Rollespilleren Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hva heter addonen så du kan flytte chat vinduet? 7699037[/snapback] General tab, Unlock, flytt hvor du vil. Lenke til kommentar
Nightreaver Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Gidder ikke og skrive ned addons nå, men er det noe du lurer på så bare spørr Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 In combat: http://i6.photobucket.com/albums/y204/Ocul...gueUiCombat.png Idle: http://i6.photobucket.com/albums/y204/Ocul...eUiCastIdle.png Explained: http://i6.photobucket.com/albums/y204/Ocul...UiExplained.png Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ny UI Tenkte å levle med den i TBC. Tenkte det var like greit å sette den opp på forhånd så jeg slipper å styre med det når jeg egentlig kan spille Lenke til kommentar
Luz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 UI Brukte vel og en time på å klemme sammen eepanels og resten av addonsa.. Likern jeg =) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Photekui'n min. Trives godt med den jeg men er det noen som hvet hvordan jeg kan få fram "micro-bar" og bag iconet? (micro bar er vel den baren med character spelbook osv.) Endret 15. januar 2007 av minotir Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Se hva Blizzard gjorde med UIet mitt nå nettop. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Bare logg deg ut og kryss av for "Enable out of date..." eller hva det nå heter, så virker det like fint som før Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Photekui'n min. Trives godt med den jeg men er det noen som hvet hvordan jeg kan få fram "micro-bar" og bag iconet? (micro bar er vel den baren med character spelbook osv.) 7729990[/snapback] ingen som vet? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Photekui'n min. Trives godt med den jeg men er det noen som hvet hvordan jeg kan få fram "micro-bar" og bag iconet? (micro bar er vel den baren med character spelbook osv.) 7729990[/snapback] ingen som vet? 7734929[/snapback] Jeg innbiller meg Photek UI shipper med Bartender3, så hvis du høyreklikker på DeuceCommanderen din, finner Action bars og Bartender3, så skal det være en egen meny for Microbar der (samme for bags). Edit: Eller du kan laste ned FuBar_MicroMenuFu, så får du knappene på FuBar. Endret 16. januar 2007 av LarsM Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Photekui'n min. Trives godt med den jeg men er det noen som hvet hvordan jeg kan få fram "micro-bar" og bag iconet? (micro bar er vel den baren med character spelbook osv.) 7729990[/snapback] ingen som vet? 7734929[/snapback] Jeg innbiller meg Photek UI shipper med Bartender3, så hvis du høyreklikker på DeuceCommanderen din, finner Action bars og Bartender3, så skal det være en egen meny for Microbar der (samme for bags). Edit: Eller du kan laste ned FuBar_MicroMenuFu, så får du knappene på FuBar. 7734957[/snapback] men når jeg fjerner avhukingen på "hide" så kommer verken Micro eller bag baren fram. hva annet kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 men når jeg fjerner avhukingen på "hide" så kommer verken Micro eller bag baren fram. hva annet kan jeg gjøre? 7735205[/snapback] Du kan ta av "lock" for action barene, slik at de blir grønne og kan flyttes, og se om du ser de da. Kanskje de står helt i kantene på skjermen. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 vet ikke hva slags addons det er i den pakka men det kan være en annen en som skjuler micro menu'en du kan jo prøve reset i bartender kansje. da må du sette opp knappene igjen da men. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 har aldri sett disse knappene før så jeg syn det er rart at de ikke vises.. :S Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hvis det er Bartender 3 du har, så skriver du "/bar lock". Da får du opp masse ruter, grønn betyr at den er enablet, rød betyr at den er disablet. Men det kan hende at micromenyen har kommet "ut av skjermen" som følge av ui scale, men det skal finnes en kommando slik at alle bars kommer på skjermen igjen(tror jeg). Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 er det en da sånn med X-PERL unite frames at du må skrive /duel og ikke høreklikka på bildet for at du ikke skal få opp den feilmeldinga om at det ikke er lovelig eller no .. Lenke til kommentar
Yugo Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 synes denne interfacen er veldig lett og praktisk. ingen overflødige rammer, bilder eller abilities. grunnen til at bildene er lavt nede på skjermen er at de er mye lettere å se i combat = da du trenger å se dem. gidder ikke skrive mer xD Norab_Interface_NY.bmp Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 er det en da sånn med X-PERL unite frames at du må skrive /duel og ikke høreklikka på bildet for at du ikke skal få opp den feilmeldinga om at det ikke er lovelig eller no .. 7735882[/snapback] Samme feil hadde jeg, derfor gikk jeg tilbake til Perl Classic... Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) synes denne interfacen er veldig lett og praktisk.ingen overflødige rammer, bilder eller abilities. grunnen til at bildene er lavt nede på skjermen er at de er mye lettere å se i combat = da du trenger å se dem. gidder ikke skrive mer xD 7736235[/snapback] "Lett og praktisk" er mer enn vi kan si om den 6.5 MB store BMP-filen du har lagt ut! Hva med å konvertere til png eller jpg først? Endret 17. januar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå