Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har testet demo'n nå. Falt ikke helt i smak her.. Får prøve litt mer.. Overhode ikke noe "feel" i dette spillet, var liksom bare gå rundt å skyte..  kjedelige våpen, utdatert grafikk.. lame eksplosjoner.... ikke noe krigsfølelse i det hele tatt.. men meg om det.. :)

5712163[/snapback]

 

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Har testet demo'n nå. Falt ikke helt i smak her.. Får prøve litt mer.. Overhode ikke noe "feel" i dette spillet, var liksom bare gå rundt å skyte..  kjedelige våpen, utdatert grafikk.. lame eksplosjoner.... ikke noe krigsfølelse i det hele tatt.. men meg om det.. :)

5712163[/snapback]

 

Jeg laster også ned demoen nå, og jeg må si at jeg ikke gleder meg. Du beskrev det jeg forventer av spillet eksakt, det er akkurat slik jeg forventer at spillet vil være. Men for all del, det er fint om jeg blir positivt overrasket :)

Lenke til kommentar

Har blitt sagt i en tidligere post:

 

Edit: Dette funka for meg, tatt fra teamxbox.com:

 

1,Change your display switch to TV from HDTV

 

2, go into settings the display change to pal 60

 

3, then switch back to HDTV

 

and the demo should now work

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Da var demoen nede og jeg kan si at den ikke fungerer med VGA kabel, får bare melding om at den ikke støtter PAL-50 og at man må bytte til PAL-60. Har prøvd alle oppløsningene.

5711920[/snapback]

 

 

samme her :(

5712438[/snapback]

Tro meg når jeg sier dette

 

Ikke ta det så tungt. Det var ikke verdt nedlastingstiden en gang :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da var demoen nede og jeg kan si at den ikke fungerer med VGA kabel, får bare melding om at den ikke støtter PAL-50 og at man må bytte til PAL-60. Har prøvd alle oppløsningene.

5711920[/snapback]

 

 

samme her :(

5712438[/snapback]

Tro meg når jeg sier dette

 

Ikke ta det så tungt. Det var ikke verdt nedlastingstiden en gang :thumbdown:

5712539[/snapback]

 

Nedlastingen var ikke verd det i det hele tatt :( Bortkastet tid...

Lenke til kommentar
Jeg setter pris på demoer som dette... Da slipper jeg å kaste 500kr rett i dass!

5712850[/snapback]

 

Takk Xbox Live Marketplace for det! Hvis ikke det ga oss muligheten til å laste ned demoer, hadde innkjøp av dette spillet kommet til å bli akkurat som du skrev: "500kr rett i dass!".

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hva jeg synes om the outfit  Minner meg mest om Mercenaries til xbox!

 

Var akkurat det jeg skulle spørre om, siden jeg likte Mercenaries til xbox veldig godt.Virker for meg veldig likt ut i fra bilder og beskrivelser.Får laste ned demoen å prøve i morra.

Endret av bas
Lenke til kommentar

For å vere heilt ærlig, førsteinntrykket var ræva. Syns kontrollene var haltende,men etter 1.5 times gaming syns eg det var underholdende, ikkje noe spill eg kommer til å kjøpe. Kansje når eg finner det til rundt 200,- :whistle:

 

Syns det var artig eg :) Vel verdt å laste ned,men smaken er som baken.Spill det meir en 10 min ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...