Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg mekka min første UI. Alt laget fra grunn av med inspirasjon hentet på flere steder... Ble skikkelig fornøyd selv..

7931549[/snapback]

Hvordan får du slik at du ser hvor mye skade de forskjellige knappene gjør?

7932312[/snapback]

Theorycraft kalles den addonen :) viser også crit chance med spell, hvor mye dps etc

Lenke til kommentar
Da har jeg mekka min første UI. Alt laget fra grunn av med inspirasjon hentet på flere steder... Ble skikkelig fornøyd selv..

7931549[/snapback]

Mind sharing? :dribble:

Eneste jeg ikke likte veldig godt var menyen med char screen help request og sånn, tror jeg hadde adda det til FuBar, samme med bags.

og Unit-frames. Liker ikke PERL.

Lenke til kommentar
Fikk meg ny skjerm igår, og til min store forbauselse måtte jeg lage ny UI :( Ble litt emo, så kokte bare sammen noe minimalt, men oversikten er fin.

7938436[/snapback]

Stilig den, men synes det virker litt bortkasta å ha en widescreen når du bruker så mye av plassen til den svarte greia der :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Fikk meg ny skjerm igår, og til min store forbauselse måtte jeg lage ny UI :( Ble litt emo, så kokte bare sammen noe minimalt, men oversikten er fin.

7938436[/snapback]

Hva slags skjerm er det du har kjøpt deg? O_o

Lenke til kommentar

7938436[/snapback]

Stilig den, men synes det virker litt bortkasta å ha en widescreen når du bruker så mye av plassen til den svarte greia der :p

7938843[/snapback]

Nja, er ikke det at det er borkasta, men det krever sin mann å dra 2560x1600 - og tro meg, av det som er igjen, er det mer enn nok av plass å spille på :) må fortsatt titte til hver side for å få med meg alt ^^

Lenke til kommentar

7938436[/snapback]

7938928[/snapback]

Fått meg en aldri så liten søt Apple Cinema HD 30" :)

post-5451-1171446015_thumb.jpg

Lenke til kommentar

7938436[/snapback]

7938928[/snapback]

Fått meg en aldri så liten søt Apple Cinema HD 30" :)

7939451[/snapback]

Gah :blink:

Jeg vil også ha.

Lenke til kommentar

7938436[/snapback]

Hvorfor har du det store svarte feltet på siden? Og hvorfor spiller du Nelf - haha...

7939500[/snapback]

Har det store svarte feltet på siden av to grunner.

Grunn 1: Sparer maskinkraft på å ikke rendre helt bildet.

Grunn 2: Mer oversiktlig partyframes, chat, map og damagemeter på siden.

Og hvorfor jeg er nelf? Ja, hvorfor ikke? Det er 3 grunner til det.

Grunn 1: Da jeg rerolla i oktober, visste jeg at +skill nerfen kom, så hele gainen fra human ble borte i mine øyne.

Grunn 2: Jeg er keke for life, om det tar meg 10% lenger tid å få reputation hos noen, er det bare kos - betyr at jeg får drepe mer.

Grunn 3: Jeg dauer endel i instancer og slikt, da er det greit å komme seg hurtigere tilbake. Jo hurtigere man kommer inn i instance - jo lenger dopause får man.. Hurra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har det store svarte feltet på siden av to grunner.

Grunn 1: Sparer maskinkraft på å ikke rendre helt bildet.

:hmm: Jeg testet litt med det der i går, og merket ikke noe forskjell på ytelse. :S

Lenke til kommentar

Har du 30" da Øyvind? :)

Bruker du CT_ViewPort for å lage svart område på siden? Dette må jo også være genialt om en har 2 skjermer også. Den ene blir svart, og der kan man ha kart, chatvinduer og knapper som ikke er essensielle for raid/pvp.

Hva slags skjermkort bruker du for å dra rundt WoW i 2500x1600 (eller hva nå oppløsningen er?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har du 30" da Øyvind? :)

7940849[/snapback]

Nei, 22". Men jeg har en ganske svak pc, så skulle da tro at det ville bli noe forandring på fps'n når jeg dekker 20% av skjermen med en svart rute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...