK Playmore) Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown (PopCap Games) Final Doom (id Software) Happy Tree Friends: False Alarm (Stainless Games) HoopWorld (Streamline Studios) Ikaruga (Treasure) Incredible Machine (Vivendi Games) Mancala (Freeverse Software) Megaforce (Vivendi Games) Metal Slug (SNK Playmore) Mutant Storm Empire (PomPom Games) N+ (Metanet/Klei Entertainment) Penny Arcade Adventures: On the Rain-Slick Precipice of Darkness (Hothead Games) Poker Smash (Void Star Creations) Red Baron (Vivendi Games) Reversi (Freeverse Software) Rez HD (Q Entertainment) RocketBowl (LargeAnimal) Sensible World of Soccer (Codemasters) Speedball 2 Super Ghouls 'n Ghosts (Capcom) ToW (Load Inc.) Toy Wars (ZootFly) Tempest (Stainless Games/Atari) War World (Third Wave Games) Warlords (Stainless Games/Atari) Undertow (Chair Entertainment) Quake III: Arena (id Software/Pi Studios) Endret 19. september 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hva slags liste er det Comprade? Mange av titlene har kommet ut, og mange har ikke kommet ut, skjønner ikke helt poenget Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Liste over kommende spill. Si hvilke spill har kommet ut da, så får jeg redigere de bort Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Disse har kommet ut: Cyberball 2072(Midway) Fatal Fury Special (SNK Playmore) Gyruss (Konami) Missile Command (Stainless Games/Atari) Rush'n Attack (Konami) Soltrio Solitaire Street Trace NYC (Gaia Industries) Super Contra (Konami) Track & Field (Konami) Yie Ar Kung Fu (Konami) EDIT: Så jeg hadde glemt noen. Endret 20. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Takk Amored. Kan alltid stole på deg Endret 19. september 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå