Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Noen som kunne gitt meg noen annbefalinger ang. UI ?? Jeg er hunter og nokså mange spells, blir mye rot :cry: Noen som kunne hjulpet meg .. har sjekket curse-gaming.com var litt vanskelig å finne frem etter den nye layouten på siden :hmm: Tuasen Takk til den som hjelper meg

Endret av Joxan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*** Linken funket ikke, men det er den linken som er postet på side 83 Første Post !

Og om noen har en fin UI pack eller noen andre addons som er bra , hadde det vært flott...er lvl 70 hunter, blir mye rot med spells / skills osv.

Takk til den som kan hjelpe :)

Endret av Joxan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

La inn et par addons i dag og mekket et enkelt og greit UI. Ble ikke så verst, men er et par ting jeg ikke er fornøyd med.

Titanpanel går over actionbaren, så bare den øvre halvdelen av knappene på den nederste baren er klikkbare, når man trykker enter så kommer det opp en boks du skriver tekst i, pga. den så kan jeg ikke ha chat-vinduet helt nederst :/, og tilslutt så funker ikke Bartender helt bra, bar1 blir borte i stealth.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
minUI.jpg
Lenke til kommentar
La inn et par addons i dag og mekket et enkelt og greit UI. Ble ikke så verst, men er et par ting jeg ikke er fornøyd med.

Titanpanel går over actionbaren, så bare den øvre halvdelen av knappene på den nederste baren er klikkbare, når man trykker enter så kommer det opp en boks du skriver tekst i, pga. den så kan jeg ikke ha chat-vinduet helt nederst :/, og tilslutt så funker ikke Bartender helt bra, bar1 blir borte i stealth.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
minUI.jpg

7887885[/snapback]

Har du prøvd å sette opp attacks og spells hver for seg?

Bruker selv Bartender, sett opp spells du bruker i caster form først.

Bytt så til cat form, sett inn det du bruker der. Neste stealth osv.

Da får du egne bars for hver form. Funker veldig bra for meg hvertfall.

Du får nye bars for hver form du bruker.

Har ikke hatt et problem med bartender sålangt ved å gjøre det på den måten. :)

Kjørte samme opplegg på roguen og warrioren.

Lenke til kommentar
Slik er min. Litt mye krøll egentlig

7912226[/snapback]

Jeg har hunter selv og anbefaler GFW_TrackMenu

Det er en menu som dukker opp når du holder musepekeren over det lille ikonet på minimappet hvor du kan velge hvilket tracker du vil velge inkludert gather tracker, treasure find hvis du hadde vært dwarf f.eks. etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...