Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen tiden går fort! Jeg har fortsatt den demoen på 360'n :D

9151518[/snapback]

Woah, retro gamer du. :tease:

9151525[/snapback]

Ja, jeg og fetteren spiller fortsatt Super Mario 64 :p

Men jeg har Saint's Row fullversjon, og har runna det. Har bare glemt å slette demoen :eek:

Lenke til kommentar
BioShock så veldig bra ut, og jeg digga System Shock 2, men etter de siste demonstrasjonene syntes jeg det bare ser greit ut. Blir ikke kjøp for min del, ihvertfall.

No offence, men jeg blir litt småkvalm hver gang jeg ser slike uttalelser som:

-Rap/Metal/Whatever er ikke musikk.

-Spillet har ikke nydelig grafikk, da kjøper jeg ikke.

-osv lignende uttalelser.

BioShock handler ikke om grafikken, men om "friheten" og handlingen.

Lenke til kommentar
BioShock handler ikke om grafikken, men om "friheten" og handlingen.

9154312[/snapback]

Hmmm, jeg snakket vel ikke om grafikken. Så kanskje sånn ut. Jeg spilte faktisk system shock 2 fire fem år etter det kom ut, så grafikk har ikke akkurat vært min første prioritiet. For å være spesifikk - grafikken ser bra ut, spesielt vannet, men det jeg ikke liker er andre ting.

Er bare så mange andre bra spill som kommer ut, og jeg har enda til gode å vinne i lotto.

Skate og Halo 3 er de jeg prioriterer.

Lenke til kommentar
Hmmm, jeg snakket vel ikke om grafikken. Så kanskje sånn ut.

Så sånn ut ja :p

9154806[/snapback]

Ser ikke helt hvordan du koblet grafikk inn i innlegget til MartinLande. Jeg er helt enig, jeg har også blitt lunken til BioShock med tida. Syns det virket veldig lovende tidligere, men jo mer jeg ser av det, jo mindre får jeg lyst på det. Klarer ikke helt å sette fingern på hva det er som er galt, men det ser liksom ikke... noe gøy ut. Det mangler liksom... schwung! Og det har ingenting med grafikken å gjøre.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt hvordan du koblet grafikk inn i innlegget til MartinLande. Jeg er helt enig, jeg har også blitt lunken til BioShock med tida. Syns det virket veldig lovende tidligere, men jo mer jeg ser av det, jo mindre får jeg lyst på det. Klarer ikke helt å sette fingern på hva det er som er galt, men det ser liksom ikke... noe gøy ut. Det mangler liksom... schwung! Og det har ingenting med grafikken å gjøre.

9157115[/snapback]

QFT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...