Cutthroat Bill Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg så ufattelig heldig for tiden. For ett par dager siden laget Xboxen høye ulyder, og jeg har ikke tørt å spille på den. I går var ikke lyden der, så jeg spilte masse. Nå, som de nye brettene er ute, så er den teit igjen. Og ikke bare det, jeg klarte ikke å kjøpe MSP på Xbox Live heller. Herlig. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Damned, kom hjem nå og leste det om GeOW mappene, ikke bare nye map men nye map der du kan ta ut fienden på nye måter. Herregud jeg elsker Epic folkene Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Damned, kom hjem nå og leste det om GeOW mappene, ikke bare nye map men nye map der du kan ta ut fienden på nye måter. Herregud jeg elsker Epic folkene 8529775[/snapback] Huh?! Fortell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Har ikke prøvd så mye enda jeg, men det er i hvert fall Kryll på et av kartene, og på et annet så er det noe grønn gass inne i et drivhus som tar livet av deg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Riktig. For å ta et eksempel: I stad under en kamp, brettet Garden. Er det et "organisk hus" som blir sprøytet grønn gass ut inni. Du kan slukke denne gassen med og trykke på et kontrollpanel litt ved siden av og gassen går av. Så du kan gå inn og gjøre det du vil. Jeg gjorde dette, plukka opp et våpen gikk litt ut. Når omsider en fra det andre laget, som var den siste personen som var igjen løp etter meg spurtet han inn i dette huset. Men det han glemte var at gassen skrur seg på igjen etter en stund. Å så perfekt taimet (faen staver du det igjen) han kom så skrudde gassen seg på og han døde en vond død. å jeg har aldri sett noe bedre i hele mitt liv! Lo så det holdt. Det andre brettet kan du slå ut visse strøm generatorer som gir deg lys diverse steder på brettet. Det blir mørkt, Krylls kommer fra himmelen. Må jeg si mer? Altså, jævli fett! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Nei! http://www.xbox360fanboy.com/2007/05/02/36...or-marketplace/ Det hadde jo eid. Ok, Forza 2-demoen utsatt, Man U taper mot Milan, og nå dette!? 8524282[/snapback] Haha. Får vel bare vente på en web browser da Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Nå fikk jeg drit lyst på den map packen!! Skal se om jeg får råd, har konfirmasjon imorgen også har jeg andre ting jeg må kjøpe først Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 De nye maps'a er helt rå. Ikke nøl - kjøp! Kjøpte også pinball fx, det er sykt kult for alle som husker tilbake til Pinball Dreams og de spilla der. Kjør på folkens! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Har forza 2 demo kommet ut eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Har forza 2 demo kommet ut eller? 8535417[/snapback] Tror nok noen hadde posta ett innlegg hvis det hadde vært tilfelle... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Har forza 2 demo kommet ut eller? 8535417[/snapback] Kommer ikek før neste uke Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Er det flere som plages med å få kjøpt MS-Points? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg hadde, men det var bare fordi kredittkortet var gått ut på dato. Fikset det, også var alt fint igjen. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Får bare Dear Remi Sørensen, We have been unable to charge your credit card for your Xbox Live 500 Microsoft Points bundle purchases. The following credit card is the current payment method on your billing account: Credit card type: VISA You will not have access to the service until you update the payment information for Xbox Live 500 Microsoft Points bundle. If payment is due for other Microsoft services purchased with the above card, those services may also be affected. To view or change your billing account, go to https://billing.microsoft.com, and select one of the following options: To update payment information, click on the payment method's link under 'Payment type', on the next page click 'Go to payment method information', and on the next page click 'Edit payment method information'. To view a billing statement for a payment method, click the payment method's link under 'Payment type'. If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks. Thank you for using Microsoft Online Services. Microsoft Customer Support Hva skjer? Dette kommer på mail til meg med begge kortene... Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tydeligvis dårlig med Forza i dag også? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tydeligvis dårlig med Forza i dag også? 8556700[/snapback] De legger vel skjelden ut demoer og slikt på mandager, i morgen er det større sjangs. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Tipper enten Onsdag eller Fredag. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Name: By The Numbers: Evil Picture PackPrice: 80 Points Availability: All Xbox Live regions Dash Details: This pack features all of your favorite Evil characters. (contains 8 pictures.) Løp å kjøp! eller ikke... EDIT: Akkurat nå bryr jeg meg ikke om Forza 2 Demo, fordi jeg kjøper en 125cc crosser imorgen Endret 7. mai 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Satt og leste gjennom en epost fra MS, så sto det "Klarer ikke vente på: Forza 2 demo" og under sto det: "KOMMER: 8 juni" Noen andre som har sett det?? (Fikk denne 2. mai) Håper det stemmer! edit: HTML-versjon av mailen Endret 7. mai 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ja, hadde det bare vært 8. juni i morgen og ikke 8. mai Endret 7. mai 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå