Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)


kewell79

Anbefalte innlegg

Hvordan "fake" en xbox360 live US konto? Skulle gjerne ha lastet ned Cars demoen og noen filmer :) Noen som har noen gode råd av de som har fått det til? Hjelp :)

7347754[/snapback]

 

Står helt framme i tråden hvordan man lager en US konto, men jeg er litt usikker på om det er mulig å laste ned filmer.

Leste nemlig i en tråd på news4gamers, at en engelsk mann hadde prøvd seg på dette uten å lykkes.

Han hadde kjøpt MS points i butikken, og disse kunne han ikke bruke på sin US konto, men det kan være at det går med visa :hmm:

7347814[/snapback]

 

Side? :p

 

Å som Willy skriver på forrige side: "For å bruke den fra norge må du lage deg en xbox live konto med adresse i usa. Bruk en falsk adresse eller få en gratis fra jetcarrier.com" Jetcarrier.com? Hvor da??

Endret av robertleistad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anngående de filmene en snart kan leie her i Norge over nettet på 360`n. Følger det med standard meny? Slik at en kan velge f.eks norsk tekst og DTS?

Har ikke fått med meg dette tilbudet, men kommer nok til å benytte meg av det veldig mye hvis det funker bra!

7339895[/snapback]

Dette er foreløpig et rent USA-tilbud. Det vil deretter rulles ut i Canada.

Det kommer ganske sikkert til Europa (og Norge) etterhvert, men det vil ta en del til. Europa er et ganske oppstykket marked når det gjelder filmrettigheter (lokale distributører i forskjellige land som har krav på prosenter ved en slik tjeneste), og det vil derfor ta noe tid å få til en slik tjeneste.

 

For å få den amerikanske tjenesten til å virke må du ha:

Amerikansk Live-konto

"Amerikanske" poeng (som du ikke får kjøpt på Live med norsk kredittkort).

Lenke til kommentar
:hmm: Begynner å bli lei av å vente på Splinter Cell SP demoen nå.,.,.

7369273[/snapback]

 

Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet og det er derfor du venter på demoen, så kan jeg trygt si at spillet er verdt pengene. Fikk mer kick av Double Agent enn de andre i serien. Mer variasjon og utfordringer.

7384074[/snapback]

 

 

Second that :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...