Comprade Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Prisen til Shivering Isles er herved satt: Linky Begynn å spare folkens Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 :O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 :O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang 8117099[/snapback] Hvilket kort er det du skal kjøpe a!? Koster da ikke det Eller har det rabla for meg på fredags kvelden Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 :O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang 8117099[/snapback] Hvilket kort er det du skal kjøpe a!? Koster da ikke det Eller har det rabla for meg på fredags kvelden 8117266[/snapback] Sånn 2100 ms points kort, som vil si at man mangler 300points. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Kan jo kjøpe det på butikken da! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 :O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang 8117099[/snapback] Moren eller faren din har vel garantert VISA? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Så det blir altså en god del dyrere for folk som ikke er 18 eller ikke kan bruke VISA? Gla jeg har det på PC også! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Så det blir altså en god del dyrere for folk som ikke er 18 eller ikke kan bruke VISA?Gla jeg har det på PC også! 8117819[/snapback] Det er dyrere å kjøpe det i butikken ja, husk at de som selger det også skal ha penger. Men du behøver ikke å være 18 år for å ha VISA, jeg har hatt det siden jeg var 16 år. Så det er ikke noe problem å skaffe det, dessuten er det ikke stor prisforskjell på Visa Electron og ordentlig VISA mtp. årsavgift osv. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Så det blir altså en god del dyrere for folk som ikke er 18 eller ikke kan bruke VISA?Gla jeg har det på PC også! 8117819[/snapback] Det er dyrere å kjøpe det i butikken ja, husk at de som selger det også skal ha penger. Men du behøver ikke å være 18 år for å ha VISA, jeg har hatt det siden jeg var 16 år. Så det er ikke noe problem å skaffe det, dessuten er det ikke stor prisforskjell på Visa Electron og ordentlig VISA mtp. årsavgift osv. 8117900[/snapback] Jeg har Visa Electron bankkort og det fungerer ikke til slikt desverre (mangle kortnummer tror jeg), trenger du et kort av den "nye" typen, eller må du be om det= :/ Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 :O For noe dritt! Må jo kjøpe MS kort for 600 kr, for å kjøpe det jo (Får ikke tell å bruke visa) Blir'ikke noe shivering isles for meg med en gang 8117099[/snapback] Moren eller faren din har vel garantert VISA? 8117362[/snapback] Ja, men det funker ikke, det er visa, men er ikke rett type tror jeg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Det finnes kun en type VISA, og det er VISA. Det finnes selfølgelig forskjellige kredittkort. VISA skal fungere unasett hvilken bank og hva slags kredittkort det er snakk om. Visa Electron er nok ikke et 'ekte' VISA-kort, det mangler mange av funksjonene til ordentlig VISA. Det er sikkert et par av dere som vil skaffe dere VISA nå, sånn jeg har forstått det må man ha Pass som legitimasjon når man skaffer det, hvis det ikke var BankID det var snakk om. Endret 9. mars 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 ... Eller bare kjøpe 5000 MS points for ca. 500 rett fra xboxen Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Når kommer Command & Conquer 3 spillbar demo på live? Har jo kommet til pc allerede. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 UEFA Champions League 2006/2007 Demo ute på Marketplace nå Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Viva Pinata Demo på US Konti... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Digger grafikken by alien hormonid HD tror jeg skal kjøpe gode gamle doom når jeg får penger. skulle ønske de fikk wolfenstein 3d in der. jeg har så jævlig med minner fra det spillet *huske at pappa lærte meg å åpne dørene* Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg husker at jeg ikke klarte å åpne dørene.. fra den dagen spilte jeg det ikke mer. Hvordan åpnet man dørene? send meg pm hvis du gidder. kanskje jeg henter fram spillet igjen Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg husker at jeg ikke klarte å åpne dørene.. fra den dagen spilte jeg det ikke mer. Hvordan åpnet man dørene? send meg pm hvis du gidder. kanskje jeg henter fram spillet igjen 8147315[/snapback] man bruker space har spillet her på pcen, legg meg til på msn vis du hvil ha det send pm Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 TMNT i mårra! Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 TMNT i mårra! 8148840[/snapback] Jepp, gleder meg. Elsket de gamle TMNT spillene. Håper arcade versjonen blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå