Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet jeg er late, men HoV eller hva faen det møkka-WWII-spillet het, var noe ræl. Drittspill. Dårlig AI, helt utrolig teit leveldesign, latterlig choseyourowncharactertosolvedifferenttasks-system, spillet var rett og slett noe som burde kommet til PS2. :D

8808601[/snapback]

Enig med det meste du sa der

Lenke til kommentar
Hva med å holde ut litt lengre neste gang, for dama si skyld?  :thumbup:

8808583[/snapback]

Han snakket om Shadowrun, tror jeg.

Mine games har tatt tredve år å finne (sammenligner med Halo 2 og 3 som har samme system, men der er det jo heaps flere folk - men der går det mye raskere).

Har bare spilt en rask tur, forsåvidt.

Lenke til kommentar

I og med at forza kom i dag har eg ikkje gitt så altfor lang tid til Shadowrun demoen. Men eg likte konseptet bedre enn eg først hadde fått intrykk av, syns kontrollene var gode også. Skal gi det litt meir tid seinere tenker eg.

Lenke til kommentar

Demo ekstravaganza for tiden på Marketplace :)

Name: Overlord Demo

Price: Free

Availability: Not available in Asia or Mexico

Dash Details:  Do you want fear, respect, gold and power? Take control of a horde of Minions and become the Overlord!

Size: 891.8 MB (approx.)

Lenke til kommentar

Lakus sin reaksjon til Overlord demo:

1: Sperre opp øyene skikkelig

2: Fomle litt rundt i munnen med tunga.

3: Hoppe forstyrret rundt på stolen.

4: Hoppe av stolen og fomle seg bort til xboxen.

5: Gå på Marketplace og laster ned....

Punkt 1,2,3 og 4 skjedde på under 1,03 sek...

Lenke til kommentar

Overlord var en fornøyelig demo! Kanskje litt kort, men absolutt noe jeg vil investere i.

Ligger kanskje noe litt "barnslig" og "ikke-Oblivion" akkurat over det hele, men det gjør ingenting, for det virker som ett veldig underholdende spill.

Styre de små krabatene rundt, sende de til og gjøre ting du ikke gidder, tilogmed å se dem ta på seg gryter som hjelmer osv, det henger så fint sammen synes jeg.

Grafikken var også fin, og gleder meg til spillet kommer ut!

Eneste... Spree, the Halfling city eller noe sånt? Ikke noe med "Bree" i Ringenes Herre og gjøre, neeeida :p

Lenke til kommentar

Hehe, synes Overlord var herlig, virker veldig originalt. Morsomt å være ond og slakte noen sauer "They only stand there, chewing grass and waiting for someone to kill them anyway!" :D Grafikken minner veldig om Fable i høyere resolusjon. Pent og med et særegent uttrykk, men ikke så veldig bra rent teknisk. Begynner å vurdere om jeg skal droppe Forza 2 og heller vente på Overlord. Hm. :hmm:

Kort oppsummert:

+originalt gameplay

+god humor

+moro å styre de små goblinene/gremlingene

+mange mindre detaljer som gjør det hele mer fornøyelig.

-virker litt lineært, men det er kanskje bare i demoen/tutorialen.

-liten/dårlig kontroll over kameravinkel.

-grafikken ikke helt up to date.

Blir uansett et temmelig garantert kjøp fra min side :)

Lenke til kommentar
Lakus sin reaksjon til Overlord demo:

1: Sperre opp øyene skikkelig

2: Fomle litt rundt i munnen med tunga.

3: Hoppe forstyrret rundt på stolen.

4: Hoppe av stolen og fomle seg bort til xboxen.

5: Gå på Marketplace og laster ned....

Punkt 1,2,3 og 4 skjedde på under 1,03 sek...

8812964[/snapback]

haha laktus er like morsom som alltid. Nei nå trenger jeg boksen min så jeg kan laste ned selv ;)

Lenke til kommentar

Jeg likte Overlord-demoen veldig godt! Den snek seg plutselig inn på listen over spill som vil bli kjøpt inn. Har aldri spilt Pikmin, så jeg slipper å irritere meg over evt ripoffs. Nå tviler jeg på at det hadde plaget meg så mye, lar meg sjelden irritere over Command & Conquer-ripoffs, for den saks skyld, så lenge spillet er underholdende. Og det lille jeg så av demoen var veldig underholdende, det var tilfredsstillende å la kaoskreftene løpe løpsk i det idylliske landskapet. Å sette fyr på gresset med en ildkule var absolutt en høydare. :D

Ang kameraet så kan du kontrollere det helt fint; hold inne LB og styr kameraet med RS. De har prioritert å styre minions framfor kameraet, noe som funka fint for min del. Ellers tipper jeg det vil være satt opp alternative kontrollkonfigurasjoner i fullversjonen hvor RS styrer kameraet, og du må holde inn LB for å styre minions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...