Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Jaha... når har en demo inneholdt nøyaktig det ferdige produktet? Det er jo ikke umulig at det blir flere onlinemuligheter i fullversjonen. Nå har jeg ikke spilt GRAW online, men nå trenger det ikke være dårlig selv om mulighetene er mindre.

5838620[/snapback]

Nå ville ikke jeg gitt ut en demo som ikke imponerte på et eller annet vis, det ville være dumt. En demo bør inneholde et tilnærmet ferdig produkt, og ikke et produkt som skriker:

Jadetteerikkeheltbravivetdetmendeterdetviharnåogomlittkommerspilletogdetermyebedreenndennedemoenaltså
Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaha... når har en demo inneholdt nøyaktig det ferdige produktet? Det er jo ikke umulig at det blir flere onlinemuligheter i fullversjonen. Nå har jeg ikke spilt GRAW online, men nå trenger det ikke være dårlig selv om mulighetene er mindre.

5838620[/snapback]

Nå ville ikke jeg gitt ut en demo som ikke imponerte på et eller annet vis, det ville være dumt. En demo bør inneholde et tilnærmet ferdig produkt, og ikke et produkt som skriker:

Jadetteerikkeheltbravivetdetmendeterdetviharnåogomlittkommerspilletogdetermyebedreenndennedemoenaltså

5838910[/snapback]

Såklart, men utviklerer prioriterer heller sluttproduktet enn en demo (ihvertfall om demoen kommer før lanseringen av spillet). Uansett så blir noen ALDRI fornøyd heller ;)

Lenke til kommentar
No sitter eg på skolen å laster ned BF2 demoen,samt Blazing Angels :wee:

5839838[/snapback]

Du sitter på Skolen klokka 18 og laster ned ting på Xboxen ? Giiiz wtf ? :!: :!:

5839868[/snapback]

Du skjønner..eg har ikkje nett på hybelen i disse dager :tease: Bor bare 4 min fra høgskolen så :whistle:

Lenke til kommentar

Faen det er jo julaften dette, Blazing Angels,BF2 og GRAW på meg i dag :D

Testet BA demoen nu; Første inntrykket var horribelt,med elendig framerate i treningsoppdraget. Eg likte kontrollerne meget godt,noe som er essensielt for meg i slike spill. Eg blei ikkje imponert over grafikken før i London oppdraget, fy flate for mange hus og god draw-distance det var :whistle: Stilig bruk a HDR var det også,og eg elsker slikt. Litt irritende var det med dene tysk-amerikanske akksent gnålinga da.

Dette blir kansje et spil eg kjøp,men ikkje med det første. Syns også London oppdraget var skikkelig artig.

Lenke til kommentar
Hmm.. online demo. Og jeg klarer ikke å få registert visa-kortet mitt på Live... arg!

5840470[/snapback]

Hmm,, jeg får ikke til det jeg heller! står noe med at Xbox live is not responding...

5840675[/snapback]

Strever med å få registert visa-kortet mitt jeg. Får ikke til å fylle ut datoen kortet går ut. Lagrer ikke endringene...

Ikke rart det ikke reagerer nå da, siden alle i hele verden laster ned GRAW :!:

Lenke til kommentar
Mange likte ikke Blazing Angels, me jeg syntes det var kult jeg. Liker man å fly arcade-aktig er det kult. Om det er kult i mange uker er en annen sak.

5840793[/snapback]

Nettopp, tanken om ensformighet slo meg under demoen. Men den var absolutt verdt nedlastinga, synd treningsdelen var såpass shabby da, sikkert mange som danner seg et heilt på tryne førsteinntrykk,slik som meg. Men London brettet som sagt over, var skikkelig artig :)

Kan bli artig over Live også, noen sikkelige dogfights :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...