joxan Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Noen som kunne gitt meg noen annbefalinger ang. UI ?? Jeg er hunter og nokså mange spells, blir mye rot Noen som kunne hjulpet meg .. har sjekket curse-gaming.com var litt vanskelig å finne frem etter den nye layouten på siden Tuasen Takk til den som hjelper meg Endret 3. februar 2007 av Joxan Lenke til kommentar
Peder ola normann ås Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Min nye: (Direkte fra wow-europe forumene, så ikke flame fordi det er på engelsk.. Razz ) Kunne du ha lista addonsa du bruker? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Min nye: (Direkte fra wow-europe forumene, så ikke flame fordi det er på engelsk.. Razz ) Kunne du ha lista addonsa du bruker? 7860974[/snapback] http://rapidshare.com/files/14619465/NewUi.rar Lenke til kommentar
joxan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) *** Linken funket ikke, men det er den linken som er postet på side 83 Første Post ! Og om noen har en fin UI pack eller noen andre addons som er bra , hadde det vært flott...er lvl 70 hunter, blir mye rot med spells / skills osv. Takk til den som kan hjelpe Endret 6. februar 2007 av Joxan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 La inn et par addons i dag og mekket et enkelt og greit UI. Ble ikke så verst, men er et par ting jeg ikke er fornøyd med. Titanpanel går over actionbaren, så bare den øvre halvdelen av knappene på den nederste baren er klikkbare, når man trykker enter så kommer det opp en boks du skriver tekst i, pga. den så kan jeg ikke ha chat-vinduet helt nederst :/, og tilslutt så funker ikke Bartender helt bra, bar1 blir borte i stealth. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hva heter unitframsa dine? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det der er vel Perl Classic Unitframes. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 La inn et par addons i dag og mekket et enkelt og greit UI. Ble ikke så verst, men er et par ting jeg ikke er fornøyd med. Titanpanel går over actionbaren, så bare den øvre halvdelen av knappene på den nederste baren er klikkbare, når man trykker enter så kommer det opp en boks du skriver tekst i, pga. den så kan jeg ikke ha chat-vinduet helt nederst :/, og tilslutt så funker ikke Bartender helt bra, bar1 blir borte i stealth. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7887885[/snapback] Har du prøvd å sette opp attacks og spells hver for seg? Bruker selv Bartender, sett opp spells du bruker i caster form først. Bytt så til cat form, sett inn det du bruker der. Neste stealth osv. Da får du egne bars for hver form. Funker veldig bra for meg hvertfall. Du får nye bars for hver form du bruker. Har ikke hatt et problem med bartender sålangt ved å gjøre det på den måten. Kjørte samme opplegg på roguen og warrioren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Okei, er bare i prowl det mangler så får legge inn noe der. Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gadd ikke lage ny topic, men kan noen linke meg en fungerende versjon av en add-on som gjør at jeg looter vanlige mobs fortere? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Okei, er bare i prowl det mangler så får legge inn noe der. 7889269[/snapback] FruityLoots: httP://files.wowace.com/ Plasserer loot vinduet under pekeren.. =) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trenger ikke addon til det. Bare hold inne shift når du høyre-klikker for å loote. Looter alt med en gang da, uten at du må trykke på noe. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trenger ikke addon til det. Bare hold inne shift når du høyre-klikker for å loote. Looter alt med en gang da, uten at du må trykke på noe. 7907393[/snapback] Hak av i options for å loote alt med ett klikk. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, det går også ann, men det er mye mer tungvindt med tanke på at man ikke alltid har lyst til å loote alt Som f.eks. kister osv. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vel her er mitt bidrag :o Lenke til kommentar
joxan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) hvilke action bars har du ?? Til WorThy Endret 10. februar 2007 av Joxan Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Min enkle UI, byttet ut titanbars med fubar ellers så er dét det samme. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Slik er min. Litt mye krøll egentlig Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Slik er min. Litt mye krøll egentlig 7912226[/snapback] Jeg har hunter selv og anbefaler GFW_TrackMenu Det er en menu som dukker opp når du holder musepekeren over det lille ikonet på minimappet hvor du kan velge hvilket tracker du vil velge inkludert gather tracker, treasure find hvis du hadde vært dwarf f.eks. etc. Lenke til kommentar
worthy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 hvilke action bars har du ?? Til WorThy 7910993[/snapback] Bartender3 http://files.wowace.com/Bartender3/Bartender3-r27719.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå