Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Uff. Hadde utallige timer med Morrowind, og så støtte jeg på en bug som gjorde det umulig å komme seg videre i storyen... :(

Da jeg var ute og gikk en dag fant jeg et tårn, og noen monstre inne i kjelleren til tårnet. Mange dager senere gjorde jeg main questen, og kom til det tårnet igjen, og skulle prate med en trollmann der, men de monstrene i kjellern var vennene hans, så det går ikke an å prate med ham! Går ikke an å bruke Charm eller noe sånt heller!

Han er nå død. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Morrowind har handlingene dine konsekvenser på en eller annen måte, og i ditt tilfelle så hadde du allerede vært der og "fornærmet" han slik at han ikke ville snakke med deg.. konsekvens..

9076927[/snapback]

Selv når konsekvensen er at 100 timer går til spille, og man ikke kan kome halvveis ut i spillet en gang? :hmm: Skjønner det du sier, men det jeg fikk var mer som en bug enn en gameplay-ting.

Lenke til kommentar

Her er jeg enig med Lakus, spillet tillater deg å slakte monstrene hans før han selv dukker opp for questen. Hvorfor skal han hjelpe deg etter hva du gjorde.

Det beste du kan gjøre i Morrowind er å alltid holde deg på veien/stien og ikke gå noen sted uten spillet ber deg om å gjøre det.

Det finnes mange dumme ting som kan ødelegge spillet for deg, men det skjer kun hvis du går rundt på egenhånd og utforsker.

Lenke til kommentar
Det beste du kan gjøre i Morrowind er å alltid holde deg på veien/stien og ikke gå noen sted uten spillet ber deg om å gjøre det.

Det finnes mange dumme ting som kan ødelegge spillet for deg, men det skjer kun hvis du går rundt på egenhånd og utforsker.

9085735[/snapback]

Det er jo halve spillet! Å gå rundt, utforske, finne artige ting og tang. Hadde jeg visst at det ville ødelegge historien hadde jeg aldri gått dit.

Lenke til kommentar

Uff, Yie Ar Kung Fu var skikkelig dårlig. Hadde ikkje sett noke screenshots fra det her men berre hørt om det så eg hadde et lite håp om at det skulle vere bra. Prince of Persia Classic har gjort meg veldig kresen. Er ærlig talt litt kjipt å spille spill som ser ut som et NES spill på 360'en, arcade eller ei.

:thumbup: for Ubisoft! Håper andre blir inspirert til å fikse litt meir på spilla før dei gir dei ut på XBLA.

Lenke til kommentar

Vil bare informere om at det har kommet to nye demoer i dag:

Content: Juiced 2: Hot Import Nights Demo

Price: Free

Availability: Not available in Japan or South Korea

Dash Text: [ESRB: T (Teen) LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES] Get into the drift in this smoking hot demo of Juiced 2: Hot Import Nights. Drift, race, bet and mod your ride, in this multi-event taster of the coolest racer this year.

Size: 1.31 GB (approx.)

Content: FlatOut Racing and Derby Demo

Availability: European Xbox Live regions

Dash Text: [PEGI: 12+] You want it fast - you got it. You want destruction - you got it. Experience the bone crunching action of FlatOut. Soak up the pressure of 12 competitive drivers trying to take each other off the track. Feel the pleasure and the pain of the explosive Frag derbies. Take destruction to the next level.

Size: 751.1 MB (approx.)

Lenke til kommentar
Vil bare informere om at det har kommet to nye demoer i dag:

Content: Juiced 2: Hot Import Nights Demo

Availability: Not available in Japan or South Korea

Dash Text: [ESRB: T (Teen) LANGUAGE,SUGGESTIVE THEMES] Get into the drift in this smoking hot demo of Juiced 2: Hot Import Nights. Drift, race, bet and mod your ride, in this multi-event taster of the coolest racer this year.

Size: 1.31 GB (approx.)

Content: FlatOut Racing and Derby Demo

Availability: European Xbox Live regions

Dash Text: [PEGI: 12+] You want it fast - you got it. You want destruction - you got it. Experience the bone crunching action of FlatOut. Soak up the pressure of 12 competitive drivers trying to take each other off the track. Feel the pleasure and the pain of the explosive Frag derbies. Take destruction to the next level.

Size: 751.1 MB (approx.)

9100941[/snapback]

Takker for info!

Gleder meg til å teste flatout.

1-ern var i alle fall morro i lystig lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Slike ting er veldig synd :(

Sjedde noe lignenes på The Darkness her og og mått begynne på ny :/

9076224[/snapback]

kan jeg spørre om hva det var?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...