Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

BLAZING ANGEL DEMO!

 

Blazing angel demo er ute på markedPLACE nå!

 

:cool:

5796534[/snapback]

 

 

Ah, kult! :thumbup:

Dette må lastes ned å prøves.

Sett noen filmklipp og det ser jo lovende ut.

 

 

edit: Fikk visst quotet feil person

Endret av Typho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter og ha prøvd blazing angels demoen har jeg mest lyst til å grine.

Noe så innmari møkk kjedelig dr*tt skal du lete lenge etter!

Og hva svarte er det med grafikken?

Flikka litt på xbox versjonen og så slengt det over på xbox360?

 

Men bra at andre liker det da :p

Endret av TheAngryNorwegian
Lenke til kommentar

Litt utenom topic, men jeg har lagt merke til at hvis jeg registrer nye profiler på xbox 360 og kobler profilen opp mot Live så får jeg en ny gratis måned med gull abonnement. Er dette bare en feil ? Eller kan jeg spille Live gratis så lenge jeg vil bare jeg skifter profil ?

Lenke til kommentar
Litt utenom topic, men jeg har lagt merke til at hvis jeg registrer nye profiler på xbox 360 og kobler profilen opp mot Live så får jeg en ny gratis måned med gull abonnement. Er dette bare en feil ? Eller kan jeg spille Live gratis så lenge jeg vil bare jeg skifter profil ?

5797474[/snapback]

 

Det stemmer nok det ;)

 

...har blitt tatt opp før, men jeg klarte ikke å finne igjen den tråden.

Lenke til kommentar
Etter og ha prøvd blazing angels demoen har jeg mest lyst til å grine.

Noe så innmari møkk kjedelig dr*tt skal du lete lenge etter!

Og hva svarte er det med grafikken?

Flikka litt på xbox versjonen og så slengt det over på xbox360?

 

Men bra at andre liker det da :p

5797268[/snapback]

Ja, det er en port så grafikken er nok ikke opp mot det beste, men det holder så absolutt. Hvorfor skal folk klage så på grafikk hele tiden? Spill spillet en stund og drit i grafikken...

 

Ikke så værst demo, men tror dette kan bli litt drygt i lengden. Frykter mange like oppdrag i fullversjonen.

Lenke til kommentar
Litt utenom topic, men jeg har lagt merke til at hvis jeg registrer nye profiler på xbox 360 og kobler profilen opp mot Live så får jeg en ny gratis måned med gull abonnement. Er dette bare en feil ? Eller kan jeg spille Live gratis så lenge jeg vil bare jeg skifter profil ?

5797474[/snapback]

 

Hm, jeg som betalte 499 for ett års abonnement i går :\

Oh well...

Lenke til kommentar

Jeg tror grunnen til at folk klager på grafikken er vel at man forventer LITT mer på en såkalt next gen spill maskin.

 

Men bare så det er sagt: er selve spillet jeg syntes sugde plumbo, ikke bare pga at grafikken ikke var så bra.

 

 

hmm..

 

Eller er det på tide at jeg melder meg inn i støtteforeningen for grafikk horer? :p

Lenke til kommentar
Er Blazing Angels fortsatt på marketplace?

5799714[/snapback]

 

 

Jepp! Men det er faktisk helt latterlig at det spillet har kommet ut til 360'en...det var helt crap(spør du meg) og grafikken er vel vel på nivå med Ps1/starten Ps2....men hadde ingen forventninger om angående dette spillet så i don't care :hmm:

Lenke til kommentar
Er Blazing Angels fortsatt på marketplace?

5799714[/snapback]

 

 

Jepp! Men det er faktisk helt latterlig at det spillet har kommet ut til 360'en...det var helt crap(spør du meg) og grafikken er vel vel på nivå med Ps1/starten Ps2....men hadde ingen forventninger om angående dette spillet så i don't care :hmm:

5800391[/snapback]

Dersom du ikke ser noe forskjell på PS1/PS2 grafikk og det som Blazing Angels har å tilby er du ikke noe annet enn blind.

Lenke til kommentar
Er Blazing Angels fortsatt på marketplace?

5799714[/snapback]

 

 

Jepp! Men det er faktisk helt latterlig at det spillet har kommet ut til 360'en...det var helt crap(spør du meg) og grafikken er vel vel på nivå med Ps1/starten Ps2....men hadde ingen forventninger om angående dette spillet så i don't care :hmm:

5800391[/snapback]

Dersom du ikke ser noe forskjell på PS1/PS2 grafikk og det som Blazing Angels har å tilby er du ikke noe annet enn blind.

5801089[/snapback]

 

Det må jeg faktisk si meg helt enig i :tease:

Lenke til kommentar
Huff ser ut som det bare er meg, men etter å ha spillt meg gjennom hele Blazing Angels demoen ble jeg faktisk positivt overraska!  :ermm:

Grafikken var ikke det beste nei, men synes gameplayet var rimelig bra..

Jaja..

5800554[/snapback]

 

Det er nok ikke bare deg. Gjorde meg ferdig med demoen, og synes dette var veldig morsomt! Grafikken er kanskje ikke helt hva man skulle trodd i disse dager, men å sammenligne det med PS1 er kraftig overdrevet! Men det kunne absolutt vært på xbox!

 

Når det gjelder underholdningsverdien synes jeg dette spillet har stort potensiale...og mtp at 16 stk kan spill coop live tror jeg dette fortjener en plass i hylla mi :D

Lenke til kommentar

Ble faktisk positivt overrasket av Blazing Angels. Var et morsomt spill, og grafikken var helt grei synes jeg da. er det mangebaner på demoen foresten? Er kommet til bane nr 3, men jeg driver bare å leke flyr inne i byen å under broer å sånn :!: Synes det er utrolig morsomt å bare fly rundt å leke Top Gun..

Lenke til kommentar
Dersom du ikke ser noe forskjell på PS1/PS2 grafikk og det som Blazing Angels har å tilby er du ikke noe annet enn blind.

5801089[/snapback]

 

 

Ever heard of figure of speach...Greit at det ikke er Ps1 grafikk, men Ps1 hadde nok klart å presse ut noe slikt. Spillet sugde og grafikken var dårlig og passer heller til en annen konsoll. Min mening. Live with it!

Lenke til kommentar
Ble faktisk positivt overrasket av Blazing Angels. Var et morsomt spill, og grafikken var helt grei synes jeg da. er det mangebaner på demoen foresten? Er kommet til bane nr 3, men jeg driver bare å leke flyr inne i byen å under broer å sånn :!:  Synes det er utrolig morsomt å bare fly rundt å leke Top Gun..

5803449[/snapback]

 

Enig :)

Er bedre enn ikkeno! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...