Shjatå Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Noen som vet åssen jeg kan forberedre UI? 8235192[/snapback] Den så meget god ut, hvilke ting er det du har brukt? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her er min ui, er ikke helt fornøyd men gidder ikke å fikse mere Lenke til kommentar
Laupstad Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Editen øverst på denna: Noen med litt mer BBcode skills enn meg (Moderator?) fortell meg hvordan jeg får små lekre thumbnails istedenfor å drepe alle de som lever i steinalderen og har litt treg linje. Her har vi min atm. Tok bildet for å brife for presta at jeg heala bedre enn dem. :!: Mods er: Scrolling Combat Text. Natur EnemyCastBar DoTimer. Bongos Action Bars. Titan Panel med skin jeg ikke husker hvor kom fra. eCastingBar. KTM Threat Meter. Auctioneer. MovableFrames. Mass Auction. CTmod base. CTRaidAssist. CharactersViewer. EquipCompare. Atlas og AtlasLoot. Og omigad ingen damage meter hos en DPS class. Det er dem jeg kommer på i farta som har stor innvirkning på utseende og funksjon. Er noe mer småtteri, men kommer ikke på hva det er. Aldri spilt WoW uten addons så jeg er helt i tåka noen dager etter hver patch... Endret 25. mars 2007 av Laupstad Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) RostaD Necrosis + autobar og du kan fjerne halvparten av knappene dine. Edit: Laupstad: Oi, helvette, 900ticks? Hvor mye spelldamage, er vel en del selv om du tjener på Soul Siphon. Endret 25. mars 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Noen som vet åssen jeg kan forberedre UI? Eneste jeg ville gjort var å fjærne Soul shard counter + hvem som har soulstone fra Titan bar. Du har det jo på Necrosis også. Blir jo egentlig bare en dobbelvisning av info. Ellers ser det jo veldig greit ut. Endret 26. mars 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Bare jeg som faktisk liker Standard UI? Kunne tenkt meg en addon som viser HP til alle i teamet mitt. Hvor mye de har og hva maxen dems er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Bare jeg som faktisk liker Standard UI? Kunne tenkt meg en addon som viser HP til alle i teamet mitt. Hvor mye de har og hva maxen dems er. 8238580[/snapback] Jeg også. Vil ha originale unitframes, men har prøvd et par addons. Likte ikke de store tallene, for da ser jeg ikke hvor mye sånn ca. de har igjen, gidder ikke å regne ut. Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Noen som vet åssen jeg kan forberedre UI? 8235192[/snapback] Den så meget god ut, hvilke ting er det du har brukt? 8236953[/snapback] Liste over mine addons: Atlas Atlasloot Enhanced Bartender3 CT_Mod Advanced cyCircled DamateMeters eCastingBar eePanels EquipCompare FlightMap KLHThreatMeter LyLock MobHealth MoveAnything Necrosis Ldc omaTrinketry OneBag Prat ScrollingCombatText SellValue SimpleCombatLog Squeenix SummonsMonitor TinyTip Titan Panel UberBanish XLoot XPBarNone X-Perl Unitframes Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Bare jeg som faktisk liker Standard UI? Kunne tenkt meg en addon som viser HP til alle i teamet mitt. Hvor mye de har og hva maxen dems er. 8238580[/snapback] Standard Ui er win. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Trenger også en enkel addon som viser hp/mana til andre players og mobs. Noe forslag? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Trenger også en enkel addon som viser hp/mana til andre players og mobs. Noe forslag? 8245237[/snapback] Ct_unitframes? Lenke til kommentar
Veta Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Skulle gjerne hatt en addon som displaya hp og mana min som: Hvis jeg har igjen 2000hp, så står det bare "2000" på health bar. Har standard(?) nå, og der står det "2000/6000", noe som gjør at jeg ikke ser hp baren i det hele tatt. Edit: Hadde vært fint om jeg slapp å skifte ut hele unitframen. Endret 26. mars 2007 av Veta Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Usikker på om du kan det med orginale unitframes, men du kan prøve den her Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bare jeg som faktisk liker Standard UI? Kunne tenkt meg en addon som viser HP til alle i teamet mitt. Hvor mye de har og hva maxen dems er. 8238580[/snapback] www.ctmod.net Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bare jeg som faktisk liker Standard UI? Kunne tenkt meg en addon som viser HP til alle i teamet mitt. Hvor mye de har og hva maxen dems er. 8238580[/snapback] Jeg kjører standard med masse modifikasjoner: Lenke til kommentar
jlek Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Min ui. Er egentlig ikke så mørk, kjører med mye lavere gamma inne på spillet. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 @ jossda; Hvilken addon er det du bruker som viser hvor lang tid flight tar? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mitt atm. Dual screen. Skal ta et screenshot i raidmodus senere. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 @ jossda; Hvilken addon er det du bruker som viser hvor lang tid flight tar? 8249216[/snapback] Ikke umulig at det er InFlight. Du trenger også InFlight_Load for å få den til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå