Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo :( (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang ;)

8117099[/snapback]

Hvilket kort er det du skal kjøpe a!? :) Koster da ikke det :) Eller har det rabla for meg på fredags kvelden :p

Lenke til kommentar
:O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo :( (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang ;)

8117099[/snapback]

Hvilket kort er det du skal kjøpe a!? :) Koster da ikke det :) Eller har det rabla for meg på fredags kvelden :p

8117266[/snapback]

Sånn 2100 ms points kort, som vil si at man mangler 300points.

Lenke til kommentar
Så det blir altså en god del dyrere for folk som ikke er 18 eller ikke kan bruke VISA?

Gla jeg har det på PC også!

8117819[/snapback]

Det er dyrere å kjøpe det i butikken ja, husk at de som selger det også skal ha penger.

Men du behøver ikke å være 18 år for å ha VISA, jeg har hatt det siden jeg var 16 år. Så det er ikke noe problem å skaffe det, dessuten er det ikke stor prisforskjell på Visa Electron og ordentlig VISA mtp. årsavgift osv.

Lenke til kommentar
Så det blir altså en god del dyrere for folk som ikke er 18 eller ikke kan bruke VISA?

Gla jeg har det på PC også!

8117819[/snapback]

Det er dyrere å kjøpe det i butikken ja, husk at de som selger det også skal ha penger.

Men du behøver ikke å være 18 år for å ha VISA, jeg har hatt det siden jeg var 16 år. Så det er ikke noe problem å skaffe det, dessuten er det ikke stor prisforskjell på Visa Electron og ordentlig VISA mtp. årsavgift osv.

8117900[/snapback]

Jeg har Visa Electron bankkort og det fungerer ikke til slikt desverre (mangle kortnummer tror jeg), trenger du et kort av den "nye" typen, eller må du be om det= :/

Lenke til kommentar

Det finnes kun en type VISA, og det er VISA. Det finnes selfølgelig forskjellige kredittkort. VISA skal fungere unasett hvilken bank og hva slags kredittkort det er snakk om.

Visa Electron er nok ikke et 'ekte' VISA-kort, det mangler mange av funksjonene til ordentlig VISA. ;)

Det er sikkert et par av dere som vil skaffe dere VISA nå, sånn jeg har forstått det må man ha Pass som legitimasjon når man skaffer det, hvis det ikke var BankID det var snakk om.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg husker at jeg ikke klarte å åpne dørene.. fra den dagen spilte jeg det ikke mer.

Hvordan åpnet man dørene? send meg pm hvis du gidder. kanskje jeg henter fram spillet igjen :)

8147315[/snapback]

man bruker space

har spillet her på pcen, legg meg til på msn vis du hvil ha det

send pm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...