GreenEye Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hvordan "fake" en xbox360 live US konto? Skulle gjerne ha lastet ned Cars demoen og noen filmer Noen som har noen gode råd av de som har fått det til? Hjelp 7347754[/snapback] Står helt framme i tråden hvordan man lager en US konto, men jeg er litt usikker på om det er mulig å laste ned filmer. Leste nemlig i en tråd på news4gamers, at en engelsk mann hadde prøvd seg på dette uten å lykkes. Han hadde kjøpt MS points i butikken, og disse kunne han ikke bruke på sin US konto, men det kan være at det går med visa 7347814[/snapback] Side? Å som Willy skriver på forrige side: "For å bruke den fra norge må du lage deg en xbox live konto med adresse i usa. Bruk en falsk adresse eller få en gratis fra jetcarrier.com" Jetcarrier.com? Hvor da?? Endret 24. november 2006 av robertleistad Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Ligger en trailer av Dark Sector ute nå. Ikke tilgjengelig i Norge da, så den må lastes ned med US-konto. Endret 24. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Njål Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Anngående de filmene en snart kan leie her i Norge over nettet på 360`n. Følger det med standard meny? Slik at en kan velge f.eks norsk tekst og DTS? Har ikke fått med meg dette tilbudet, men kommer nok til å benytte meg av det veldig mye hvis det funker bra! 7339895[/snapback] Dette er foreløpig et rent USA-tilbud. Det vil deretter rulles ut i Canada. Det kommer ganske sikkert til Europa (og Norge) etterhvert, men det vil ta en del til. Europa er et ganske oppstykket marked når det gjelder filmrettigheter (lokale distributører i forskjellige land som har krav på prosenter ved en slik tjeneste), og det vil derfor ta noe tid å få til en slik tjeneste. For å få den amerikanske tjenesten til å virke må du ha: Amerikansk Live-konto "Amerikanske" poeng (som du ikke får kjøpt på Live med norsk kredittkort). Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bruk heller rapporter knappen. Isteden for å lage 4 nye poster, over en brukers feilpost. (Innlegget skal ikke kommenteres, dette tas over PM.) Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Gleder meg til å laste ned alt det der når jeg får min 360 tilbake post 2000 i denne tråden Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Burger King bilde pakke tilgjengelig i USA (free naturligvis) Endret 1. desember 2006 av TCi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Begynner å bli lei av å vente på Splinter Cell SP demoen nå.,.,. Endret 1. desember 2006 av TCi Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ja-a. Noen som vet når Worms kommer? Siste jeg hørte var at de var i godkjennings prosessen til Microsoft Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sist jeg hørte var tidlig 07... Har dog ingen kilder eller noen idè på hvor jeg hørte det... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så lenge til =/ Damn, hadde håpet å få det før jul, så jeg kunne knuse brodern i det i juleferien Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 DOUBLE DRAGON! http://www.joystiq.com/2006/11/28/rumor-do...dragon-on-xbla/ Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Begynner å bli lei av å vente på Splinter Cell SP demoen nå.,.,. 7369273[/snapback] Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet og det er derfor du venter på demoen, så kan jeg trygt si at spillet er verdt pengene. Fikk mer kick av Double Agent enn de andre i serien. Mer variasjon og utfordringer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 DOUBLE DRAGON! http://www.joystiq.com/2006/11/28/rumor-do...dragon-on-xbla/ 7383843[/snapback] Fy faen det spillet der blei det mye banning over på Sega Master System back in the days altså...... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Scarface: Tema 150pts Bildepakke 80pts (4 bilder) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg har nå rensket tråden for en del off-topic prat. Vennligst holder dere til emnet. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Laster ned en del demoer nå. Blir skøy, gleder meg mest til splinter cell mp demo blir ferdig Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Damn.. Project 8 var dritbra. Blir nok ett kjøp for meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Mange som klager på fullversjonen, deriblant mye hakking etc. Demoen kjører forøvrig i 60 fps i motsetning til retail som kjører 30 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hmm, blir vel litt feil å si det sånn. Så lenge du ikke er i career mode er frameraten lik demoen Dvs free skate, 2 player, xbox live osv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Begynner å bli lei av å vente på Splinter Cell SP demoen nå.,.,. 7369273[/snapback] Hvis du er i tvil om å kjøpe spillet og det er derfor du venter på demoen, så kan jeg trygt si at spillet er verdt pengene. Fikk mer kick av Double Agent enn de andre i serien. Mer variasjon og utfordringer. 7384074[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå