.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 håper den nye updaten gjør sånn at man kan har privat chat med fler enn en om gangnen Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det går da an det nå. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fungert lenge.... Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fungert lenge.... 9437253[/snapback] javel?? ja du kan ha chat med flere(bytte mellom flere), men ikke i samme chat rom vel?!! Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 "Several sites are reporting that the FIFA 08 demo for Xbox360 and Playstation 3 will be released tomorrow, Sept. 6. This is NOT true. I’ve just been in contact with EA Sports and they can confirm that there won’t be any football demo released tomorrow. As I’ve previously written, you can expect the Next-Gen demo within the next couple of weeks." www.fifa2008news.com Faen! Skal det ta så jævli lang tid?!? Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men pokker da... next couple of weeks?? det blir jo rett før release!! Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Men pokker da... next couple of weeks?? det blir jo rett før release!! 9437638[/snapback] ryktet skal ha det til at den dukker opp i neste uke, 11.,12. eller 13. september... Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fungert lenge.... 9437253[/snapback] javel?? ja du kan ha chat med flere(bytte mellom flere), men ikke i samme chat rom vel?!! 9437570[/snapback] Ja det er jo det vi sier! Hvordan så du for deg at clanchat skulle være mulig om ikke? Jeg er blant mange andre et levende besvis på at det er mulig å chatte med flere på en gang i det samme rommet. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fungert lenge.... 9437253[/snapback] javel?? ja du kan ha chat med flere(bytte mellom flere), men ikke i samme chat rom vel?!! 9437570[/snapback] Ja det er jo det vi sier! Hvordan så du for deg at clanchat skulle være mulig om ikke? Jeg er blant mange andre et levende besvis på at det er mulig å chatte med flere på en gang i det samme rommet. 9438772[/snapback] mener du game chat? i såfall mener sikker han oppfor private. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Går det an å chatte med flere personer samtidig i dashbordet? Skjønte ikke mye av det folk sier over her. Jeg visste i så fall ikke det. Visste at man kunne ha flere kanaler med bare en person på hver, men ikke at man kunne chatte i grupper. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg visste det heller ikke Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det går da an det nå. 9437118[/snapback] jaha, hvordan da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg visste det heller ikke 9439471[/snapback] Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har noen vurdert å kanskje muligens sjekke da, eller? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det går da an det nå. 9437118[/snapback] jaha, hvordan da? 9440609[/snapback] Vetafaen, jeg. Har bare blitt invitert til en chat så var det flere der. Men så nevnte noen Gamechat, så det var sikkert det jeg blandet med private chat. Da kan noen si MEG hva som er så spesielt med private >:3 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har noen vurdert å kanskje muligens sjekke da, eller? 9441199[/snapback] Har prøvd "gruppechat" MAAANGE ganger, men aner ikke hvordan i he(osv)ete det skal gjøres... Om det kan gjøres :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vetafaen, jeg. Har bare blitt invitert til en chat så var det flere der. Men så nevnte noen Gamechat, så det var sikkert det jeg blandet med private chat. Da kan noen si MEG hva som er så spesielt med private >:3 9441315[/snapback] Private kan gjøres i dashboard, og gjør at man kan fortsette å snakke uansett hva man gjør, tenker jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vetafaen, jeg. Har bare blitt invitert til en chat så var det flere der. Men så nevnte noen Gamechat, så det var sikkert det jeg blandet med private chat. Da kan noen si MEG hva som er så spesielt med private >:3 9441315[/snapback] Private kan gjøres i dashboard, og gjør at man kan fortsette å snakke uansett hva man gjør, tenker jeg. 9441404[/snapback] Også slipper man å høre på alle 9-åringene som skriker til mødrene sine fordi de ikke får lov til å spille Gears of War før etter Barne-TV. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Også slipper man å høre på alle 9-åringene som skriker til mødrene sine fordi de ikke får lov til å spille Gears of War før etter Barne-TV. 9441431[/snapback] For ikke å snakke om alle de bergenserne! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har noen vurdert å kanskje muligens sjekke da, eller? 9441199[/snapback] Har prøvd "gruppechat" MAAANGE ganger, men aner ikke hvordan i he(osv)ete det skal gjøres... Om det kan gjøres :!: 9441319[/snapback] Det går ikke som jeg mente tidligere. Dette er har jeg rett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå