Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bungie har gitt ut koder til noen få, heldige bastards via bungie.net ;)

8591141[/snapback]

Jepp. Er visst "venn" med Bungie jeg da. Jeg har vært medlem der siden 2004, så det er derfor jeg fikk koden. Alle som har vært medlem der lenge, og ha vært aktiv de siste par månedene kan ha fått en kode.

Hei, vent litt... Det betyr at jeg har to koder. Jeg kjøpte jo crackdown. :tease:

EDIT: Kan forresten nevne: BlimBlim har også fått.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Om det er fleire her på forumet som har fått ein enkel kode,og som gjerna har fått tilgang også vi Crackdown,så tar eg gjerne i mot den koden altså  :innocent:

8591584[/snapback]

Hvis du skal spille Beta igjennom Crackdown må du visst ha spillet i boxen.

Så man får ikke en kode igjennom Crackdown.

Lenke til kommentar

Hvis du skal spille Beta igjennom Crackdown må du visst ha spillet i boxen.

Så man får ikke en kode igjennom Crackdown.

8591696[/snapback]

Klar over det, tenkte meir på disse kodene Bungie ;) Om de da ikkje er knyttet opp mot spesifikke brukere på noen måte :p

Lenke til kommentar
Klar over det, tenkte meir på disse kodene Bungie ;) Om de da ikkje er knyttet opp mot spesifikke brukere på noen måte :p

Er bare 160 spillere worldwide som spilte i 11 tiden i kveld, så tviler VELDIG på at du får tak i særlig mange som har den koden nå, og som er villige til å gi den bort ;)

Lenke til kommentar

Nei eg har rett og slett ikkje hjerte til å kjøpe meir spill for å la de ligge urørt. Dessuten fallt ikkje spillet i smak overhodet utifra demoen. Har aldri likt free roaming spill som GTA,SR eller Crackdown ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Prince of Persia Classic kommer til arcade!

kilde

8615242[/snapback]

Gode nyheter :) Var kanskje litt engstelig for at vi kom til å få en port fra orginalen, men utfra bildene i artikkelen så ser spillet ut til å gjennomgått ekstrem forvandling. Ren og fin grafikk, og forhåpenligvis samme gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...