Saddlefall Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi får roe oss litt da, verden går ikke under om den ikke kommer idag. Kommer den er det nok noen som poster ganske kjapt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Enten idag eller i morgen må den vel komme, ryktene sier midten av uka, betyr ikke at den nødvendigvis må komme idag. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Demoen bør komme i morgen, vist ikke kommer planen min om massakre av m$ ansatte til å bli virkelighet Nei, vent nå litt, gow maps...ah noe å glede seg til likevell da selv om demoen ikke kommer Endret 2. mai 2007 av mX Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Gleder meg sinnsykt til de fire nye mapsa til GeOW i morgen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 4. Mai kommer Forza demo Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Høres bra ut. Ser fram til det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 KILDE!!!!!!!!!!!!!! Litt mer !!!!!!!!!!!! Og enda litt mer !!!!!!!!!! (Og litt mer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Er visstnok den finske versjonen av Xbox 360 newsletteret det står 4 mai.. Vet ikke jeg Bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit: Er sikkert bare feil eller noe.. Står 8 Juni på alle andre newsletters.. som er release for fullversjonen. Endret 2. mai 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sappopopoloplopol (blablabla) = 4dje mai? ...OK Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan vi slutte med postcount liknende "nå da?" meldinger? Blir altfor mye spam i en ellers veldig nyttig tråd. Ellers likte jeg Catan veldig godt. De fikk penga mine, gitt... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 edit: Er sikkert bare feil eller noe.. Står 8 Juni på alle andre newsletters.. som er release for fullversjonen. 8522783[/snapback] Du sier virkelig noe, tror dette bare var noe tull ja. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 NEI!.. Dere lurte meg Leste "2. mai" i tittelen. Trodde det var Forza.. Damn you :| Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror hele tiden at mellom Command & Conquer 3 og Eets: Chowdown så står det Forza Motorsport 2, blir skuffa like mye hver gang. Tror dette blir den beste demoen i marketplace's historie! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nei! http://www.xbox360fanboy.com/2007/05/02/36...or-marketplace/ Det hadde jo eid. Ok, Forza 2-demoen utsatt, Man U taper mot Milan, og nå dette!? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Gikk på MP nå for å sjekke om det hadde kommet noe gøy. På "Newly Released Downloads" sto det Gears of War! Jeg begynte å sikle å tenkte at jeg ikke kom til å få sove i natt ettersom de nye map'sa var tilgjengelige MEN så viste det seg at det var guide til å finne alle Cog tags 'a Endret 3. mai 2007 av anolop Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Gears of War map-packs nå på Marketplace!! Name: 'Hidden Fronts' Multiplayer Map Pack 2Price: 800 Points Availability: Not available in Germany Dash Details: Get ready to enhance your Gears of War multiplayer experience. Download the four new maps today, including: || Bullet Marsh: In this Kryll-infested swamp, an old generator still powers the area lights. A few stray bullets could easily knock out the generator, leaving players in the dark to fend for themselves against the hungry Kryll. || Garden: This overgrown and crumbling conservatory still has a working fertilization and pesticide system. This system can pose a serious health hazard to anyone who ventures into the greenhouse without first venting the air. || Process: Teams must fight for control of this subterranean Imulsion processing plant, still active despite the cessation of the Pendulum Wars. || Subway: Timgad’s Central Subway Station used to serve as a central hub for commuters. Now the tunnels are crawling with Locust. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Availability: Not available in Germany 8526608[/snapback] Slipper vi tyskere som ikke kan engelsk Endret 3. mai 2007 av Lund- Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "Regarding the Demo: Most people don't realise that Microsoft is the Publisher and decides to release the Demo. Turn 10 isn't responsible in that case. As i told ya already last week the Demo was finished two weeks ago and is or was already in certification process since last week. My opinion is, that the certification process is already finished, because the austrian xbox product manager already plays the demo since last week. And i'm talking about the same demo, which will be released on the marketplace. wink.gif Microsoft just wants to avoid a big break between the Demo and den Final and so (as MS told me/us inofficially) they will release the Demo 3 weeks before the final. In this case this should be end of this week or latest beginning/middle of the next week. So long, stay tuned and be patient. Thanks!" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vi får håpe på det! Nå gleder jeg meg til å komme hjem og laste ned Gears of War-maps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå