Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FORZA MOTORSPORT 2-DEMO UTE!11one

Eller ikke. Nå må den jo komme snart! :(

8466605[/snapback]

nerd

8467353[/snapback]

Og du er en taper som suger rumpe fra strå for fem kroner i timen, samtidig som du er verdt mindre enn sugingen Ari Behn fortar på de berømte S-ene sine. :)

Nei, bare lengter etter en bra demo på Marketplace, for min del har det ikke kommet noe bra på lenge.

Lenke til kommentar
Hva synes folket om de to nye XBLA-spillene? Xboxen min er på "sydentur" nå :(

8467796[/snapback]

Kjøp deg en til!! Jeg var veldig glad for at jeg hadde en ekstra ettersom min første xbox igjen døde 2 dager etter at den kom hjem fra "syden". Fy flate så forbanna jeg var da :mad:

Lenke til kommentar
C&C er for min del kjipe kjipe saker, har til gode å teste dette på min 360. PC-demoen appelerte ikkje til meg heller. Men har vel egentlig mistet allt behov for landbasert RTS etter eg spillte Homeworld tilbake i 99 :omg:

8468594[/snapback]

Ooh, homeworld :love:

Lenke til kommentar

Jeg har vært utrolig skuffet over oppdateringene på Marketplace i det siste. I mine øyne har absolutt ikke noe snadder kommet på flere måneder! Kan ikke si det har vært noe interessant på markedsplassen siden Crackdown-demoen ble sluppet.

Jeg husker den tid da de slapp ut en god demo eller to per uke, det var virkelig gode tider. Det kan såklart ha noe med å gjøre at de hadde masse launch-spill de hadde demoene klare for, men likevel. Etter min mening har Marketplace bare blitt tynnere og tynnere over tiden.

Det finnes såklart visse unntak; noen _få_ gode Arcade-spill og f.eks Shivering Isles, men jeg savner store, nye, spennende demoer.

Jeg vil ha The Darkness-demo, Forza-demo, Mass Effect-demo, ett eller annet. Noe mer enn det vi blir servert nå iallfall!

:dontgetit:

Merk; dette er kun min mening.

Lenke til kommentar
Satt som stickey.

8474258[/snapback]

For endte gang sådan? :p

OT: satte meg ned igjen med C&C i dag,denne gange til 360. Huff,nei denne sjangeren er ein saga blott for min del. Syns det blir så sinnsyke begrensninger og kjiphet uten å kunne sende enheter i fritt 360 graders rom. Hyggelig med kjennte fjes i sekvensene dog .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...