Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der er noe av det diggeste jeg har sett, må finne tid til å få til noe slikt jeg og.

Kunne du listet alle addons i bruk der please?

7799201[/snapback]

Jo takk :D

Her er listen:

Bartender3 + CyCircled (action bars)

Cartographer (world map)

ClearFont ("bedre" font)

Discord Unit Frames (unit frames)

Elkano's BuffBar (buffs)

MobHealth3

MoveAnything!

SimpleMinimap (pent minimap)

Wardrobe2

LS Chat (penere chat)

Lenke til kommentar
bcui1kx.png

Detta er da UI'n min. Ganske ren og fin, synes jeg selv i alle fall. Med det viktigste, pluss noe stash for å få det til å se litt fint ut da.  :w00t:

Uansett,

Har ikke helt lært meg Bartender3 enda og har ett spørsmål - Noen som vet hvordan jeg får de firkantede ActionBarene mine til å bli til sirkler?

- TheoB.

7798886[/snapback]

kan du sende meg en PM med en .rar fil med addonsa du bruker?
Lenke til kommentar
Jeg misunner de classene som kan ha så få spells i Barsene og fortsatt være funskjonable. Jeg kan ikke det.

7799227[/snapback]

Jeg bruker mange hotkeys.

Jeg trenger ikke flere enn 12 synlige knapper. Når jeg holder inne <alt> blir knappene i den baren endret til spells jeg bruker mindre (group buffs, levitate etc). Det funker supert :fun:

Lenke til kommentar
Jeg misunner de classene som kan ha så få spells i Barsene og fortsatt være funskjonable. Jeg kan ikke det.

7799227[/snapback]

Jeg bruker mange hotkeys.

Jeg trenger ikke flere enn 12 synlige knapper. Når jeg holder inne <alt> blir knappene i den baren endret til spells jeg bruker mindre (group buffs, levitate etc). Det funker supert :fun:

7799698[/snapback]

Hmm jeg har ikke tenkt på det før faktisk. Det er så mange knapper i WoW som allerede brukes til diverse sheit men jeg vil faktisk teste om jeg kan få til noe alle det der. Kan det interfacet funke for locks også?
Lenke til kommentar

Detta er da UI'n min. Ganske ren og fin, synes jeg selv i alle fall. Med det viktigste, pluss noe stash for å få det til å se litt fint ut da.  :w00t:

Uansett,

Har ikke helt lært meg Bartender3 enda og har ett spørsmål - Noen som vet hvordan jeg får de firkantede ActionBarene mine til å bli til sirkler?

- TheoB.

7798886[/snapback]

7799591[/snapback]

Det vel bare Photek, er det ikke?

Lenke til kommentar
bcui1kx.png

Uansett,

- TheoB.

7798886[/snapback]

7799591[/snapback]

Hvilket minimap bruker du ?..

Lenke til kommentar
http://img143.imageshack.usimg143/369/bcui1kx.png[/img

Uansett,

- TheoB.

7798886[/snapback]

7799591[/snapback]

7819545[/snapback]

Ser ut som Squeenix

Lenke til kommentar
http://img143.imageshack.usimg143/369/bcui1kx.png[/img

Uansett,

- TheoB.

7798886[/snapback]

7799591[/snapback]

7819545[/snapback]

Ser ut som Squeenix

7819710[/snapback]

Takk skal du ha, men må ha ace. Har lastet ned alt som heter "ace" men ingen ting har skjedd:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...