Lakus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er damage på bilene skrudd av eller er det slik det er i fullversjonen også? Hadde det litt gøy med å kjøre i 300 rett inn i en vegg og bare få en liten bulk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Man kan velge om man vil ha skader påført også under panseret i fullversjonen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Noen som har sett den nye updaten til Crackdown? Crackdown Videos Mye rart, men veldig kult! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Gleder meg til det jeg ^^ Er vel gratis!?? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Gleder meg til det jeg ^^Er vel gratis!?? 8582268[/snapback] Ikke alt. Les, så får du svar. Og enda en ting: 5 days, 11 hrs, 1 mins, and 50 secs until the Halo 3 Public Beta begins! Endret 10. mai 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Blacksite: Area 51 demo er ute. Modern day fears come to life in a familiar, yet extraordinary setting: A small American town swarming with alien life. The government is desperate, struggling to contain secrets so terrible they can no longer be kept. Everything hinges on the actions of Aeran Pierce, a former Special Forces assassin thrown into one of the most explosive moments in American history.(583 MB) Dessuten skal alt dette kule til Crackdown også være ute. Noen som kan bekrefte? Major Nelson har ikke sagt noe om det, nemlig. Edit: Jepp, det er bekreftet! Endret 11. mai 2007 av Tjohei Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Å faen, a Area 51 er vel eit spill eg har vert skeptisk til(les ingen forventninger overhodet) Men demoer er vel og bra det, får laste etter jobb. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var interessant og tror dette kan være en kjøp. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Oi oi oi, den demoen kom brått på. Eller er jeg ble jeg bare vant til å vente pga. Forza 2 demoen? Laster ned i dette øyeblikk, har et lite håp om at den skal bli ferdig innen to timer. Må ta buss da, heldigvis skal jeg ta med boxen. Area 51 var jo et greit spill, må si jeg fikk et bredt smil da jeg møtte på de aliensene med stort hode og liten kropp. Endret 11. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var interessant og tror dette kan være en kjøp. 8588775[/snapback] Jøss,der kom det litt forhåpninger gitt :!: Lenke til kommentar
karkasc Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, det var absolutt et bra spill. Synd det var så kort, ville gjerne hatt mer, noe som er et bra tegn da flere også syntes dette. Tror ikke det kommer før om et halvt år da... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var interessant og tror dette kan være en kjøp. 8588775[/snapback] Jøss,der kom det litt forhåpninger gitt :!: 8589178[/snapback] Ja, hva var det med de lydene egentlig? Maskingeværet høres ut som en basstromme! Jeg kjører 2x 8" subber, rister jo i hele huset. Merkelige lyder. Hva skal man med diskant? Endret 11. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Esktremt kort demo, ville gjerne sett litt meir av spillet. Flott grafkk og noen stilige effekter inni der, men pokker så spillet hakket når det skjedde mye leven på skjerme :S Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Enig. Trenger mer tid med et spill for å få en formaning om jeg skal kjøpe det eller ei. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Virker veldig uferdig på en måte. Var noe seriøs clipping-problemer. Prøv å stå bak på huk containeren utenfor stasjonen og vift med våpenet. Det kan bli en intens og kul fps. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var interessant og tror dette kan være en kjøp. 8588775[/snapback] Jøss,der kom det litt forhåpninger gitt :!: 8589178[/snapback] Ja, hva var det med de lydene egentlig? Maskingeværet høres ut som en basstromme! Jeg kjører 2x 8" subber, rister jo i hele huset. Merkelige lyder. Hva skal man med diskant? 8589296[/snapback] Det trenger jo ikke å være et våpen fra vår tid :!: . Kanskje det er noe nytt? Hvem vet. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Dobbelposting av en moderator?? :!: Area 51 skal downes senere i kveld, men det ser utrolig bra ut. Håper det fortsatt her DEN følelsen igjen.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har bare såvidt testa Area 51 demoen (er snakk om 5 minutter testing) og det så innteressant ut ja! Tror nok jeg må prøve det igjen senere. Men nå er det Forza 2 Demo, Shivering Isles, Gears of War Map Pack, Crackdown update og kose seg med først! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En annen ting jeg kom på med demoen at det lagget noe jæævlig når det begynte å bli skikkelig action. De burde ha fiksa det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, det gjorde det ja, merka det veldig godt selv. Det eneste andre jeg hadde tenkt til og bemerke er at de burde legge litt mer vekt på våpenmodellene og spesiellt "regn-splash" på våpnene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå