Tafsen Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Nokon som har prøvd Fifa demoen? Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Nokon som har prøvd Fifa demoen? 9487100[/snapback] Har kun lest noen få som har fått testet den enda.. Skal visst ikke ha vært så bra påstår de.. Men man må jo huske at dette er kun en demo og man får jo heller ikke prøvd modusen "Be A Pro".. Blir spennede å teste den. Men for øyeblikket finner jeg den ikke på hverken x360 (amerika) eller PSN US hvor den skal være ute alledere... Tror dette blir bra jeg Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Vet ikke hva jeg skal si. Fremskritt fra FIFA 2007, men ikke helt superdupert. Litt bra at det er vanskeligere å skyte. Men jeg er ikke god til å bedømme slik. Håper virkelig det blir bra, ellers blir det nok Pro Evolution Soccer i år også. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) "meet the engineer" er ute på markedsplassen nå. Altså, en ny Team Fortress 2 film. EDIT: Og den var like genial som alle de andre Endret 13. september 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Spiderman: FoF er rått! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Prøvde det i kveld jeg også, men jeg hata det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 Huff er ett eller annet med meg og supehelt spill, eg kan rett og slett ikkje fordra det. Er ikkje noen fan av superhelter for den del. Batman må vere unntaket, for han er bare rå og har ingen 1337 skillz bortsett fra det å vere menneskelig Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. september 2007 Rapporter Del Skrevet 13. september 2007 EDIT: Og den var like genial som alle de andre 9488191[/snapback] Alle? Det er da bare 2 videoer så langt. På det norske markeddet, i alle fall... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 EDIT: Og den var like genial som alle de andre 9488191[/snapback] Alle? Det er da bare 2 videoer så langt. På det norske markeddet, i alle fall... 9490780[/snapback] Poenget er vel at samtlige filmer relatert til TF2 er geniale. Har sjelden, eller aldri, blitt så imponert over hvor gjennomført et konsept er, i forhold til det kommersielle, som tilfelle er med dette spillet. Gleder meg virkelig til dette kommer ut og tar et realt balletak på meg over Live. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 SEGA Rally demo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Er den ute? Var veldig skeptisk til spillet, men såg noen tech demonstrasjoner, og da hevet intrykket seg ein god del gitt Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Demo: SEGA Rally Content: SEGA Rally - Demo Price: Free Availability: Not available in Japan Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Experience the unique mix of fun, bumper-to-bumper racing and next gen technology in this single player demo. Download the demo. Size: 691.82 MB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 fytte rakkern, at de tørr og gi ut noe sånt etter DIRT, og snakk om cheesy soundtrack... eneste som var kult var gjørma på bilen, det sier kanskje litt om resten... Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Gleder meg til å prøve. 8 av 10 i Gamereactor og 8.8 av 10 på IGN. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Fy faen det sugde, trenger jo ikke bremse engang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Det er det jeg har sagt hele tiden, at det spillet kommer til og suge balle, men alle sa jo bare "Neeeeida. Det kommer til og bli teh best". Men tilbake til det bremse greiene dine... det er en arcade racer, kanskje det sier deg noe. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Faktisk må jeg si at jeg synes Sega Rally er kjempe bra! Ble utrolig imponert over demoen. Når du bruker Xbox kontrollen er det bare dårlig, men ratt blir det konge Vet ikke hvorfor jeg liker dette spillet så godt, er bare noe med grafikken og den grusomme musikken. Kommer nok til å kjøpe dette, gleder meg Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Ikke så ille som mange her vil ha det til. Det er jo tross alt et arcade racing spill. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Vil du ha et moro arcade spill så kjøp Sega Rally. Dette var arcade det. Men skademodell? Vil det komme i den endelige utgivelsen? For min del klarer jeg meg lenge med Dirt. Blir nok ikke kjøp detta. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Tror nok dette er best med ratt ja. Syns bilen var litt for lett, jeg klarte aldri å beregne en sving skikkelig. Ellers utrolig fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå