Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det virkelig slik at man må være pålogget LIVE for å spille Arcade-spillene? Grunnet flytting er jeg uten nett, og nå kan jeg kun spille trial-versjonen av de spillene jeg har betalt for.

Lenke til kommentar
Er det virkelig slik at man må være pålogget LIVE for å spille Arcade-spillene? Grunnet flytting er jeg uten nett, og nå kan jeg kun spille trial-versjonen av de spillene jeg har betalt for.

7741931[/snapback]

Nei, du skal jo så klart kunne spille helversjonen av arcade-spillene dine. Det har vel med hard-disken å gjøre, ikke Live. Har gjort det selv.

Lenke til kommentar
Er det virkelig slik at man må være pålogget LIVE for å spille Arcade-spillene? Grunnet flytting er jeg uten nett, og nå kan jeg kun spille trial-versjonen av de spillene jeg har betalt for.

7741931[/snapback]

Nei, du skal jo så klart kunne spille helversjonen av arcade-spillene dine. Det har vel med hard-disken å gjøre, ikke Live. Har gjort det selv.

7742073[/snapback]

 

Tror problemet oppstår når du laster ned spillet og senere bytter xbox (får en ny tilbake fra reparasjon f.eks). Eventuelt om du laster spillet ned på nytt. Står mer her.

Lenke til kommentar
Er det virkelig slik at man må være pålogget LIVE for å spille Arcade-spillene? Grunnet flytting er jeg uten nett, og nå kan jeg kun spille trial-versjonen av de spillene jeg har betalt for.

7741931[/snapback]

Nei, du skal jo så klart kunne spille helversjonen av arcade-spillene dine. Det har vel med hard-disken å gjøre, ikke Live. Har gjort det selv.

7742073[/snapback]

 

Tror problemet oppstår når du laster ned spillet og senere bytter xbox (får en ny tilbake fra reparasjon f.eks). Eventuelt om du laster spillet ned på nytt. Står mer her.

7742195[/snapback]

 

Jeg har også samme problemet. Det gjelder bare noen spill. Så jeg kjønner ikke helt hva problemet er :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Er det virkelig slik at man må være pålogget LIVE for å spille Arcade-spillene? Grunnet flytting er jeg uten nett, og nå kan jeg kun spille trial-versjonen av de spillene jeg har betalt for.

7741931[/snapback]

Nei, du skal jo så klart kunne spille helversjonen av arcade-spillene dine. Det har vel med hard-disken å gjøre, ikke Live. Har gjort det selv.

7742073[/snapback]

 

Tror problemet oppstår når du laster ned spillet og senere bytter xbox (får en ny tilbake fra reparasjon f.eks). Eventuelt om du laster spillet ned på nytt. Står mer her.

7742195[/snapback]

Takk for linken. Det stemmer at jeg har fått ny maskin like før jul, da den gamle sa takk for seg.

Etter å ha lest noen sider fra linken du poster, (den er på 35 sider, så jeg las bare de to første og siste) ser det ut som MS ikke har noen skikkelig fiks for dette, noe jeg finner helt uaskeptablet, da det ikke er min feil at maskinene til MS bare slutter å virke.

 

Slik jeg forstår det er eneste måten å fikse dette på å ringe kundesupport, som vil gi deg MS Points'ene spillet koster tilbake. Du oppretter en ny konto og betaler og laster spillet ned igjen med den nye kontoen. Da skal spilles kunnes spille offline på begge kontoer.

 

Det føles strengt tatt unødvendig komplisert det der, og man skulle tro MS var kapabel til å gå inn i kontoinformasjonen din og endre på det som er nødvendig. Det burde faktisk blitt gjort på selve reperasjonssenteret.

Jeg er så skuffet at jeg aldri kommer til å kjøpe noe over Marcetplace flere ganger. Jeg er nå på min 3. maskin, og jeg har bare vansker for å tro at den maskinen MS sendte tilbake til meg ikke sier takk for seg også en dag, og da er jeg tilbake til samme problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...