Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Dere vet det opplegget med "Live Arcade Wednesdays"? Det viser seg at de hadde aldri tenkt å slippe ett spill hver onsdag, men heller bare slippe alle Arcade spillene på onsdager.Jeg mener å ha lest noe annet, men de sier så i den nyeste Podcasten til Major Nelson. Shabby opplegg. Virker mer som en unnasluntring og unnskyldning for å ikke ha sluppet noe spill de seneste onsdager, men uansett er det som det er. 8042396[/snapback] Ja, det var nøyaktig det de sa fra begynnelsen av. Dessverre var det mange som insisterte på å komme med sine egne tolkninger av ordene, noe som resulterte i skuffelser. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, det var nøyaktig det de sa fra begynnelsen av. Dessverre var det mange som insisterte på å komme med sine egne tolkninger av ordene, noe som resulterte i skuffelser. 8042433[/snapback] De sa aldri at de skulle slippe ett spill hver eneste onsdag, altså? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg håper virkelig at Sam & Max spillene blir lansert, vært kost med litt eventyr spill på 360'en. Eller enda bedre hvis Lucasarts slipper alle de gode gamle kosespillene, slike som Monkey island, Indiana Jones, Full throttle, Grim fandango, Day of the tentacle osv. 8042401[/snapback] Hadde vært helt sinnsykt digg Håper flere firmaer begynner å gi ut de gamle klassikerne på XLA... Er en video som viser TMNT på XLA på xbox360fanboy.com forresten Men jeg tror nok at jeg kommer til å ha mye morro med Worms, frem til det kommer et nytt "must-have". Endret 27. februar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 De sa aldri at de skulle slippe ett spill hver eneste onsdag, altså? 8042474[/snapback] Nix. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Men jeg tror nok at jeg kommer til å ha mye morro med Worms, frem til det kommer et nytt "must-have". 8042484[/snapback] Av de som er ventet snart, så er Worms, Settlers of Catan og Castlevania rimelig bankers hos meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Nix. 8042507[/snapback] Ja, nei, men da så. All respekt til Xbox teamet da! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Alien HD eller hva det heter er ute på XBLA, søppelspill. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Alien HD eller hva det heter er ute på XBLA, søppelspill. 8046494[/snapback] Alien Hominid HD. Ganske artig, men ikke noe jeg kjøper. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) AH HD var ekstremt irriterende å dø i, og jeg syntes at bosskampene rett og slett var for lange, jaja. hadde ikke hørt om spillet før, men jeg likte det ikke spesiellt Litt dårlig grunn å si at spillet var dårlig pga at jeg var dårlig, men jeg likte rett og slett ikke at man dør så lett. Endret 28. februar 2007 av Power-Z Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Eurogamer har nettopp lagt ut review av Alien Hominid HD, 8/10: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73552 Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 De sa aldri at de skulle slippe ett spill hver eneste onsdag, altså? 8042474[/snapback] Nix. 8042507[/snapback] Tune in to Xbox Live Arcade every Wednesday around the world for new releases, new game add-ons, and other exciting news and content. There’s something for everyone! Src Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Tune in to Xbox Live Arcade every Wednesday around the world for new releases, new game add-ons, and other exciting news and content. There’s something for everyone!Src Er jo ingenting der som sier at det kommer spill hver Onsdag Står at det kommer blant annet nye filmer, nyheter, add-ons og spill og demoer hver Onsdag ++ Ikke at det kommer alle på en gang, men hvertfall en av dem Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Det har kommet en demo av mechspillet Armored Core 4 på det japanske marketplacet. Det er tilgjengelig allerede for oss med silver Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Har Worms kommet? hørte noe snakk om det.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Det kommer på onsdag. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Worms have evolved and are taking no prisoners! Team17 Software Ltd. brings its popular “Worms” franchise to Xbox Live® Arcade, delivering the first turn-based strategy game to the platform. “Worms” will be available for download on Xbox Live Arcade for Xbox 360™ beginning Wednesday 28th February, at 09.00 GMT/10.00 CET. eh.....den 28 februar, har ikke det vært da??? Link: http://down3d.com/ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 WHERE CAN I GET IT? You can download “Worms” beginning Wednesday, March 7, at 0800 GMT/1 a.m. PST on Xbox Live Arcade. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2007 Ah...http://www.majornelson.com/archive/2007/03/02/coming-next-week-worms.aspx Da blir det Worms onsdagen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Gleder meg til Worms nå ja Er vel ikke lenge til Castlevania kommer heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå