MattMan Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Oblivion... Det er bare slemt å hype mer nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) mens vi venter kommer en liten oppdatering her: The Outfit: kommer 3. mars Battlefield 2: kommert snart, skal vist kunne spilles live Burnout Revenge: demo om 2-3 uker Ghost Recon: Advanced Warfighter: ukjent...men jeg tipper 1. mars så 4 flotte demoer i mars får vi håpe edit: må kanskje ikke glemme Ninety-Nine Nights demoen som kommer i japan 1.mars heller og 2-3 arcade skal/bør dukke opp snart Endret 23. februar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja det blir en hellvettes knall måned det der, masse bra spill som ramle ut i butikkene ikkje minst Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Call of Duty 2 demo er ute nå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heilt utrolig, hver gang det kommer noe nytt over LIVE skal eg bort en dag eller 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du som sa at det komer Burnout Revenge Demo! Er du sikker? er det noe du vet eller bare noe du tror? Håper sykt mye at det komer demo av Burnout revenge!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Du som sa at det komer Burnout Revenge Demo! Er du sikker? er det noe du vet eller bare noe du tror? Håper sykt mye at det komer demo av Burnout revenge!! 5657994[/snapback] på et video intervju ble det sagt at det kommer en demo om noen få uker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 KULT! nå gleder eg meg! takk for infoen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 mens vi venter kommer en liten oppdatering her: The Outfit: kommer 3. mars Battlefield 2: kommert snart, skal vist kunne spilles live Burnout Revenge: demo om 2-3 uker Ghost Recon: Advanced Warfighter: ukjent...men jeg tipper 1. mars så 4 flotte demoer i mars får vi håpe edit: må kanskje ikke glemme Ninety-Nine Nights demoen som kommer i japan 1.mars heller og 2-3 arcade skal/bør dukke opp snart 5653340[/snapback] Har du en link til der du fant ut at det skall kome Demo av Burnout Revenge? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 mens vi venter kommer en liten oppdatering her: The Outfit: kommer 3. mars Battlefield 2: kommert snart, skal vist kunne spilles live Burnout Revenge: demo om 2-3 uker Ghost Recon: Advanced Warfighter: ukjent...men jeg tipper 1. mars så 4 flotte demoer i mars får vi håpe edit: må kanskje ikke glemme Ninety-Nine Nights demoen som kommer i japan 1.mars heller og 2-3 arcade skal/bør dukke opp snart 5653340[/snapback] Har du en link til der du fant ut at det skall kome Demo av Burnout Revenge? 5668117[/snapback] http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2399 Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Skulle ikke Street Fighter komme ut i dag som et Arcade spill? Jeg har ikke sett noe enda, hvertfall. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Burnout revenge trailer/theme og bildepakke ligger der nå Endret 27. februar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Denne traileren skuffet meg! Ikke mye å skryte av grafikkmessig ivertfall Blir sikkert kult, men jeg hadde forventet meg litt mer.. Kanskje jeg tar feil, menmen kun tiden vil vise. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Oblivion-theme`et var bra syntes jeg. Er ikke ofte jeg handler theme, men det måtte jeg ha. Burnout er vel som det forrige, bare med bedre grafikk. Også er det gøy i 1 uke. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Dead Rising Trailer ligger der nå Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 mens vi venter kommer en liten oppdatering her: The Outfit: kommer 3. mars Battlefield 2: kommert snart, skal vist kunne spilles live Burnout Revenge: demo om 2-3 uker Ghost Recon: Advanced Warfighter: ukjent...men jeg tipper 1. mars så 4 flotte demoer i mars får vi håpe edit: må kanskje ikke glemme Ninety-Nine Nights demoen som kommer i japan 1.mars heller og 2-3 arcade skal/bør dukke opp snart 5653340[/snapback] Glem ikke N3 eller; Ninety Nine Nights. Men når kommer Street fighter 2? Står at det kom i forigårs hos 1up... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Helgeoppdatering av demo oversikt: The Outfit: utsatt fra 3.mars, Kommer tidligst 6. mars (grunn: ingen demo har dukket opp en lørdag/søndag) Battlefield 2: Rundt 15. mars Burnout Revenge: Mars'ish Ghost Recon: Advanced Warfighter: ble utsatt, Kommer ca når spillet blir tilgjengelig i butikkene Ninety nine nights kom 1.mars i japan , men er bare tilgjengelig på demodisk i butikker foreløpig ikke kommet noen nye arcade spill heller. datoene er bare en pekepinne på ca når du kan forvente en demo! Endret 5. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 GR:AW kommer 7 mars ifølge http://xbox360.qj.net/Ghost-Recon-Advanced...pg/49/aid/10058 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Helgeoppdatering av demo oversikt: The Outfit: utsatt fra 3.mars, Kommer tidligst 6. mars (grunn: ingen demo har dukket opp en lørdag/søndag) He he. Veit ikke hvor mange ganger jeg har sjekket Market Place denne helgen... Men litt synd egentlig. For mange av oss hadde det vært fint med en ny demo i helgen.. Eller rett før helgen. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Noen som vet hva den nye oppdateringen gjorde da ? Når jeg koblet meg til Live på lørdag så måtte jeg laste ned en oppdatering, men jeg aner ikke hva det gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå