Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, hadde det bare vært 8. juni i morgen og ikke 8. mai 8558386[/snapback] Hehe :!: Nei faen går helt surr i månedene jeg nå Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ja, du lurte meg. Var plutselig 100% sikker på at det var 8. juni i morgen. Damn you! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 A bulletin recently posted by the official MySpace page of the upcoming 2K title, The Darkness, has clarified several details about the new release. The juiciest of these tidbits is the revelation that a demo is slated to be released before the game hits store shelves. The bulletin notes that the demo won't be finished in time to make any magazine covers, so it will download only. Currently, the demo is scheduled to arrive approximately 3 weeks before the title debuts on June 25th, so it should be on Marketplace in the first week of June or so. Gleder meg! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Joa, kanskje. Vet ikke om spillet blir så bra, men det finner vi ut av når demoen kommer, tenker jeg. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Double Dragon imorgen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hva i hulesiki er det for noe da? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hva i hulesiki er det for noe da? 8567953[/snapback] Til det har jeg bare å si: og ! Endret 8. mai 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Northland Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan ta en titt på Angry Nintendo Nerd (nå kjent som Angry Video Game Nerd) sin anmeldelse av Double Dragon III... :!: Bimmy & jimmy! :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 R-tard, that is so superold :!: Teh officiall forum tread Lenke til kommentar
Northland Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Er fullstendig klar over den siden, men nå var det Double Dragon det var snakk om.. Like relevant som å linke til Tv-guiden på VG ved å vise den tråden! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Oki dah. Så ikke helt sammenhengen.. Uansett geniale anmeldelser.. Anyways... Double Dragon kommer til å koste 400points bare. Kilde Nye XBLA titler også annonsert. Endret 8. mai 2007 av E-wok Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Fin link der, E-wok. Gleder meg til Green Beret, Mad Tracks og Undertow. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 ja, Mad Tracks ser grisemorro ut. Ser ut som en fin blanding av MicroMachines og Trackmania.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 ja, Mad Tracks ser grisemorro ut. Ser ut som en fin blanding av MicroMachines og Trackmania.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8569744[/snapback] Og Trackmania kanskje? Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Umm, les over hva han sier... Ser ut som en fin blanding av MicroMachines og Trackmania.. Endret 9. mai 2007 av Kokkolocco Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 På tide Mad Tracks kommer, ble annonsert for over 1 år siden. Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Double Dragon ute nå for de som har US account! Som originalen, for de som husker den, men med oppdatert grafikk. 400 poeng. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Spring update vært ute i 1 time nå. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Lengre... Jeg lasta den ned klokka 11:11... Det var første gangen jeg slo på xbox'n Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 ja, Mad Tracks ser grisemorro ut. btw, når kommer det ut? har det blitt annonsert noen dato?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå