Pug Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Takk skal du ha! Har bare ett spørsmål til akkurat nå! Hvilket addon er det man må ha for å få svart bakgrunn neders? Slik som Mr. Chaos har..? 7820313[/snapback] Jeg bruker CT_Viewport. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hm.. Fant det ikke på hverken curse gaming eller ct mod sine sider... Link? EDIT: fant det.. Endret 28. januar 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
Malux Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg bruker vel skinner + deucecommander fra http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Takker! Da har jeg endelig fått det slik jeg vil! Eneste jeg kunne tenke meg mer nå er Titan Panel på toppen, men der er det noe galt, men det skal jeg få til! Lenke til kommentar
Malux Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Blei herlig det der ja;) flott at du fikk det til Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan får du til sånn fade-farge på det svarte området? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Der var min ja :o 7821680[/snapback] Fin og oversiktlig. Du hadde ikke hatt noe imot å laste den opp et eller annet sted? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Blei herlig det der ja;) flott at du fikk det til 7820913[/snapback] Jo takk! Takk for hjelpen! Hvordan får du til sånn fade-farge på det svarte området? 7821678[/snapback] Ligger i skinner + deucecommander! Link over her! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Takker! Da har jeg endelig fått det slik jeg vil! Eneste jeg kunne tenke meg mer nå er Titan Panel på toppen, men der er det noe galt, men det skal jeg få til! 7820640[/snapback] Et jålete GUI verdig en Nelf Hunter :!: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hadde en addon før som vistes som små barer hvor lenge det var igjen av cheep shot, kidnet shot osv. jeg har lagt inn alt nytt med ace2 så husker jeg ikke hva denne addonen heter igjen... Har sett grim osv har den på filmene sine. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hadde en addon før som vistes som små barer hvor lenge det var igjen av cheep shot, kidnet shot osv. jeg har lagt inn alt nytt med ace2 så husker jeg ikke hva denne addonen heter igjen... Har sett grim osv har den på filmene sine. 7827702[/snapback] Stunwatch Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Takker! Da har jeg endelig fått det slik jeg vil! Eneste jeg kunne tenke meg mer nå er Titan Panel på toppen, men der er det noe galt, men det skal jeg få til! 7820640[/snapback] Du burde sjekke ut Fubar istede for Titan, siden du bruker sopass mye Ace addons. Den har alle funksjoene Titan har ++ (du velger hvilke du vil ha) Og du kan få opp menyen for Skinner, bartender og de fleste andre Ace addons på den. Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei folkens. Jeg er ny på forumet og ønsker derfor og poste mitt interface. Håper det skaper inspirasjon til dere, og bare spør om dere lurer på noe! Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hei folkens. Jeg er ny på forumet og ønsker derfor og poste mitt interface. Håper det skaper inspirasjon til dere, og bare spør om dere lurer på noe! Sorry for dobbelpost!! VEDLEGG Endret 29. januar 2007 av Kelan Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Den var wiiiiiide! Skulle ønske jeg hadde så stor skjerm spurte om hvordan jeg kunne fjerne worldmap kanppen på minimapen men Cartographer addonen hadde det vist innebygd. Endret 29. januar 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 CT har det innebygget i CT_core Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei folkens. Jeg er ny på forumet og ønsker derfor og poste mitt interface.Håper det skaper inspirasjon til dere, og bare spør om dere lurer på noe! Sorry for dobbelpost!! 7827994[/snapback] Du kunne ikke delt den interfacen der vel? Lenke til kommentar
Kelan Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei folkens. Jeg er ny på forumet og ønsker derfor og poste mitt interface.Håper det skaper inspirasjon til dere, og bare spør om dere lurer på noe! Sorry for dobbelpost!! 7827994[/snapback] Du kunne ikke delt den interfacen der vel? 7832512[/snapback] Jeg kan vel fortelle hvordan addons jeg har brukt til å få interfacen min slik den er nå. ADDONS Discord ActionBar - Link Discord UnitFrames - Link Discord Art - Link MoveAnything - Link Confab - Link LS Chat - Link Titan Panel - Link Er bare disse addons jeg bruker nå. Har lagt til linker bak hvert navn så du kan laste ned de forskjellige addons. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Nå var det på tide med en uppdate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå