Bamsemumsen Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Overlord var ca. like morsomt som Sonic-demoen. Altså helt utrolig kjedelig med andre ord. Jeg skjønner ikke hvorfor dere likte spillet, folkens. Første jeg tenkte var at dette må være et spill for småunger på linje med Spyro the Dragon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Overlord var ca. like morsomt som Sonic-demoen. Altså helt utrolig kjedelig med andre ord. Jeg skjønner ikke hvorfor dere likte spillet, folkens. Første jeg tenkte var at dette må være et spill for småunger på linje med Spyro the Dragon. Fordi alle har hver sin smak? Og når jeg, selveste Lakus likte det... hva skal man gjøre, bortsett fra og elske det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Eller bare slette demoen raltivt raskt, som oss vanlige dødelige Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Tenchu Z demo ute. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Tenchu Z demo ute. Vært ute en del dager nå Følg med på førstesiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Testa Tenchu Z da den kom på japansk, var vel egentlig lite givende. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Vil ha The Darkness demoen jeg. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Vil ha The Darkness demoen jeg. 8827549[/snapback] moi 2 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Vil ha The Darkness demoen jeg. 8827549[/snapback] moi 2 8828049[/snapback] Who cares? Slutt å spamme. Demoen kommer ut i Juni, vi vet ikke noe mer. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Overlord demo er ute, liste den opp Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Du har visst ikke sett på den 2-sider samtalen vi har hatt om den demoen? :!: Den kom ut på fredag Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Overlord demo er ute, liste den opp Kan ikke folk lære seg og sjekke førstesiden i denne tråden før de poster? Det er forresten noe de burde gjøre i ALLE tråder de poster i. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Overlord demo er ute, liste den opp Kan ikke folk lære seg og sjekke førstesiden i denne tråden før de poster? Det er forresten noe de burde gjøre i ALLE tråder de poster i. 8829716[/snapback] Demoen var ikkje listet opp når eg skrev det. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Tok meg den friheten å fjerne alle arkadespillene som allerede er lansert Alhambra (Microsoft Game Studios)Asteroids/Asteroids Deluxe (Stainless Games/Atari) Battlestar Galactica (Vivendi Games) Battlezone (Stainless Games/Atari) Butterfly Garden (Autonomous Productions) Carcassonne (Microsoft Game Studios) Castle Crashers (The Behemoth) Checkers (Freeverse Software) Chess (Freeverse Software) Cyberball (Midway) Fatal Fury Special (SNK Playmore) Gyruss (Konami) HoopWorld (Streamline Studios) Incredible Machine (Vivendi Games) Mancala (Freeverse Software) Megaforce (Vivendi Games) Metal Slug (SNK Playmore) Missile Command (Stainless Games/Atari) Mutant Storm Empire (PomPom Games) N+ (Metanet/Klei Entertainment) Red Baron (Vivendi Games) Reversi (Freeverse Software) Rush'n Attack (Konami) Sensible World of Soccer (Codemasters) Sonic the Hedgehog: High Speed (Sega) Soltrio Solitaire Space Giraffe (Llamasoft) Speedball 2 Spyglass Board Games (including chess, checkers, mancala and reversi) Street Trace NYC (Gaia Industries) Super Contra (Konami) Super Ghouls 'n Ghosts (Capcom) ToW (Load Inc.) Toy Wars (ZootFly) Tempest (Stainless Games/Atari) Track & Field (Konami) War World (Third Wave Games) Warlords (Stainless Games/Atari) Yie Ar Kung Fu (Konami) Undertow Endret 10. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Overlord demo er ute, liste den opp Kan ikke folk lære seg og sjekke førstesiden i denne tråden før de poster? Det er forresten noe de burde gjøre i ALLE tråder de poster i. Demoen var ikkje listet opp når eg skrev det. Siste redigering på førsteposten var 08/06-2007 : 15:24 Det vil si at Overlord Demoen ble listet opp senest da. Du postet den 10/06-2007 : 22:46 Noe som vil si at Overlord demoen da sto på lista... Gotcha Endret 10. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2007 Siste redigering på førsteposten var 08/06-2007 : 15:24Det vil si at Overlord Demoen ble listet opp senest da. Du postet den 10/06-2007 : 22:46 Noe som vil si at Overlord demoen da sto på lista... Gotcha 8830697[/snapback] Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis dere er ferdig med å krangle om hvem som postet hva først, så hiver jeg min inn i diskusjonen om Overlord-demoen Etter trailere og skjermbilder var jeg litt spent på dette spillet, men det var jeg også angående Hour Of Victory. Så det var med noe skepsis at jeg prøvde ut demoen. Og det jeg opplevd var et spill som hadde herlig humor og nydelig grafikk. Det føltes befriende å spille et spill som ikke tar seg selv så høytidlig og samtidig gjør narr av spill (og filmer) som er plassert i samme type fantasy-verden. Etter mange litt vel "seriøse" spill i det siste var det rett å slett deilig å få litt humor. At det samtidig så pent ut gjorde heller ikke noe. Litt enig med de som syntes kontrollen/kamerastyringen var litt knotete, men jeg ble mer og mer vandt til etterhvert som jeg spillt. Så jeg tror nok dette er en vanesak. Men om det er noe jeg kommer til å kjøpe vet jeg ikke. Det er avhengig av når spillet kommer, om jeg fortsatt kjører mye Forza 2 og hvilke andre spill som kommer ut i samme periode. Det er tross alt spill som jeg likevel rangerer foran Overlord. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Folkens: Price of Persia ligger ute på Marketplace. 50 MB og 800 credits for fullversjon. Denne er forøvrig allerede kjøpt og jeg sitter allerede med nostalgiske flashbacks. Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 testa trailversjonen nettopp, men har ingen live points. må jeg til butikken for og kjøpe live points, eller kan jeg bruke visakortet? 8854853[/snapback] Bruker utelukkende Visa for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå