Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
COD3 sin online del gir mulighet for 24 spillere, og da blir det raskt hektisk. Hektisk = COD :love:

Men det er vel også grunnen til at mange velger COD2 online med sine maks 8 spillere :)

7756750[/snapback]

Joda, men folk snakker om å bli kasta ut og klager over stadig lagging.. Er det så overdrevet dårlig som folk skal ha det til?

Uansett kommer jeg til å skaffe meg CoD3, når jeg en dag slutter å suge i GeOW :p

Lenke til kommentar

Hmm, hører mye rart om CoD3 over Live, vanskelig å joine, lagg o.l.

Rart jeg ikke har merke noe til dette. Har nemlig overhodet ingen lagg og det er ikke spesielt vanskelig å joine ranked matches heller.

Dere har lasta ned patchen håper jeg?

Lenke til kommentar

Kan jo være måte MP delen er bygd opp på som ikke går overens med internettoppkoblingen min. CoD 2, GeoW og andre spill funker helt utmerket her. Er bare det forbanna CoD 3 som ødelegger. Synd det siden jeg synes det var meget morsomt på Live ( hvis jeg ser bort fra lagging og slikt :( )

Lenke til kommentar
det er slikt level system, som bygger opp skills og sånt...

7774750[/snapback]

Men om det går an i demoen? Ikke sikkert.

Hadde du spurt meg i går, om hva jeg synes om spillet, hadde jeg svart at det virker som noe jævla drit. Men etter å ha hørt Major Nelson sitt intervju med Dave Jones, synes jeg det hørtes ganske kult ut.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Gleder meg stort til Crackdown, veldig spent på å se hvordan det blir :)

Sliter btw. Også med COD3, ofte jeg ikke får connecta til player matches, ranked går alikevel veldig fint.. Har som nevnt over her, heller ingen problemer med å spille andre spill på Live. Dette synes jeg seriøst må bli fikset på en måte via en patch. For mp i COD3 er jævlig artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...