Brakara Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg gledet meg til Sensible Soccer, men det kom ikke i dag vel? Lasta ned Track & Field i alle fall. Kjempefornøyd! 9236806[/snapback] Track & Field er utrolig nok fortsatt like gøy som i gamle dager. Men håper bare den analoge stikka overlever (i motsetning til Joystick'ene jeg slet ut med slike spill på 80-tallet) ... Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er Sensible Soccer ute? 9237971[/snapback] Nei, forventes ikke før om nesten tre uker. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 tror Track and Field kan slite ut mange kontroll-stikker i ukene fremover. å ta den så fort fra side til side kan umulig være bra for den Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nei, forventes ikke før om nesten tre uker. 9238011[/snapback] Sier du det? Leste nettop at "Sensible Soccer is out now". Sorry, mac. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Sier du det? Leste nettop at "Sensible Soccer is out now". Sorry, mac. 9238292[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Hvor? 9241435[/snapback] Skal finne, kan hende jeg leste feil? Her er det. Leste nok ikke feil nei, men de snakket visst bare om en web-side... Endret 9. august 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Når kommer CoD4 demoen? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Er vel en beta først, den kommer i august vis ikke jeg leste feil på forumet dems Endret 9. august 2007 av thadon Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ny Demo Kåmming Suun Tony Hawk 9... "Skikkelig revolusjon av serien her altså". Hver utgave er jo nesten forskjellig. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Konge, får se hvilket av de to spillene (skate og THPG) jeg kjøper da! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Konge, får se hvilket av de to spillene (skate og THPG) jeg kjøper da! 9248762[/snapback] sikkert SKATE som blir bra da, Tony Hawk er melkeprodukt, jo flere blir lagd, blir værre etter hvert spill. likte best tony hawk II og III. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 sikkert SKATE som blir bra da, Tony Hawk er melkeprodukt, jo flere blir lagd, blir værre etter hvert spill. likte best tony hawk II og III. 9248777[/snapback] Helt enig. Pro Skater 1, 2 og 3 var drit-bra, deretter gikk det nedover. "Skate." er vel mer realistisk, og det blir bra. Tony Hawk har jo brukt samme "arcade" stilen siden enern, mens nail-the-trick ikke er så fritt og realistisk som man skulle tro. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har oppdatert listen over XBLA spill som kommer... August Ecco the Dolphin Hexic 2 War World Snart Geon: Emotions Puzzle Quest: Challenge of the Warlords Space Giraffe Streets of Rage 2 Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Senere Alhambra Asteroids/Asteroids Deluxe Battlestar Galactica Battlezone Boku Sudoku Butterfly Garden Castle Crashers Chocolatier Commanders: Attack! Diner Dash Discs of Tron Etch a Sketch Every Extend Extra Extreme EXIT Fatal Fury Special Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown Final Doom Galactrix HoopWorld Ikaruga Live Free or Die Hard Megaforce Metal Slug Mutant Storm Empire Mystery of Shark Island N+ Oasis The Office Omega Five Poker Smash Puerto Rico Red Baron RocketBowl Rocketmen: Axis of Evil Schizoid Sensible World of Soccer Sonic the Hedgehog 2 Speedball 2: Brutal Deluxe Street Trace NYC Super Street Fighter II Turbo HD Remix Talisman Tempest Tetris Splash ToW Toy Wars Toyota Yaris Game Tron Undertow Warlords Word Puzzle Zenerchi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 SnartSuper Puzzle Fighter II Turbo HD Remix Senere Super Street Fighter II Turbo HD Remix 9259179[/snapback] Skate demo utsatt... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Her er en fin liste over kommende XBLA-spill Endret 11. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er vel endel spekulasjon i den lista der. Ikaruga f.eks. har jo ikke blitt offesielt annonsert, så man skal ikke ta alt for god fisk... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er vel endel spekulasjon i den lista der. Ikaruga f.eks. har jo ikke blitt offesielt annonsert, så man skal ikke ta alt for god fisk... 9259655[/snapback] Jeg mener bare at den lista er mer nøyaktig... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ecco the Dolphin kan bli bra. Tror jeg prøvde det på PC en gang for mange år siden. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg mener bare at den lista er mer nøyaktig... 9259759[/snapback] Joda. På Wikipedia står det at den er "unconfirmed", så der vet man litt mer hva man kan forvente. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg fikk en console update nå nettopp... Noen andre som har fått den?? 9237985[/snapback] Husker at jeg fikk en slik update også, rimelig uventet. Noe jeg bare ikke kan fatte er hvorfor de ikke kan gi oss en liten liste over hva som er skjedd med konsollen etter oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå