Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Prince of Persia var fantastisk...

Vet ikke om det var som en kommentar til innlegget mitt, men det så sånn ut når du quota meg.

Og vi har også Prince of Persia ;)

Jeg tror at det om man har spilt original spillet eller ikke avgjør hvor fantastisk man synes det nye er, ettersom jeg ikke likte det..

8879482[/snapback]

Nei, bare glemte å ta bort quoten :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde ikke den spill demolista være snudd på hodet slik at de nyeste spillene kom ØVERST slik som i live arcade lista?

Eller så bør man ALLTID ha med årstall når man skriver på nett. 21 mars står det på et spill der. Ikke lett å vite hvilket år man sikter til.... Meg bekjent så kom vel spillet i 2006 og ikke 2007... hydr.... hydr....

Eller all honnør til han henne som holder liv i denne lista. Var nok enklere den første tiden enn det er nå.....

Lenke til kommentar
en ting jeg lurte på..for man tilgang til flere demoer visstman har en slik "americans live account" eller noe.. :dontgetit:

Kanskje 2-4 ekstra....

8874366[/snapback]

Å hvilke demoer er det da?

8877201[/snapback]

Blei det ikke sperra for å bruke OFf-Region-Accounts på may update på live? Har ikke testa selv men jeg leste noe om det. Problemet var at folk lasta ned filmer selv om de var betalt (skjønn det den som vil) og derfor kunne de se ved hjelp av IPadressen hvilken region du kom fra og sperre ute accounter som ikke samsvarte med region accounten var i. Am I wrong?

Lenke til kommentar
FlatOut demo kommer "very soon", sier de.  :thumbup:

Nais! Er det samme versjonen som til PC? *forvirret*

8861701[/snapback]

Hmmm. Tror det er nytt... Ultimate Carnage heter det. Kan være toern i sånn jalla "deluxe" utgave...

Enern var ihvertfall genial.

8861711[/snapback]

Fikk Flatout idag og ser fram til det. Kan jo fortelle litt om det.

Lenke til kommentar
Fikk Flatout idag og ser fram til det. Kan jo fortelle litt om det.

8905226[/snapback]

Total Carnage, formoder jeg? Hørtes litt ut som du mente enern... :hmm:

Noen som har prøvd Band of Bugs enda? Ser så darrig ut at jeg tror ikke jeg gidder å spille det. :p

8905306[/snapback]

Er selvfølgelig UC. Spillet var moro, men framrate var kranglete av og til. Noe som var litt kjedelig var at bilene går så satans sakte i begynnelsen, men det hjelper å handle større motor osv. Derby-delen var jo morsom og vill.

Ser fram til å få bedre bil og større fart slik at man virkelig kan være gal :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...