Amored Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Kommer høstoppdateringen snart? Er ikke det vanligvis i september? 9429798[/snapback] 29. oktober mener jeg å ha hørt. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Og da oppdateres...? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Fikk melding på 360n når, om at Live vil være nede i ca. 4 timer rundt kl. 10 den 10. september. Og da oppdateres...? 9429909[/snapback] Si det, si det... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Og da oppdateres...? 9429909[/snapback] Er ikke helt sikker, men var det ikke noe snakk om at vennelisten skulle bli lengre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke helt sikker, men var det ikke noe snakk om at vennelisten skulle bli lengre? Håper det! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Har også vært snakk om at man kan dele inn venner i kategorier og sånt. Hadde vært niiiiiceee. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Har også vært snakk om at man kan dele inn venner i kategorier og sånt. Hadde vært niiiiiceee. 9432176[/snapback] Jepp. Håper støtte for egne bilder i separate blades. Nå er det bare slik at du kan ha ett bilde som bli på alle blades, og det er noe funky. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det du sier der var faktisk ment å være med i spring update. Så håper det kommer nå! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Fikk melding på 360n når, om at Live vil være nede i ca. 4 timer rundt kl. 10 den 10. september. Åja, hahaa; skummet bare over meldingen og trodde at det var Live-abbonementet mitt som gikk ut den 10. :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Haha, Su! Men ang den nye FlatOut demoen... hadde vi ikke den fra før? Først kom den til USA for lenge siden, så kom den til resten av verden for ikke så lenge siden, og nå... får vi den igjen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Men ang den nye FlatOut demoen... hadde vi ikke den fra før? Først kom den til USA for lenge siden, så kom den til resten av verden for ikke så lenge siden, og nå... får vi den igjen? 9433315[/snapback] Kom bare i europa forrige gang, leste jeg på Mejor Nilson's blog. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Men ang den nye FlatOut demoen... hadde vi ikke den fra før? Først kom den til USA for lenge siden, så kom den til resten av verden for ikke så lenge siden, og nå... får vi den igjen? Kom bare i europa forrige gang, leste jeg på Mejor Nilson's blog. Joda, men hva er den nye som har dukket opp i US nå da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Joda, men hva er den nye som har dukket opp i US nå da? 9433625[/snapback] Samme demo optimalisert for det amerikanske markedet og sikkert finpusset. Heter ikke det samme heller. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Ikke noe nytt om FIFA-demoen? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Kom det noko arcade i dag? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Kom det noko arcade i dag? 9435248[/snapback] Følgende arcade-spill ligger på "New Arrivals" akkurat nå: -Cyberball 2072 -Fatal Fury -Puzzle Fighter HD -Streets of Rage 2 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Ordet Cyberball hørtes litt kult ut, noen som har prøvd det spillet? Ikke si at det et slikt oldschool drittspill i 1D.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Husker jeg rett var det det puzzle kulespillet som var så 3D som det bare kunne bli - nærmest 4D :!: Så ganske artig ut Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Nå tror jeg du tenker på Marble Blast Ultra... Eneste av de spillene der jeg har prøvd er Puzzle Fighter HD. Det var greit nok det, men tviler på jeg kommer til å kjøpe hele. Den spillmodusen som er i demoen ligner litt på Tetris, bare mer komplisert. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Ja det stemmer, jeg som glimser. Cyberball 2072 ser ut til å være et slags mecha sportsspill, orginalt lagd av Atari. Så rimelig 2D ut er jeg redd, kanskje noen små RTS-aktige 3D-effekter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå