Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes dem kan roe litt ned på Xbox Arcade. Det er jo bare samme type spill hele tiden. Synes det kan komme noe "bra" på den fronten snart også...altså ikke så "simple" spill. (selv om det kan være bra også)

5767280[/snapback]

 

 

Xbox live arcade spill kan være max 50 mb så det er vel begrenset hvor bra spille kan se ut og har skikkelig gameplay

Lenke til kommentar
Synes dem kan roe litt ned på Xbox Arcade. Det er jo bare samme type spill hele tiden. Synes det kan komme noe "bra" på den fronten snart også...altså ikke så "simple" spill. (selv om det kan være bra også)

5767280[/snapback]

 

Er vel ikke lenge før Street Fighter 2 kommer nå :)

5767730[/snapback]

 

 

det er blitt forsinket pga. problemer når det spilles på xbox live

Lenke til kommentar
Hvis det ikke er nevnt før skal det komme en BF 2 demo 24.

 

Kilde

5774286[/snapback]

 

Au da, samme dag som Oblivion forhåpentligvis ligger i postkassa.. Ingenting er verre enn når alt skal skje på én gang! :p

 

Men, jeg tror først at denne demoen kommer den 24. når jeg ser det med egne øyne. Er vel kanskje bare jeg som hsuker feil nå, men det virker som om ingenting har kommet i tide på markedsplassen vår :hrm:

Lenke til kommentar

Jippi,det er julaften tidlig i år...Eg får faen skjære meg ikkje konfigurert boxen til nettverket. Gidder ikkje meir stress nu,venter til BF2 demoen kommer så stikker eg opp på skulen med heile boxen, og spiller meg blå i huet :whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Driver å laster ned nå mister nettet hele tia når jeg laster ned. :hmm: Ca. vært 10. min, veldig irriterende! (360'n er koblet til ruteren gjennom pc'n)

Lenke til kommentar
Driver å laster ned nå mister nettet hele tia når jeg laster ned. :hmm: Ca. vært 10. min, veldig irriterende! (360'n er koblet til ruteren gjennom pc'n)

5784971[/snapback]

 

Kjørte akkurat samme oppsett her eg også, kan du komme med en fremgangsmåte på slik du kjører ditt oppsett? Her er det litt texas ser du ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Pc'n min er koblet til ruteren trådløst, så 360'n er koblet til pc'n med TP. Så da opprettet jeg bare en bridge mellom 360'n og ruteren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hehe, har du også problemer med å koble til Live når du slår på 360'n? Hver gang jeg slår på min så må jeg teste tilkoblingen, og så koble til på nytt og da funker det.

Lenke til kommentar

Sånn er min og.. Jeg kjører ikke trådløst.. Hos meg så er feilen i routeren da. Enten så får jeg ikke ip, eller så funker ikke nat.. Skikkelig dritt..

men installerte ny firmware for en uke siden, og siden da har det lyst en rød lampe i routeren som sier at noe er feil. Likevel så har routeren aldri vært så bra :D ikke trøbbel en gang på en uke..! (bank i bordet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har spilt litt nå, fikk 15 takedowns for jeg ble totalvrak. :p Fant ut at dette ikke var noe for meg. Burnout er litt morsomt på PSP, men likte ikke dette noe særlig.

Men går det an å stille lysstyrken i spiller på fullversjonen? Blir litt for mørkt på projektoren min.

Lenke til kommentar

Eg har tdiligere sagt at eg aldri har vert borti Burnout noe særlig,uansett platform ;) Men eg tror det er like greit, denne demoen imponerte meg ikkje på noen måte. Trur ikkje dette er noe spill for meg, blir sikkert litt ensforming etterhvert også :hmm: No er det selvfølgelig litt nissete å dømme ett spill utifra den demo,men noe kjøp blir det ihvertfalll ikkje.

 

Var ein som sa eg hadde gått glipp av noe dersom eg ikkje hadde teste spillene, men eg har mine tvil :innocent:

Lenke til kommentar

Burnout har vært noe spesielt for meg siden jeg spilte Burnout for første gang på min GameCube for en 3år siden eller noe. Ventetiden var lang på Burnout 2 Point of Impact, spesielt siden den kom senere pga. EA var vel inne i bildet og ville ha den på PS2 og Xbox først. Tror jeg har nesten 70t med spilling i det spillet. Så var det å vente på nr. 3 da.. som aldri kom til GC, så jeg måtte lide og spillet det hos venner noen ganger. Nå har jeg heldigvis skaffet meg 360 så nå skal det snart spilles Burnout som bare det igjen! Råeste arcade-bilspill EVER syns jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...