Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ah, slik det funker. :) Da skjønner jeg. Lurte bare litt for en kamerat snakket om det.

Han har sikkert bare hørt om Viewport og trodd det var vanlig chat-vindu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen premade UI-interface-greier? Jeg vet at Deetee la ut sin for leeeeeeenge siden. Noen ide om hvor jeg kan finne "pre-mades" ?

*** Edit: ***

Ser at noen har en meget forenklet versjon av combat-log. Hva heter denne addonen ?

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Finnes det noen premade UI-interface-greier? Jeg vet at Deetee la ut sin for leeeeeeenge siden. Noen ide om hvor jeg kan finne "pre-mades" ?

*** Edit: ***

Ser at noen har en meget forenklet versjon av combat-log. Hva heter denne addonen ?

7944244[/snapback]

Her finner du masse addon-pakker. :)

Angående combat-log så får du bare søke på det på litt forksjellige addonsider :p

Lenke til kommentar
Da har jeg mekka min første UI. Alt laget fra grunn av med inspirasjon hentet på flere steder... Ble skikkelig fornøyd selv..

7931549[/snapback]

Hvordan får du slik at du ser hvor mye skade de forskjellige knappene gjør?

7932312[/snapback]

Theorycraft kalles den addonen :) viser også crit chance med spell, hvor mye dps etc

7932378[/snapback]

Vises bare i Spellbook, men ikke på baren. Jeg bruker TrinityBars.

Lenke til kommentar

Er det noen addons eller metoder som gjør at det går kjappt ann og skifte mellom UI's? F.eks visst eg kjører blizzard sin standard UI med 800x600 og ingen addons, går det ann og quick-swappe te fullt ut addon med f.eks annen res osv ganskje kjapp? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvordan får man lagt til grafikk slik som han karen her har gjort? (nederst på skjermen) Slik som dette

7947992[/snapback]

Hvis du ser på mitt bildet noe sider tilbake så har jeg noe lignende. Bruker Skinner og mener du kan skifte textures. Har ie prøvd dog siden jeg liker ting så plain som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...