Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rainbow Six Vegas Black Pack Update (good news)

Ubi has send me the official word on the RSV Black Pack (which went MIA earlier this week) and it is good news:

‘Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Black Pack Downloadable Content for Xbox 360 Live was originally intended to be free content for the fans of Rainbow Six Vegas. We apologize for the error. All players who purchased the Black Pack will be reimbursed automatically.* The Black Pack will be posted Saturday June 30th and will be free of charge. Also, as a token of our appreciation for the Rainbow Six community, we are making the Red Pack free as of Friday July 6th as well. Thanks for playing and we hope you enjoy this free content.’

Make sure your account information is up to date so we can properly apply the credit!

As I understand it the content should go out after 0300 PT.

Edit: * All players who purchased the Black Pack will be reimbursed automatically within 8 to 10 weeks.

Digg!

Tror kansje jeg skal starte med vegas igjen :hmm:

Lenke til kommentar

RV:6 Black Pack er ute nå, helt gratis! 704 mb. Dette kommer vel av at MS lovte å ikke ta betaling for content som er gratis på andre plattformer (ble sagt i en av Major Nelsons podcaster) Både Red og Black packen er allerede på PS3-versjonen.

Hva med oss som betalte for Red pack da? Skal ikke vi få igjen poengene? :p

Lenke til kommentar
RV:6 Black Pack er ute nå, helt gratis! 704 mb. Dette kommer vel av at MS lovte å ikke ta betaling for content som er gratis på andre plattformer (ble sagt i en av Major Nelsons podcaster) Både Red og Black packen er allerede på PS3-versjonen.

Hva med oss som betalte for Red pack da? Skal ikke vi få igjen poengene? :p

8975385[/snapback]

Jo, i løpet 8 til 10 uker!

Laster det ned nå! Gleder meg! Gleder meg også til Red Pack!

Lenke til kommentar

De som betalte for Black Packen her om dagen når den lå ute i noen timer får igjen poengene sine. Har nå lastet ned Black Packen, men har ingen å spille med.. Kjipt og spille på utenlandske servere, og nesten ingen fra klanen pålogga, så vi får se om jeg kommer med en liten tilbakemelding i kveld/natt kanskje..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...