Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blacksite: Area 51 demo er ute.

Modern day fears come to life in a familiar, yet extraordinary setting: A small American town swarming with alien life. The government is desperate, struggling to contain secrets so terrible they can no longer be kept. Everything hinges on the actions of Aeran Pierce, a former Special Forces assassin thrown into one of the most explosive moments in American history.
(583 MB)

Dessuten skal alt dette kule til Crackdown også være ute. Noen som kan bekrefte? Major Nelson har ikke sagt noe om det, nemlig.

Edit: Jepp, det er bekreftet! :thumbup:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Oi oi oi, den demoen kom brått på. Eller er jeg ble jeg bare vant til å vente pga. Forza 2 demoen?

Laster ned i dette øyeblikk, har et lite håp om at den skal bli ferdig innen to timer. Må ta buss da, heldigvis skal jeg ta med boxen.

Area 51 var jo et greit spill, må si jeg fikk et bredt smil da jeg møtte på de aliensene med stort hode og liten kropp. :mrgreen:

area-51-1.jpg

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var  interessant og tror dette kan være en kjøp.

8588775[/snapback]

Jøss,der kom det litt forhåpninger gitt :!:

8589178[/snapback]

Ja, hva var det med de lydene egentlig?

Maskingeværet høres ut som en basstromme! Jeg kjører 2x 8" subber, rister jo i hele huset. Merkelige lyder. Hva skal man med diskant?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Area 51 var kult. Sinnsyke lyder på våpen og alt kan ødelegges. Demoen var  interessant og tror dette kan være en kjøp.

8588775[/snapback]

Jøss,der kom det litt forhåpninger gitt :!:

8589178[/snapback]

Ja, hva var det med de lydene egentlig?

Maskingeværet høres ut som en basstromme! Jeg kjører 2x 8" subber, rister jo i hele huset. Merkelige lyder. Hva skal man med diskant?

8589296[/snapback]

Det trenger jo ikke å være et våpen fra vår tid :!: . Kanskje det er noe nytt? Hvem vet.

Lenke til kommentar

Har bare såvidt testa Area 51 demoen (er snakk om 5 minutter testing) og det så innteressant ut ja!

Tror nok jeg må prøve det igjen senere.

Men nå er det Forza 2 Demo, Shivering Isles, Gears of War Map Pack, Crackdown update og kose seg med først!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...