Cutthroat Bill Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Tror ikke det har blitt nevnt enda, men 6 nye biler til Test Drive Unlimited er nå tilgjengelig på Marketplace. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Prince of Persia Classic kommer til arcade! kilde 8615242[/snapback] Ehh... The new 2.5-D visuals are graced with smooth animations and advanced lighting that will likely please fans both the previous version and updated version alike. Det var jo nettopp en av de fantastiske tingene med originalen, de utrolige animasjonene. De skal være rimelig smooth nå for å imponere like mye nå som den gangen... ... Gameloft has also added new puzzles and enemies in hopes of refreshing the experience for past players. NEEEEEEEEEEEeeeeeiiiiiiiiii.... Bah... Hadde håpa på en pixel-perfekt port, jeg. F##n... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Pirates of the Caribbean demo ute. Er på 972 mb. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Kult, laster ned i spenning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Oi,dama digger jo de filmene(enda meir ein eg gjør) så skal laste denne ja. EDIT: Overraskende nok var dette ein fornøyelig opplevelse Likte grafikken veldig godt eg, spesielt uteomårdene med veldig flotte regneffekter etc. Kontrollene var gode også. Aldri vert noe afn av slike film-til-spill adapsjoner,men utifra denne lille smakebiten her kan spillet ha noe å fare med. Endret 15. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Høres bra ut Rakk ikke å prøve demoen før jeg måtte dra, men da har jeg forhåpentligvis noe å se fram til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Enda ein demo av VP? Eller kom lastet eg ned forrige på US kontoen min kanskje Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Noen som vet når H3 betaen starter imorgen, norsk tid ? Den starter imorgen for Crackdown eiere og sant ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 rundt 14.00 tiden, og ja får alle Crackdown eiere Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Det var jo nettopp en av de fantastiske tingene med originalen, de utrolige animasjonene. De skal være rimelig smooth nå for å imponere like mye nå som den gangen... 8616040[/snapback] Hva er originalen da, Apple ][ versjonen? Foretrekker den nye grafikken, jeg. Edit: trailer i 720p: http://www.xboxyde.com/leech_3824_en.html ! Endret 15. mai 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Foretrekker den nye grafikken, jeg. 8620792[/snapback] Den nye grafikken er da helt grei. Problemet er at de endrer gameplayet, kontrollene og vanskelighetsgraden. Nei, når det kommer til PoP, er jeg en retro-hore. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Forresten, hvor mange her tror det kommer til å gå tregt hvis det i det heletatt kommer til å fungere å laste ned H3 imorra ? Må bli helt enormt stor belastning, med så mange som skal laste ned samtidig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Tja kansje vi vel se resultater av vedlikholdsarbeid etc. fra MS sin side? Forza 2 demoen var det vel også ein nevneverdig gjeng som ventet på, hadde nada trøbbel med å få den raskt ned ihvertfall. Men Halo 3 er jo noe annet da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Ja, sant det, men som du sier ja, så er det nok flere som skal ha H3 betaen enn som skulle ha FM2 demoen. Har merket meg f.eks. på Joystiq, at det virker som det er ganske mange som har kjøpt Crackdown kun for H3 betaen, de var ikke interessert i spillet i det hele tatt. Jaja, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Nå skulle egentlig Halo 3 beta vært ute, men i crackdown så er den fortsatt grå! Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Folks are reporting problems downloading the Halo 3 Beta via Crackdown this morning. We have alerted the appropriate Live authorities and they are taking care of the problem as we speak. More news as it comes in. Link Endret 16. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Et spørsmål angående Halo 3 betaen: Er det mulig å spille splitscreen og linke med Halo 3 betaen? Noen som vet? Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Et spørsmål angående Halo 3 betaen: Er det mulig å spille splitscreen og linke med Halo 3 betaen? Noen som vet? 8625944[/snapback] "Q: Can I play split-screen in the Beta? A: Yes! During the Public Beta, we have chosen to support 2-way splitscreen play. That does not necessarily mean it will perform the same way or feature the same number of players in the final game. " "Q: Can I play System Link in the Beta? There’s a System Link option, but it tells me this setting is not available when I try to host or find a System Link game. A: This setting, while visible, is not available in the Public Beta. It will of course be available in the retail game this fall. As will the “Local” setting, which is just a fancy term for splitscreen." Link Endret 16. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Update! "We're happy to finally announce that the issues being faced with the Halo 3 beta and Crackdown will be resolved shortly. The Microsoft team has found a solution and it's undergoing final testing now. Assuming the test pass goes according to plan, the fix will come in the form of a Crackdown title update within the next two to four hours. We understand many of you were eagerly awaiting your chance to jump into the Halo 3 Beta and this technical issue has put a damper on your plans. Thankfully the fix is incoming and we're sincerely sorry for any inconvenience this has caused. Ultimately we hope this will all soon be a distant memory once you pick up the Spartan Laser, launch yourself from a Mancannon and enjoy online shenanigans with your friends. As a reminder, people who already have the Halo 3 Beta are unaffected by this issue. We'll keep you posted as soon as we have more information." Link Endret 16. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå