StaBBer Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Sonic blir høydepunktet for meg på XBLA. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er omtrent ingen av de 100 på vennelista mi som kjøpte Prince of Persia isåfall. Jeg prøvde demoen men syns ikke det var verdt 70 kr. Worms syns jeg er det beste XBLA-spillet hittil i 2007. Også tror jeg at Bomberman vil bli ganske populært også. Og det er pga. en flerspillerdel over XBL som jeg tror blir veldig bra. Ser fram til Sonic også, men synd det ikke har kommet noen dato enda. Kanskje det blir avslør under E3? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Er enig i at Worms er ganske bra (dog ikke i nærheten av Worms på data), men jeg synes Eets: Showdown er gøyere. Det er faktisk helt genialt! Kommer nok til å kjøpe Sonic også, når den tid kommer. Ingen andre som kunne tenke seg Monkey Island 1 og 2 (nummer 3 og 4 tar nok for stor plass) som Arcade-spill, da? Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Blue Dragon demo er ute nå! Hurra! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jepp! En Blue Dragon-demo på 1,1 Gig. Den skal ned! Men først laster jeg ned HD-trailere av Halo 3 og Halo: Arms Race! Også er Sonic ute faktisk! Til XBLA. Var hyggelig å se den blåe fyren igjen. =) Trailere til PGR4, Too Human og Mass Effect er også ute på Xbox Live. Internettet og harddisken til min 360 skal få kjørt seg i dag Endret 11. juli 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Men først laster jeg ned HD-trailere av Halo 3 og Halo: Arms Race! 9049755[/snapback] Har det kommet nye filmer? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Til Bill: Markedsplassen - Game Videos - New Arrivals og velg E3 2007. Der finner du Halo 3-trailer. Halo: Arms Race-trailer + + + Endret 11. juli 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har kikket der flere ganger nå, men finner det ikke. Red.: Eneste Halo-relaterte nedlastingen jeg finner der er "Halo Wars E3 2007 Theme." Endret 11. juli 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 den var der først, men ikkje nå lengre :S Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Rakk tydeligvis akkurat å laste ned BR demoen eg da, den er borte også her. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Blue Dragon er oppe igjen. Fikk lagt den i nedlastingskøen nå^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Som kjent her inne, for noen ihvertfall så er turbasert gameplay noe eg ikkje setter så veldig høgt, men Eternal Sonata med sitt åpne og herlige kampsystem førte meg litt inn på det som før var tabu Må inrømme at eg ikkje heilt hadde snøring ka i hellvette eg holdt på meg under kampene i Blue Dragon, men artig var det. Så kom jaggu meg Iron Maiden(!!) med kampmusikk når det var som verst. Kor digg er ikkje det da Endret 11. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Fikk lastet ned de to Halo-videoene for en times tid siden, og de er sikkert oppe fremdeles for de av dere som ikke har lastet dem ned enda. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Som kjent her inne, for noen ihvertfall så er turbasert gameplay noe eg ikkje setter så veldig høgt, men Eternal Sonata med sitt åpne og herlige kampsystem førte meg litt inn på det som før var tabu Må inrømme at eg ikkje heilt hadde snøring ka i hellvette eg holdt på meg under kampene i Blue Dragon, men artig var det. Så kom jaggu meg Iron Maiden(!!) med kampmusikk når det var som verst. Kor digg er ikkje det da 9052384[/snapback] Maiden? Er det sant? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Som kjent her inne, for noen ihvertfall så er turbasert gameplay noe eg ikkje setter så veldig høgt, men Eternal Sonata med sitt åpne og herlige kampsystem førte meg litt inn på det som før var tabu Må inrømme at eg ikkje heilt hadde snøring ka i hellvette eg holdt på meg under kampene i Blue Dragon, men artig var det. Så kom jaggu meg Iron Maiden(!!) med kampmusikk når det var som verst. Kor digg er ikkje det da 9052384[/snapback] Maiden? Er det sant? 9053496[/snapback] MÅ HA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Håper eg ikkje tar feil her no då Men det kan ikkje ha vert noen andre ihvertfall Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Det flyspillet er det en demo på nå, det sugde BTW Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Syns det var ganske så artig jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2007 Håper eg ikkje tar feil her no då Men det kan ikkje ha vert noen andre ihvertfall 9053980[/snapback] Maiden i et japansk RPG ? Sinnsykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå