Kleivis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Normalt at alt skal være så lite i Photek? Tenker på knappene.. eg ser nesten ikke ka de forskjellige er. Skriften er også for liten på enkelte ting, men det var enkelt å skifte hvertfall på chatten. EDIT: skulle egentlig i UI tråden den her Endret 2. mai 2007 av Pinguvin Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Tør jeg spørre hva som er galt med det? og hvorfor alle bruker addon "pakker" ? bedre å lete selv å slippe addons man ikke trenger imo. edit: @ jossda Endret 2. mai 2007 av Be__bad Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Poenget er at knappene er utydelige, og pakker tar mindre tid enn å gjøre alt selv. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Normalt at alt skal være så lite i Photek? Tenker på knappene.. eg ser nesten ikke ka de forskjellige er. Skriften er også for liten på enkelte ting, men det var enkelt å skifte hvertfall på chatten. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ble det overkill eller ikke? Clean: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Busy: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Flytt FuBar opp og sett bars litt tettere sammen, og unit frames litt mindre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 8519195[/snapback] Ser ut som om du gjorde noen grundige feil når du innstallerte den UI pakka der.. 8520785[/snapback] Har modda den litt da, jeg liker det sånn. Det er jo digg ffs. (Ja bagene osv skal flyttes.) Lenke til kommentar
racin Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Her er mitt UI, ikke helt fornøyd enda. Ser etter en mod som lar meg se cooldown på andre spillere sine spells. (Feks ice block på mage og divine protection på paladin). Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ser etter en mod som lar meg se cooldown på andre spillere sine spells. (Feks ice block på mage og divine protection på paladin). 8526224[/snapback] Antagonist gjør det iirc... http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Min UI: Skal prøve å få edita inn enda et, når jeg har et i fult raid, siden det er mer som popper opp fra det usynlige. :> Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg liker knapper. Måtte ta frem mange spells som jeg ikke bruker fra spellboka, så det ikke skulle se rart ut med tomme plasser på baren. Partyframes kommer frem i den svarte boksen nederst, raidframes over chatten. Aurabaren er gjemt over minimapet og kommer frem hvis jeg tar musa over den. 8515028[/snapback] GIEEF ! Hvilken addon? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Min UI: Skal prøve å få edita inn enda et, når jeg har et i fult raid, siden det er mer som popper opp fra det usynlige. :> 8527840[/snapback] heisann likte den UI der, er det en pakke? Suger maks til å sette opp alt mulig desverre Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Min UI: Skal prøve å få edita inn enda et, når jeg har et i fult raid, siden det er mer som popper opp fra det usynlige. :> 8527840[/snapback] heisann likte den UI der, er det en pakke? Suger maks til å sette opp alt mulig desverre 8544653[/snapback] http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/d...s/6112/spartan/ Lenke til kommentar
Faber Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Linker bilde til den ui-pakken jeg bruker akk nå, Noka's ui:) hun var shaman, jeg er shaman, funka bra:P Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg liker knapper. Måtte ta frem mange spells som jeg ikke bruker fra spellboka, så det ikke skulle se rart ut med tomme plasser på baren. Partyframes kommer frem i den svarte boksen nederst, raidframes over chatten. Aurabaren er gjemt over minimapet og kommer frem hvis jeg tar musa over den. 8515028[/snapback] Najs, hvordan har du fått til at du kan skifte sanger in-game ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er en funksjon som heter "always on top", eller noe slikt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Man må også kjøre WoW i windowed mode. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tok egentlig bildet mest pga. chatten, men jeg fikk jo med UI'n også Så hva synes dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå