Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satte på Bacground Downloads, satte på nedlasting, stakk på byen for å se etter Two Worlds. Når jeg kom hjem hørte jeg at 360n ikke lagde en lyd. Jeg ble glad! Skrudde på 360n for å spille Stranglehold-demo. MEN... den var ikke å finne! WOOT! Så sjekka jeg harddisken. Joda, mindre diskplass var det, men ikke noe Stranglehold-demo. Stakk på MP for å laste ned igjen, men det fikk jeg ikke lov :)

Lenke til kommentar

sinnsykt irriterende! satt på terrassen og leste når jeg hørte den allmektige "pling"-lyden fra rommet, og tenkte at Stranglehold var ferdig. neida, den var ikke å finne, pluss at jeg ikke kommer inn på markedplace, kommer en stygg error-greie. jeg satt å spilte R6:vegas over Live nå nettopp, så det er ikke noe galt med tilkoblingen, bare markedplace.

Lenke til kommentar

Litt skuffet. Var veldig rotete og uoversiktelig. Siktet man opp på fiender på terasser og lignende, hadde man null oversikt over hvor man løp. Løper man kanskje borti en kant eller lignende, går man ufrivillig inn i slow-motion-modus (ja, man kan slå av dette), og blir kastet på andre siden av benken\bordet\hva det enn er. Dessuten virket alle områdene veldig like, bare med nye fiender (som var klin like de man drepte for nitten sekunder siden). Jeg synes faktisk Max Payne-spillene er bedre, med sine romsligere områder, som gir deg mer strategiske alternativer. Stranglehold kaster deg liksom rett inn i kaoset.

Plukker det kanskje opp om jeg finner det temmelig billig.

Lenke til kommentar

Stranglehold var helt utrolig heftig, spesiellt "Precision aim". den videoen etter demoen var ferdig var god også, den gameplay-videoen. spilt gjennom 4 ganger nå, like kult hver gang :)

 

var heftig med såpass cinematisk spillopplevelse, f.eks når man løper nedover rekkverket og skyter skiltene på veien så de lander i hodet på fiendene, og slenge seg på tralla i bånn og fyre løs på alt og alle.

 

enda et spill jeg må kjøpe :( blir dyr høst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...