Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig. For å ta et eksempel:

I stad under en kamp, brettet Garden. Er det et "organisk hus" som blir sprøytet grønn gass ut inni. Du kan slukke denne gassen med og trykke på et kontrollpanel litt ved siden av og gassen går av. Så du kan gå inn og gjøre det du vil. Jeg gjorde dette, plukka opp et våpen gikk litt ut. Når omsider en fra det andre laget, som var den siste personen som var igjen løp etter meg spurtet han inn i dette huset.

Men det han glemte var at gassen skrur seg på igjen etter en stund. Å så perfekt taimet (faen staver du det igjen) han kom så skrudde gassen seg på og han døde en vond død. å jeg har aldri sett noe bedre i hele mitt liv! Lo så det holdt.

Det andre brettet kan du slå ut visse strøm generatorer som gir deg lys diverse steder på brettet. Det blir mørkt, Krylls kommer fra himmelen. Må jeg si mer?

Altså, jævli fett!

Lenke til kommentar

Får bare

Dear Remi Sørensen,

We have been unable to charge your credit card for your Xbox Live 500 Microsoft Points bundle purchases. The following credit card is the current payment method on your billing account:

Credit card type: VISA

You will not have access to the service until you update the payment information for Xbox Live 500 Microsoft Points bundle. If payment is due for other Microsoft services purchased with the above card, those services may also be affected.

To view or change your billing account, go to https://billing.microsoft.com, and select one of the following options:

To update payment information, click on the payment method's link under 'Payment type', on the next page click 'Go to payment method information', and on the next page click 'Edit payment method information'.

To view a billing statement for a payment method, click the payment method's link under 'Payment type'.

If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.

Thank you for using Microsoft Online Services.

Microsoft Customer Support

Hva skjer? Dette kommer på mail til meg med begge kortene...

Lenke til kommentar
Name: By The Numbers: Evil Picture Pack

Price: 80 Points

Availability: All Xbox Live regions

Dash Details: This pack features all of your favorite Evil characters. (contains 8 pictures.)

Løp å kjøp! eller ikke...

EDIT: Akkurat nå bryr jeg meg ikke om Forza 2 Demo, fordi jeg kjøper en 125cc crosser imorgen :dribble:

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...