Brakara Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 det er fra major nelson sin bruker bare us accounts får reklame. jeg vil også ha reklame xD 8964212[/snapback] Vi får (Xbox) reklame her i Norge også. Men man må være over 18 år da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Åssen fjernet man den reklamen no igjen? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 det er fra major nelson sin bruker bare us accounts får reklame. jeg vil også ha reklame xD 8964212[/snapback] Vi får (Xbox) reklame her i Norge også. Men man må være over 18 år da. 8966390[/snapback] ok. da er det bare å vente noen år for meg da xD Lenke til kommentar
Northland Skrevet 28. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2007 Syns det er litt plagsomt med all reklamen jeg.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) jeg får sikkert ikke reklame når jeg blir eldre fordi jeg har child account... Endret 29. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis dere har lyst til å diskutere reklamen som viser i dashboard. Kan dere lager en ny tråd, da denne handler om utgivelser på Xbox Live! Markedplace. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Hvis dere har lyst til å diskutere reklamen som viser i dashboard. Kan dere lager en ny tråd, da denne handler om utgivelser på Xbox Live! Markedplace. 8969125[/snapback] Skal vi være korrekte så heter det vel Xbox LIVE Marketplace. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet om noen fremtidige demoer som skal komme? Skulle ikke det komme en the darkness demo? eller er deg jeg som surrer? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Joda, det har blitt annonsert. Denhar bare ikke kommet enda. Den skulle komme en uke før spillet kom ut, tror jeg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Skal vi være korrekte så heter det vel Xbox LIVE Marketplace. 8970119[/snapback] Det gjør det så visst Ble både en skrivefeil og feil navn. Men godt du fulgte med da Endret 29. juni 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Noen som vet om noen fremtidige demoer som skal komme?Skulle ikke det komme en the darkness demo? eller er deg jeg som surrer? 8970155[/snapback] Hadde du fulgt med i første innlegg i tråden hadde du fått bekreftet at det kommer en demo av The Darkness. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2007 Håper den kommer snart Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Rainbow Six Vegas Black Pack Update (good news) Ubi has send me the official word on the RSV Black Pack (which went MIA earlier this week) and it is good news: ‘Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Black Pack Downloadable Content for Xbox 360 Live was originally intended to be free content for the fans of Rainbow Six Vegas. We apologize for the error. All players who purchased the Black Pack will be reimbursed automatically.* The Black Pack will be posted Saturday June 30th and will be free of charge. Also, as a token of our appreciation for the Rainbow Six community, we are making the Red Pack free as of Friday July 6th as well. Thanks for playing and we hope you enjoy this free content.’ Make sure your account information is up to date so we can properly apply the credit! As I understand it the content should go out after 0300 PT. Edit: * All players who purchased the Black Pack will be reimbursed automatically within 8 to 10 weeks. Digg! Tror kansje jeg skal starte med vegas igjen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 RV:6 Black Pack er ute nå, helt gratis! 704 mb. Dette kommer vel av at MS lovte å ikke ta betaling for content som er gratis på andre plattformer (ble sagt i en av Major Nelsons podcaster) Både Red og Black packen er allerede på PS3-versjonen. Hva med oss som betalte for Red pack da? Skal ikke vi få igjen poengene? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 RV:6 Black Pack er ute nå, helt gratis! 704 mb. Dette kommer vel av at MS lovte å ikke ta betaling for content som er gratis på andre plattformer (ble sagt i en av Major Nelsons podcaster) Både Red og Black packen er allerede på PS3-versjonen. Hva med oss som betalte for Red pack da? Skal ikke vi få igjen poengene? 8975385[/snapback] Jo, i løpet 8 til 10 uker! Laster det ned nå! Gleder meg! Gleder meg også til Red Pack! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 Red Pack er da ikke akkurat ny da, tviler på at vi får igjen pengene. Hvis jeg ikke misforstod helt så var det kun de som "rakk" å betale for Black Packen (før den ble tatt ned) som skulle få tilbake pointsene sine. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2007 De som betalte for Black Packen her om dagen når den lå ute i noen timer får igjen poengene sine. Har nå lastet ned Black Packen, men har ingen å spille med.. Kjipt og spille på utenlandske servere, og nesten ingen fra klanen pålogga, så vi får se om jeg kommer med en liten tilbakemelding i kveld/natt kanskje.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2007 Hvorfor står ikke Roboblitz på lista? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Missile Command er ute på XBLA for 400 MS Points. 34mb. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2007 Fallout 3 video, tema (150MP) og bildepakke (100MP) er ute nå. Noen som vet hvor jeg kan finne skjermbilder av temaet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå