Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for første gang siden launch har det kommet en ny Gh2 song-pack :w00t:

har ikke lastet den ned enda, men fra Major Nelson's news Feed fikk jeg ista:

"Name: Guitar Hero Track Pack 4

Price: 500 Points

Availability: Not available in Asia

Dash Details: Wanna Be Sedated as made famous by The Ramones, Smoke on the Water as made famous by Deep Purple, You've Got Another Thing Coming as made famous by Judas Priest"

må snart kjøpe enda flere points da.

Lenke til kommentar
Håper eg ikkje tar feil her no då :p Men det kan ikkje ha vert noen andre ihvertfall :omg:

9053980[/snapback]

Maiden i et japansk RPG ? Sinnsykt :omg:

9054574[/snapback]

Nei, nei. Det er ikke Iron Maiden, bare en dårlig kopi. Og herregud hvor lei jeg ble av den forferdelige sangen. Håper de erstatter den med noe mer passende og bedre.

Ellers syntes jeg spillet var meget lovende, og kommer garantert til å kjøpe det selv.

Lenke til kommentar

Ny oppdatering med flere Xbox spill som nå fungerer på 360..

Sure, there’s only one more full day left of E3, but that doesn’t mean Microsoft won’t release any further big news. Today, a new backward compatibility update has secretly arrived for the Xbox 360, fixing glitches and adding compatibility for many popular Xbox titles: now, over 300 Xbox games work with the 360. Many new titles now work with the 360 in graphics better than before, so unpack your box of old games and start playing!

America’s Army

Auto Modellista

Bass Pro Shops Trophy Hunter 2007

Blinx 2

Bloodrayne 2

Burnout

Crash Bandicoot 4

Crash Bandicoot 5: Wrath of Cortex

Doom 3: Resurrection of Evil

Drive to Survive

Drive to Survive (EM)

ESPN College Hoops

ESPN NHL 2K5

Evil Dead Regeneration

Exaskeleton

FIFA Street 2

Full Spectrum Warrior: 10 Hammers

GUILTY GEAR XX #RELOAD

Harry Potter: And the Chamber of Secrets

Harry Potter: And the Prisoner of Azkaban

Hot Wheels: Stunt Track Challenge

Jet Set Radio Future

Justice League: Heroes

King Arthur

Kingdom Under Fire: The Crusaders

Magic: The Gathering: Battlegrounds

Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects

Marvel vs. Capcom 2

Mech Assault 2

MLB Slug Fest 2003

Morrowind

MotoGP2

Myst III: Exile

NBA Live 2002

NCAA Football 06

Nobunaga no Yabou Ranseiki

Outlaw Golf 9 More Holes of X-mas

Outlaw Volleyball: Red Hot

Outrun 2

Outrun 2006: Coast to Coast

Pac Man World 3

Panzer Elite Action: Fields of Glory

Pro Cast Sports Fishing

Project Gotham Racing

Project Gotham Racing 2

RoadKill

Rogue Ops

Sega GT 2002

Sega GT Online

Shadow Ops

Showdown: Legends of Wrestling

Silent Hill 2: Dreams

Sponge Bob Square Pants: Lights, Camera, Pants!

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Melee

The DaVinci Code

The Sims 2

The Urbz: Sims in the City

Tony Hawk’s Pro Skater 2X

Tony Hawk’s Pro Skater 3

Transworld Surf

Trivial Pursuit Unhinged

Winning Eleven 8

Without Warning

WWE Raw

Yu-Gi-Oh! The Dawn of Destiny

Every title that is listed above now works with the Xbox 360; since they can be played on the console, they will also be fully anti-aliased and upscaled to either 720p or 1080i (depending on your display). If you still own titles that aren’t listed and don’t work yet, don’t worry: it’s evident that Microsoft is trying to get the entire Xbox 1 library playable on their next-generation console- just give them some time.

Xboxic

Lenke til kommentar

Oh, god! Stuntman demoen vekket vonde minner fra PS2! :cry: Vanskeligere og mer frustrerende spill skal du lete lenge etter!

"Restart, restart, restart, restart, restart, restart, restart"

Tror ikke dette skal kjøpes til 360, med fare for at både 360 og spillet tar turen ut vinduet eller i søppelet.. :p

Lenke til kommentar

stuntman var vel ikke så vanskelig? fikk 100% jeg. dog, det tok riktignok noen forsøk :wee:

kjøpte Sonic nå over XBLA, og rart å spille et spill jeg ikke har spilt på 10 år. morsomt :)

og kjøpte nye sang-pakken til GH2, og rart å spille "Smoke on the water" og "you got another thing comin' " igjen. husker første gangen jeg prøvde GH 1 hos en kamerat og spilte nettopp de sangene, og slet litt på easy. nå gikk jeg rett på expert og fikk 99% riktig på begge :wee:

Lenke til kommentar

Ikke noe prince of persia two thrones kompatibilitet :( kjøpte den i god tro at den skulle funke på 360n min og nå sitter jeg bare og venter på at den skal gjøre det en gang, men det blir vel lenge til neste oppdatering så jeg får kose meg med darkness imens.

Stuntman demoen var fantastisk! Ble mye restarter og klarte ikke et eneste brett skikkelig, men moro var det lell. Fikk inntrykk av voiceovern at dette var noen av de vanskeligste bretta, og aldri før har jeg sett så kule "instant replays". Uff, der ble jeg enda 500 kroner, og 2 centimeter hylleplass fattigere...

Lenke til kommentar

kanskje litt off-topic, men here it goes: jeg sjekka en liste over bakoverkompatible spill, og jeg leita etter Conker: Live and reloaded. jeg fant det, men det sto

"This Xbox® title is playable on Xbox 360™ with a free software emulator".

blir denne automatisk nedlastet hvis jeg putter cd'en i 360'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...