ErlendRU Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Venter bare på denne her eg; "Forza Motorsport 2 demo er ute OMG" 8351164[/snapback] Da er vi to! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Vil anbefale alle dere til å legge til denne RSSen, for de som har muligheten da.. Innebygd i Opera nettleser. http://feeds.feedburner.com/MajorNelson 8354376[/snapback] Er det slik at denne bloggen viser alt som blir lagt ut? I så fall er de første sangene til Guitar Hero 2 kommet for nedlasting... Men jeg syns de helte til den dyre siden. 500 points for tre sanger? Det er jo over en 10'er per låt... 8357239[/snapback] Major Nelson har vært flink med å legge ut info om hva som kommer på Marketplace, men selv om han er Director of Xbox Live tror jeg også han har begynnt å miste oversikten på alt som ligger ute på Marketplace. I en podcast (anbefaler podcastene hans) nevnte han at han kommer til å konsentrere seg om de større tingene som blir lagt ut. F eks vil han kanskje ikke nevne alle mulige ikke-spill-relaterte tema pakker som blir lagt ut. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Fortsatt ikke noe Marvel-pakke på Marketplace? Begynner å bli lei av å vente nå, Activision! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Igår så satt jeg å tenkte på sanger de kunne legge til Guitar Hero 2 og en av dem jeg tenkte på var Frankestein av The Edgar Winters Group. Jeg er synsk! Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Igår så satt jeg å tenkte på sanger de kunne legge til Guitar Hero 2 og en av dem jeg tenkte på var Frankestein av The Edgar Winters Group. Jeg er synsk! 8358762[/snapback] Er den med? Den er jo elsk Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Noen som har prøvd Boom Boom Rocket? Det var jo moro. Fikk 42 mill på endurance demoen. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Noen som har prøvd Boom Boom Rocket? Det var jo moro.Fikk 42 mill på endurance demoen. 8359590[/snapback] "Fattigmanns" Guitar Hero Så en video og det ga uttrykket buttonmashing en helt ny betydning. Men det ser pent, skal nok gi det et forsøk. Edit: "Fattigmann" er ment som et uttrykk, ikke for å støte noen...bare for å nevne det for sikkerhetens skyld Endret 11. april 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Blir provosert av den diskofiserte klassiske musikken. Er så jalla og synthaktig. Men, hva skal man med Boom Boom Rocket når man har Guitar Hero...? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Noen som har prøvd Boom Boom Rocket? Det var jo moro.Fikk 42 mill på endurance demoen. 8359590[/snapback] Gøy, ja. Men jeg suger t.o.m mer her enn i Elite Beat Agents. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 kunne noen kanskje linket eller lagd en liste over alle arcade games og pris? kjøpte meg 2100 ms points i stad, 500 av dem går til å kjøpe en pakke sanger til GH 2, og da har jeg 1600 points til å bruke på snacks. noen som vet hvilke andre sanger til GH2 som kommer i nærmeste fremtid over Live? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Blir provosert av den diskofiserte klassiske musikken. Er så jalla og synthaktig. Men, hva skal man med Boom Boom Rocket når man har Guitar Hero...? Sant nok, litt mer tydelige riffbaserte sanger hadde ikke skadet! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hele Powerslave med Maiden Endret 11. april 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Sant nok, litt mer tydelige riffbaserte sanger hadde ikke skadet! 8361973[/snapback] Strengt tatt skulle jeg ønske at de hadde brukt storslåtte, ubesudlede klassiske verk. Slik som Dovregubbens hall, 1812 overtyren og Beethovens 5. akkurat slik som de spilles av symfoniorkester. Da hadde Bizarre fått penga mine. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Fra Major Nelson: Demo: Monster Madness: Battle for Suburbia Price: Free Availability: Gold members in all Xbox Live regions Dash Details: Experience frantic cooperative game play in Monster Madness: Battle for Suburbia, an UnrealEngine3 powered top-down shooter. Four players can team up on one Xbox 360 to slash, shoot, and drive through a menagerie of monsters in the campaign mode, or take battle onto Xbox Live for networked cooperative play. Coming in Spring 2007. Size: 434.6 MB (Approx.) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 boomboom rocket eide. Fra Major Nelson: Demo: Monster Madness: Battle for SuburbiaPrice: Free Availability: Gold members in all Xbox Live regions Dash Details: Experience frantic cooperative game play in Monster Madness: Battle for Suburbia, an UnrealEngine3 powered top-down shooter. Four players can team up on one Xbox 360 to slash, shoot, and drive through a menagerie of monsters in the campaign mode, or take battle onto Xbox Live for networked cooperative play. Coming in Spring 2007. Size: 434.6 MB (Approx.) :SIKLE: Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Når kommer Forza Motorsport 2 på demo? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Har gått et rykte om at det kommer i april Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Demo: Monster Madness: Battle for Suburbia var slitsomt :/ Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Monster madness sugde faen meg sviskesaft! Gi oss Forza 2 demo heller Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 JEg likte heller ikke MM. For " "! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå