Adriano Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Har aldri prøvd RTS på konsoll før, så må innrømme at jeg er rimelig spent på demoen av c&c3. Skal ikke legge skjul på at skepsisen mildt sagt er enorm, da slike spill kun passer seg på pc i mitt hode. Har uansett kjøpt(ja faktisk) spillet til pc, så blir vel ikke å kjøpe det uansett, men kan være greit å vite til eventuelle senere RTS-titler på konsoll edit: leif Endret 18. april 2007 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Kanskje kanskje ikkje folkens? http://www.n4g.com/xbox360/News-35584.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Har aldri prøvd RTS på konsoll før, så må innrømme at jeg er rimelig spent på demoen av c&c3. Skal ikke legge skjul på at skepsisen mildt sagt er enorm, da slike spill kun passer seg på pc i mitt hode. Har uansett kjøpt(ja faktisk) spillet til pc, så blir vel ikke å kjøpe det uansett, men kan være greit å vite til eventuelle senere RTS-titler på konsoll edit: leif 8416706[/snapback] Da kan du jo i mellomtiden teste demoen til Battle for Middle-earth 2, som også kom til X360... Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) OMG! Klarer nesten ikke vente! Gjett om jeg skal spille det i morra da! Command & Conquer på XBOX360 FFS! Endret 18. april 2007 av Billy_Bob Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Ser ut som de ikke visste hva de snakket om, de som sa at det skulle komme C&C 3 demo idag. Var hvertfall ikke noe på XLM når jeg sjekket i sju tida.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Prøvde det minigolf spillet, var litt moro, men jeg tror ikke jeg gidde å kjøpe det. Er redd det blir for ensformig. Det står forresten under spill som kommer i førsteposten; Incredible Machine. Er det The Incredible Machine det er snakk om, da? Eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Tror og håper at det er det Brodern og jeg digga det spillet husker jeg, når vi prøvde det hos onkel og tante for sikkert 7 år siden eller mere. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Ser ut som de ikke visste hva de snakket om, de som sa at det skulle komme C&C 3 demo idag. Var hvertfall ikke noe på XLM når jeg sjekket i sju tida.. 8425302[/snapback] De har nok missforstått. Det var en demo trailer. Hva nå enn det er..... Men med en størrelse på 80 MB så tviler jeg sterkt på at det er en spillbar demo. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Demo er kort for demonstrasjon, og trailer betyr vel bare reklame. Så der har du det; reklame og demonstrasjon i ett. Thomas_H: Ja, jeg håper også det. Spilte en del på det før selv. Alltid like gøy å utfordre broderen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ser ut som de ikke visste hva de snakket om, de som sa at det skulle komme C&C 3 demo idag. Var hvertfall ikke noe på XLM når jeg sjekket i sju tida.. 8425302[/snapback] De har nok missforstått. Det var en demo trailer. Hva nå enn det er..... Men med en størrelse på 80 MB så tviler jeg sterkt på at det er en spillbar demo. 8426958[/snapback] Har ikke misforstått det jeg leste ihvertfall, på n4g linken noen poster opp her så står det kun demo. En trailer er jo ikke noe folk går å venter på, jeg har da sett massevis allerede. En demo derimot, hadde vært digg Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 C&C 3 demo ute på USA XBLM nå! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 C&C 3 demo ute på USA XBLM nå! 8428780[/snapback] Hva med den norske? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Har ikke misforstått det jeg leste ihvertfall, på n4g linken noen poster opp her så står det kun demo. En trailer er jo ikke noe folk går å venter på, jeg har da sett massevis allerede. En demo derimot, hadde vært digg 8428574[/snapback] Mente ikke at du hadde misforstått Tenkte mer på n4g og alle de andre nettstedene som kanskje misforsto hva som ble sagt fra C&C-hold. Men nå ser det ut som demo er ute i USA, men Major Nelson har ikke noe på bloggen sin, så jeg er avventende.... Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) C&C 3 demo ute på USA XBLM nå! 8428780[/snapback] Hva med den norske? 8428809[/snapback] Vet ikke, demoen er forresten på 1GB. Holder på å laste den ned nå. Endret 20. april 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Kreves gullmedlemsskap? Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Kreves gullmedlemsskap? 8428878[/snapback] Info teksten sier iallefall dette: "Command entire armies & unleash epic warfare! Hone your skills & destroy friends; complete with Xbox Live Vision support!" Er ikke ferdig med å laste den enda, men tyder på at det er multiplayer del i demoen, med andre ord Gold krav, men godt mulig det er både singleplayer og multiplayer demo. Isåfall får man mest sansynlig spilt singleplayer delen tenker jeg. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ok. Men jeg tenkte mer på om man måtte ha Gold for å kunne laste ned. Men det går bra Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Noen som vet om den er på den Norske markedplassen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ok. Men jeg tenkte mer på om man måtte ha Gold for å kunne laste ned.Men det går bra 8429015[/snapback] Den er gold only. Noen som vet om den er på den Norske markedplassen? 8429019[/snapback] Yep. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Jeg laster den fra norske Xbox live nå. (Jeg er gullmedlem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå