Mr.FOXHOUND Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ikke hørt noe klokkeslett, men blir ikke overrasket om BF2-demoen ikke kommer før mandag. Major Nelson har jo for eksempel sagt at demoer ikke vil bli lagt ut på fredager, da det ikke er noen helgevakter som kan fikse eventuelle problemer eller feil. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 bah!! vil ha BF2 før helga! Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hi ,Thank you for contacting Electronic Arts. The game was to be on the marketplace this Friday 24th of March, but it was pushed back until next week. It should be up some time between Tuesday the 28 or Wednesday the 29 of March. Best Regards, Paul G. EA Support Centre, UK and Ireland Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 battlefield 2 demo......... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 battlefield 2 demo......... 5836400[/snapback] Imorra den dag skal eg ta med meg 360`e min på skolen, laste ned de siste demoene og spille heile dagen 0 nett på kåken as we speak Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 husk at det er mpdemo! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nettopp sett en film så dette var en fin overraskelse, får laste den ned i løpet av natta. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Torsdag kveld kommer det en GRAW demo men Ghost Recon er vel et spill alle bør ha kjøpt til nå Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Og de som ikke har kjøpt det får bekreftet det vi alle snakker om Lenke til kommentar
Barca Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, da kan jeg ihvertfall krysse BF2 av lista over spill jeg skal kjøpe. Dette må være noe av det svakeste jeg har sett på 360n til nå, grafikkmessig. Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 er BF2 demo komt? og komer GRAW i kvell?? DIGG! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW. 5837884[/snapback] Ja, det var rart.... hørt om demo før? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 BF2 er vel også svakere grafisk online slik som GRAW. Det har med linjehastighet å gjøre. Mtk på at BF-spillene alltid har en rævva enspiller-kampanje blir vel dette ikke så voldsomt grafikkmessig. Gameplaymessig er det sikkert fantastisk. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, da kan jeg ihvertfall krysse BF2 av lista over spill jeg skal kjøpe. Dette må være noe av det svakeste jeg har sett på 360n til nå, grafikkmessig. Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW. 5837884[/snapback] Det kan uansett ikke se dårligere ut enn det gjorde på Xbox, og der så det helt ok ut... Så jeg har troen! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 BF2 er vel også svakere grafisk online slik som GRAW. Det har med linjehastighet å gjøre. Mtk på at BF-spillene alltid har en rævva enspiller-kampanje blir vel dette ikke så voldsomt grafikkmessig. Gameplaymessig er det sikkert fantastisk. 5838131[/snapback] Det som hvertfall er sant er at BF 2 campaign er bedre enn online(multiplayer).....Flere jeg kjenner er ganske enige med meg der. Men dette gjelder konsollversjonen så vet ikke hvordan det er med PC. Lenke til kommentar
Barca Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW. 5837884[/snapback] Ja, det var rart.... hørt om demo før? 5838069[/snapback] Er du virkelig så dum? Når jeg sier nedstrippa mener jeg SELVSAGT at spillet virker mye svakere enn GRAW online (som jeg heller ikke har mye til overs for). Ikke nedstrippa i forhold til fullversjonen av BF2. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har vel fått min dose krig nå. Syntes GRAW er litt annerledes mtk på taktikkeri, så det blir runnet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 ARGH! Går det an å bli mer idiotisk? Bruker dritlang tid å laste ned demoen pga de trege linjene til Microsoft, og når det endelig er ferdig viser det seg at demoen kun fungerer dersom du har Live GOLD abonnement? Herregud!! Hva med å gi den beskjeden FØR vi laster ned!!? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW. 5837884[/snapback] Ja, det var rart.... hørt om demo før? 5838069[/snapback] Er du virkelig så dum? Når jeg sier nedstrippa mener jeg SELVSAGT at spillet virker mye svakere enn GRAW online (som jeg heller ikke har mye til overs for). Ikke nedstrippa i forhold til fullversjonen av BF2. 5838400[/snapback] Jaha... når har en demo inneholdt nøyaktig det ferdige produktet? Det er jo ikke umulig at det blir flere onlinemuligheter i fullversjonen. Nå har jeg ikke spilt GRAW online, men nå trenger det ikke være dårlig selv om mulighetene er mindre. Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Helt ærlig så ble jeg imponert over grafikken, på en standard lysrør TV. Jeg likte spillet så bra at jeg kanskje går til innkjøp av det. Og jeg har også spillet på PC, men det var kjekkere på 360'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå