Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da kan jeg ihvertfall krysse BF2 av lista over spill jeg skal kjøpe. Dette må være noe av det svakeste jeg har sett på 360n til nå, grafikkmessig.

 

Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW.

Lenke til kommentar
Ja, da kan jeg ihvertfall krysse BF2 av lista over spill jeg skal kjøpe. Dette må være noe av det svakeste jeg har sett på 360n til nå, grafikkmessig.

 

Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW.

5837884[/snapback]

 

Det kan uansett ikke se dårligere ut enn det gjorde på Xbox, og der så det helt ok ut... Så jeg har troen!

Lenke til kommentar
BF2 er vel også svakere grafisk online slik som GRAW. Det har med linjehastighet å gjøre. Mtk på at BF-spillene alltid har en rævva enspiller-kampanje blir vel dette ikke så voldsomt grafikkmessig. Gameplaymessig er det sikkert fantastisk.

5838131[/snapback]

 

 

Det som hvertfall er sant er at BF 2 campaign er bedre enn online(multiplayer).....Flere jeg kjenner er ganske enige med meg der. Men dette gjelder konsollversjonen så vet ikke hvordan det er med PC.

Lenke til kommentar
Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW.

5837884[/snapback]

Ja, det var rart.... hørt om demo før?

5838069[/snapback]

 

Er du virkelig så dum? Når jeg sier nedstrippa mener jeg SELVSAGT at spillet virker mye svakere enn GRAW online (som jeg heller ikke har mye til overs for).

Ikke nedstrippa i forhold til fullversjonen av BF2.

Lenke til kommentar
Ikke at resten var noe særlig å rope hurra for heller. Følte egentlig at jeg spillte en enda mer nedstrippa onlineversjon av GRAW.

5837884[/snapback]

Ja, det var rart.... hørt om demo før?

5838069[/snapback]

 

Er du virkelig så dum? Når jeg sier nedstrippa mener jeg SELVSAGT at spillet virker mye svakere enn GRAW online (som jeg heller ikke har mye til overs for).

Ikke nedstrippa i forhold til fullversjonen av BF2.

5838400[/snapback]

Jaha... når har en demo inneholdt nøyaktig det ferdige produktet? Det er jo ikke umulig at det blir flere onlinemuligheter i fullversjonen. Nå har jeg ikke spilt GRAW online, men nå trenger det ikke være dårlig selv om mulighetene er mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...