ErikBlodøks Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har testet demo'n nå. Falt ikke helt i smak her.. Får prøve litt mer.. Overhode ikke noe "feel" i dette spillet, var liksom bare gå rundt å skyte.. kjedelige våpen, utdatert grafikk.. lame eksplosjoner.... ikke noe krigsfølelse i det hele tatt.. men meg om det.. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har testet demo'n nå. Falt ikke helt i smak her.. Får prøve litt mer.. Overhode ikke noe "feel" i dette spillet, var liksom bare gå rundt å skyte.. kjedelige våpen, utdatert grafikk.. lame eksplosjoner.... ikke noe krigsfølelse i det hele tatt.. men meg om det.. 5712163[/snapback] Helt enig!! Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har testet demo'n nå. Falt ikke helt i smak her.. Får prøve litt mer.. Overhode ikke noe "feel" i dette spillet, var liksom bare gå rundt å skyte.. kjedelige våpen, utdatert grafikk.. lame eksplosjoner.... ikke noe krigsfølelse i det hele tatt.. men meg om det.. 5712163[/snapback] Jeg laster også ned demoen nå, og jeg må si at jeg ikke gleder meg. Du beskrev det jeg forventer av spillet eksakt, det er akkurat slik jeg forventer at spillet vil være. Men for all del, det er fint om jeg blir positivt overrasket Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 The Outfit demo = 411 mb rett i toalettet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det var som forventet. Ikke det helt store. Venter enda trofast mot Burnout demoen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hva i !! får ikke startet demoen.. står: doest not support pal 50, change to pal 60... men! kjører jo HD i 720p! hvordan får jeg startet det!? Lenke til kommentar
BlasterFX Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hva i !! får ikke startet demoen.. står: doest not support pal 50, change to pal 60... men! kjører jo HD i 720p! hvordan får jeg startet det!? 5712371[/snapback] Mulig løsning, tester nå: http://forums.xbox.com/2808059/ShowPost.aspx ~ BlasterFX Lenke til kommentar
fAight Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Har blitt sagt i en tidligere post: Edit: Dette funka for meg, tatt fra teamxbox.com: 1,Change your display switch to TV from HDTV 2, go into settings the display change to pal 60 3, then switch back to HDTV and the demo should now work Endret 6. mars 2006 av ridgea Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var demoen nede og jeg kan si at den ikke fungerer med VGA kabel, får bare melding om at den ikke støtter PAL-50 og at man må bytte til PAL-60. Har prøvd alle oppløsningene. 5711920[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var demoen nede og jeg kan si at den ikke fungerer med VGA kabel, får bare melding om at den ikke støtter PAL-50 og at man må bytte til PAL-60. Har prøvd alle oppløsningene. 5711920[/snapback] samme her 5712438[/snapback] Tro meg når jeg sier dette Ikke ta det så tungt. Det var ikke verdt nedlastingstiden en gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Holder på og laste ned nå, har nesten bare fått negative tilbakemeldinger Eg har ikkje hat så store forventinger til dette spillet, vet nesten ikkje ka det er en gang. Men kan nå prøve det. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Dårligste grafikken på xbox 360 hittil. By far. Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Da var demoen nede og jeg kan si at den ikke fungerer med VGA kabel, får bare melding om at den ikke støtter PAL-50 og at man må bytte til PAL-60. Har prøvd alle oppløsningene. 5711920[/snapback] samme her 5712438[/snapback] Tro meg når jeg sier dette Ikke ta det så tungt. Det var ikke verdt nedlastingstiden en gang 5712539[/snapback] Nedlastingen var ikke verd det i det hele tatt Bortkastet tid... Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg setter pris på demoer som dette... Da slipper jeg å kaste 500kr rett i dass! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Å du (Tor) milde, ja eg gleder meg virkelig til å teste demoen nu :!: Bring me some GRAW Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Jeg setter pris på demoer som dette... Da slipper jeg å kaste 500kr rett i dass! 5712850[/snapback] Takk Xbox Live Marketplace for det! Hvis ikke det ga oss muligheten til å laste ned demoer, hadde innkjøp av dette spillet kommet til å bli akkurat som du skrev: "500kr rett i dass!". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fatta inegnting av The Outfit. ikkje nåke eg ska kjøpa. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om the outfit Minner meg mest om Mercenaries til xbox! Endret 6. mars 2006 av The StigMeister Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Vet ikke helt hva jeg synes om the outfit Minner meg mest om Mercenaries til xbox! Var akkurat det jeg skulle spørre om, siden jeg likte Mercenaries til xbox veldig godt.Virker for meg veldig likt ut i fra bilder og beskrivelser.Får laste ned demoen å prøve i morra. Endret 6. mars 2006 av bas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 For å vere heilt ærlig, førsteinntrykket var ræva. Syns kontrollene var haltende,men etter 1.5 times gaming syns eg det var underholdende, ikkje noe spill eg kommer til å kjøpe. Kansje når eg finner det til rundt 200,- Syns det var artig eg Vel verdt å laste ned,men smaken er som baken.Spill det meir en 10 min ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå